Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

:fnise:

Kjipt med annen farge enn det man hadde tenkt, altså! Men kremgult kan være fint, hvis det passer inn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg ferdig med siste strøk. Litt mer konservativ farge enn planlagt, men helt ok. Største problemet nå er at veggen ved siden av ser litt pjusk ut sammenlignet med den nymalte veggen. :rolleyes:

Det ble tre timer på skøytebanen i går så jeg var helt utkjørt da jeg kom hjem. Fant ut at det var greiere å male ferdig i dag. Skulle egentlig ha spilt fotball i dag, men jeg er så støl at jeg sto over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei PH :)

Her er det blitt helg. Jeg er nyfrisert og skal dytte i meg litt middag og hvile litt, før jeg skal til noen venner for et par vinglass om et par timer.

God helg til deg. Håper første uka i nyjobben har vært bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Høres koselig ut!

Takk, her skal helga nytes :) . Jada, ny jobb har gått greit, men det er mye å ta inn på en gang. Det går seg nok til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Våknet uforskammet tidlig i dag. Skal kose kaffekopp lenge. :kaffekopp:

Har blitt introdusert til Wordfeud den siste uken. Tror ikke jeg har det store talentet for den greia der. Ikke har jeg tålmodigheten heller. problemet er at konkuranseinstinktet settes i høygir. Iriterer meg grønn i desperat fundering etter ord og poeng. Skal kutte ut bare jeg har vunnet det spillet jeg er inne i nå. :)

Skal prøve å få med en kompis på cafe i dag og så har jeg et par gavekort fra jula som jeg skal prøve å få brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Wordfeud har jeg klart å holde meg unna, og det har jeg tenkt å fortsette med. Klarer å rote bort nok tid med puslespill jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør lurt i å holde deg unna Wordfeud Sauen. Det er en besettelse og en tidstyv. :skravle:

Skulle gjerne kutta det ut nå, men jeg bare MÅ vinne over han kompissen jeg spiller mot nå! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Wordfeud er visst veldig populært, men jeg styrer unna, for jeg blir lett hekta på sånne ting. Håper du vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk spillet? Vant du?

Vi holder fortsatt på, men jeg er overbevist om at jeg drar dette i land :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike nå går dagene fort unna! Halve januar unnagjort på et blunk.

Nå har de kjørt opp skiløype ute i parken. Mulig jeg fristes til å prøve skiene i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ja, jammen går tiden fort! Synes ikke det er lenge siden vi telte ned til jul, og nå er det over midten av januar :overrasket:

Håper du får testet skiene snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med spillet?

God ettermiddag. :)

Jeg vant :nigo: ... men så fikk jeg en spillforespørsel fra den andre bestekompissen også... Skal bare gruse han først og SÅ skal jeg slutte. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nydelig vinterstemning her. Nysnø på alle trær og busker. :rodmer:

Burde tatt meg en skitur, men jeg er sliten etter jobb, så det blir sofan i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en koselig kveld foran flammene. Satt stort sett med tegneblokken og drodlet hele kvelden. Fikk fundert og tenkt over smått og stort. Hadde Harry Potter og fangen fra Azkaban på lydbok i bakgrunnen.

Det var 17 minus ute da jeg la meg. Nå har det heldigvis steget til minus 11. Usikker på om det blir noe fysisk aktivitet ute i dag. Mer lyst å besøke kjente. Skal ut på byen med ene bestekompissen i kveld.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp::Gjesp:

Bare kose kaffekopp lenge. Våkne langsomt. Så får vi se hva dagen bringer. Foreløbig ingen store planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...