Gjest Purple Haze Skrevet 6. desember 2011 #381 Del Skrevet 6. desember 2011 Mårnings Fotball er knallmoro og god trening også . Hvordan går det med julehandelen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2011 #382 Del Skrevet 6. desember 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #383 Del Skrevet 6. desember 2011 Mårnings Fotball er knallmoro og god trening også . Hvordan går det med julehandelen da? God ettermiddag Julehandelen ligger på hylla til fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #384 Del Skrevet 6. desember 2011 God morgen! God ettermiddag Sauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #385 Del Skrevet 6. desember 2011 Er så fint nå som det begynner å bli mørkt. Lyktene i parken skinner i det tynne melisdrysset av snø som kom i går. Jeg handla julepynt i Oslo. Jeg har svært begrenset ønske om pynt, men jeg har invitert foreldrene mine på julefeiring. Modern får nok fnatt dersom det ikke er pyntet opp til et vist nivå. Ser for meg at det blir en del klynking og klaging fra den kanten, men her i huset bestemmer jeg. Har, som er preventiv løsning, skrudd ned gardinstengene i stua slik at hun ikke skal kunne komme rekende med noen julegardiner. Fadern har sagt rett ut til meg at jeg må la modern få ha ansvaret for etellerannet i jula slik at hun ikke får helt krampe. Jeg har bestemt at hun skal få ansvaret for selve julemiddagen. Jeg pleier å begrense meg til å pynte den store daddelpalmen min, men overveier å kjøpe juletre i år. Ikke helt kommet til noen beslutning der. Jeg har blitt den stolte eier av en idrettsskade! Klarte å løpe på meg vondt i ryggen i går. Det ble med noen unggutter da vi spilte fotball. Ikke bare var de uforskammet teknisk flinke men de hadde sånt oksygenopptak og slikt ... så jeg ble løpende i mellom til lungene verket og jeg fikk vondt i korsryggen. I dag har jeg haltet stolt rundt på jobb med en bister mine og uffing hver gang jeg har satt eller reist meg. All oppmerksomhet har blitt kontant svart med «nei nei nei bare trent litt for hardt». Alt selvfølgelig besvart med mitt dypeste og mest mandige stemmeleie. Jeg har en utrolig fin og positiv stemning på avdelingen min for tiden. Folk gir uttrykk for at de trives selv om de har det travelt. De snakker så mye positivt om alle utfordringer, skryter av hverandre og føler seg flinke. Skikkelig stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2011 #386 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hva er galt med julegardiner da? *ser med glede på mine røde gardiner med engler på* Og juletre må man jo ha. Jeg var uten de første julene etter at jeg ble singel, men i fjor kjøpte jeg et juletre i ekte plastikk. Og nå står mitt vesle hvite tre med røde kuler og hjerter og lyser så fint i et hjørne i stua mi. Men julemiddagen? Vel, den er jeg lykkelig over å få servert ferdiglaget. Du får pleie idrettskaden så godt du kan. God bedring Det er godt når det er fin og optimistisk stemning på jobben. Det er sånt man må prøve å ta vare på. Endret 6. desember 2011 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. desember 2011 #387 Del Skrevet 6. desember 2011 Godt at du er slik en god sønn og lar mamma få lov å fikse litt til jul Ikke at jeg forstår meg på sånn, for hos mine sønner er jeg kun gjest, og blander meg ikke bort i hvordan de har det. Stas med idrettsskade da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #388 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva er galt med julegardiner da? *ser med glede på mine røde gardiner med engler på* For å oppsumere oppsumeringen... Jeg er mann. Og nå står mitt vesle hvite tre med røde kuler og hjerter og lyser så fint i et hjørne i stua mi. Juletre NÅ?! Galskap! Juletre pyntes på lillejulaften! Du får pleie idrettskaden så godt du kan. God bedring God bedring??? Jeg har oppnådd en distinksjon! ... Ryggen har desuten allerede kommet i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #389 Del Skrevet 6. desember 2011 Godt at du er slik en god sønn og lar mamma få lov å fikse litt til jul Ikke at jeg forstår meg på sånn, for hos mine sønner er jeg kun gjest, og blander meg ikke bort i hvordan de har det. Stas med idrettsskade da Jeg er pragmatiker. Mest mulig Spiralisjul med minst mulig ulyder fra mamms. Jeg får lavt pyntenivå og hun får dulle litt med mat til minstebarnet. Idrettsskade er beviset må manndom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2011 #390 Del Skrevet 6. desember 2011 For å oppsumere oppsumeringen... Jeg er mann. Juletre NÅ?! Galskap! Juletre pyntes på lillejulaften! God bedring??? Jeg har oppnådd en distinksjon! ... Ryggen har desuten allerede kommet i orden. Og hadde du vært min mann, så hadde du vært nødt til å finne deg i å ha julegardiner på stua. Å pynte juletre lille julaften er uaktuelt. Den dagen er Sauen utslitt og kræsjlander i sofaen til lillesøster. Nei, her pyntes treet første helga i advent, også kan jeg kose meg synet av det vakre treet hele desember. *vet at jeg ikke er helt vel bevart* OK. Distinksjoner forstår jeg meg ikke på. Jeg blir bare glad når noen ønsker min rygg god bedring jeg... Men siden du er MANN, og har begått den bragd det er å få en idrettskade, så spanderer jeg en på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #391 Del Skrevet 6. desember 2011 OK. Distinksjoner forstår jeg meg ikke på. Jeg blir bare glad når noen ønsker min rygg god bedring jeg... Jeg setter selvfølgelig pris på omtanken! .. selv om jeg selvironiserer litt. Jo du. Spiralis har og har hatt påtrengende kjenskap til kvinners og snuppers pyntebehov. Takk for Øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2011 #392 Del Skrevet 6. desember 2011 Og jeg liker den selvironiseringen din. Du får meg stadig til å sitte her og smile for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #393 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva har jeg egentlig brukt kvelden til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2011 #394 Del Skrevet 8. desember 2011 God morgen. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #395 Del Skrevet 8. desember 2011 God morgen. Håper du får en fin dag. Takk takk! Dagen har vært skikkelig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. desember 2011 #396 Del Skrevet 8. desember 2011 Godt å høre Håper resten av dagen blir det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #397 Del Skrevet 8. desember 2011 Der! var jeg i koseklærne... og Der! hadde jeg laptopen i fanget...og Der hadde jeg åpna en pils! JEG HAR HEEEEEEEELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #398 Del Skrevet 8. desember 2011 Godt å høre Håper resten av dagen blir det også Det blir den! Jeg har tatt helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. desember 2011 #399 Del Skrevet 8. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #400 Del Skrevet 8. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå