Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du har kommet deg ut i solskinnet, og nyter dagen. :)

Det har jeg. :) Har hatt en fin utedag. Sol, luftig og tørt. Nydelig vær å holde på ute i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Tok et skippertak med støvsuging og rydding i går. Da slipper jeg å tenke på det i dag.

I går hadde jeg en av kompissene på besøk for noen vinglass og generell skravling. Han hadde svigermor på besøk så han hadde sterkt behov for å slippe litt unna. :)

Her begynner sola å titte fram. Det er mildere enn i går. Blir utedag i dag også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror denne skapningen har pådratt seg noe. Måtte gå hjem fra jobb med vondt i magen, iskald i kroppen og blytung i hodet. Lurer på om jeg har fått litt for mye frisk luft de siste dagene.

Frykter for at denne vestlandskråka har blitt for aklimatisert til Østlandet at jeg ikke tåler vestlandsvær lengre. Håpløst! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Uff da, masse god bedring! Håper det går fort over. Jeg har også hatt en tendens til å bli syk når jeg har reist mellom øst og vest, men trodde jo det var bare tilfeldigheter. Kanskje det ikke er det likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, masse god bedring! Håper det går fort over. Jeg har også hatt en tendens til å bli syk når jeg har reist mellom øst og vest, men trodde jo det var bare tilfeldigheter. Kanskje det ikke er det likevel...

Så snart jeg har lagt fra meg laptopen for kvelden så skal jeg ty til sterk sprit! Jeg har fri i morgen og akter på ingen måte å la den ødelegges av snørr! De jæv*a basiluskene kan bare vente seg! :kjefte:

Forøvrig så blåser det noe j**lig rundt hushjørnene her på østkysten av Mjøsa i kveld. Har ikke opplevd makan de årene jeg har bodd her. Helt greit å sitte inne. :)

Håper det går så bra det kan med alt du står oppe i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo få et honnørkort på bussen i Trondheim i bytte for smøret. :jepp:

Du kan få EN kuvertpakning gratis. Det er bare for å få deg hekta. Neste brukerdose koster store summer. Jeg har tenkt å bli smørpusher. Jeg skal stå i mørk hettegenser utenfor treningssentere med karbotrening og selge svartebørs-smør til blodpris bak hushjørnet. :lur: Jeg blir rik, kongen av smørmafiaen og ingen kommer til å tørre å kødde med meg. :trampe:

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: Sola skinner gjennom trærne i parken. det er tørt og fint høstvær ute og et par plussgrader.

Jeg hang opp en sånn spiralholder for meiseboller i treet mitt for over en uke siden, men har enda ikke sett er eneste pippip vært bortom for å spise. :klo:

Jeg har fri i dag, men ikke en eneste plan for hva jeg skal gjøre. Det er egentlig litt flaut, men jeg har ganske enkelt ikke kommet så langt at jeg har fått planlagt noe. :sjenert:

Skulle gjerne brukt dagen til å kjøpe julegaver, men det er bare fadern jeg vet hva jeg skal kjøpe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God formiddag :)

Håper bassiluskene har holdt seg borte, så du er frisk og full av energi i dag ;)

Også må jeg innrømme at jeg ble veldig nysgjerrig på hvor du bor :sjenert: Når du sier østkysten av Mjøsa, tenker jeg at jeg kan se over til deg fra min nye leilighet på vestsida av dammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også må jeg innrømme at jeg ble veldig nysgjerrig på hvor du bor :sjenert: Når du sier østkysten av Mjøsa, tenker jeg at jeg kan se over til deg fra min nye leilighet på vestsida av dammen ;)

Send PM så skal du få vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det går fortere å komme seg hjem nå som det har blitt 4-felt til Minnesund. :reise:

Folk er håpløst dårlige til å ønske seg ting i år. Blir evindelig kaving i overfylte butikker av slikt. Lørdagshandel i Oslo før jul er et sabla mas. Fikk handla gave til modern og fadern, har ideer til hva nevøene skal få, men resten er uavklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første snø kom i løpet av dagen. Under en cm men det holder for å kunne proklamere vinter.

Egentlig god og trøtt allerede. Har vært og spilt fotball med tidligere kolegaer. To timer med småspurting gjør sin nytte for å øke behaget ved å synke ned i godstolen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...