Gå til innhold

din favoritt - hudkremer

silja

Anbefalte innlegg

Hva er din favoritt innenfor dagkrem til ansiktet, og hvorfor?

Har selv blandingshud og sliter med å finne en god ansiktskrem...

Dessuten, har du et favorittmerke i body-lotion også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the imp

av bodylotion foretrekker jeg J/A/S/Ö/N Aloe Vera 84% Natural hand & body lotion. Ansiktskrem har jeg enda ikke funnet noen klar favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Jeg har kjempetørr hud og har fortsatt ikke funnet den perfekte ansiktskremen. Dermalogicas Intensive Moisture Balance er ganske god, men til vinteren heller jeg mot Nutri-Delice fra Decleor som er litt fetere.

Når det gjelder bodylotion er Ultra Rich bodycream fra Dermalogica den beste jeg noen gang har prøvd, ulempen er at den er litt dyr... Lipidiose 2 fra Vichy og Nutrilift (den hvite) fra Loreal er også veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av bodylotion er Aloevera 84% fra Jason min favoritt. Har brukt den i flere år nå. Huden blir kjempemyk av den og den er helt naturlig og uten parfyme.

Akkurat nå har jeg en ansiktskrem fra Dior som heter Energy move. Kjempebra! Har også brukt ansiktskrem fra Decleor og Dr.Haoushca??(husker ikke akkurat hvordan det skrives).Disse syntes jeg var litt for fete. Liker at kremen trekker inn før jeg legger på sminke og har ikke alltid tid å vente så lenge på at kremen skal trekke inn. Så foreløpig liker jeg den fra Dior best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har nett kjøpt den nye Harmonie frå Decleor. Synast den er veldig god og demper faktisk sensitiv hud. Ulempen er at eg føler eg må smøre meg fleire gongar om dagen for at huden ikkje skal verte tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blandingshud. Ble annbefalt produkter fra Pevonia i hos hudpleieren. Har brukt de en stund å er fornøyd med de. De er bra for huden min og har en rimelig pris.

I helgene eller dager jeg vil føle meg virkelig fin bruker jeg produkter fra Christian Dior. De koster mer , lukter bedre og jeg liker hvordan kremene sitter på huden min. Rensevannet og rensegeelen og skrubben fra christian dior er også kjempe god. Men dete merket er for dyrt til å bruke hver dag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favorittmerker innen ansiktskremer er Kanebo, Clinique og Clarins.

Bruker ikke samme merke hele tiden, liker å bytte og prøve litt forskjellige.

Tror jeg skal prøve Vinefit-serien fra Lancôme neste gang.

Testet en gang en fuktighets"gel" derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion synes jeg er veldig bra. Jeg har vel det man kan kalle en normal hud.

Til kroppen synes jeg L'oreal Nutrilift er bra.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...