silja Skrevet 26. oktober 2003 #1 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hva er din favoritt innenfor dagkrem til ansiktet, og hvorfor? Har selv blandingshud og sliter med å finne en god ansiktskrem... Dessuten, har du et favorittmerke i body-lotion også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nivea, BioTherm, Astrix.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 26. oktober 2003 #3 Del Skrevet 26. oktober 2003 av bodylotion foretrekker jeg J/A/S/Ö/N Aloe Vera 84% Natural hand & body lotion. Ansiktskrem har jeg enda ikke funnet noen klar favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. oktober 2003 #4 Del Skrevet 26. oktober 2003 Elisabeth Arden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 26. oktober 2003 #5 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har kjempetørr hud og har fortsatt ikke funnet den perfekte ansiktskremen. Dermalogicas Intensive Moisture Balance er ganske god, men til vinteren heller jeg mot Nutri-Delice fra Decleor som er litt fetere. Når det gjelder bodylotion er Ultra Rich bodycream fra Dermalogica den beste jeg noen gang har prøvd, ulempen er at den er litt dyr... Lipidiose 2 fra Vichy og Nutrilift (den hvite) fra Loreal er også veldig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 26. oktober 2003 #6 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg liker Soothe, Moisturizing Face Cream fra Matis (den orange serien) og bodylotionen fra sammen merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 26. oktober 2003 #7 Del Skrevet 26. oktober 2003 Av bodylotion er Aloevera 84% fra Jason min favoritt. Har brukt den i flere år nå. Huden blir kjempemyk av den og den er helt naturlig og uten parfyme. Akkurat nå har jeg en ansiktskrem fra Dior som heter Energy move. Kjempebra! Har også brukt ansiktskrem fra Decleor og Dr.Haoushca??(husker ikke akkurat hvordan det skrives).Disse syntes jeg var litt for fete. Liker at kremen trekker inn før jeg legger på sminke og har ikke alltid tid å vente så lenge på at kremen skal trekke inn. Så foreløpig liker jeg den fra Dior best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #8 Del Skrevet 26. oktober 2003 har nett kjøpt den nye Harmonie frå Decleor. Synast den er veldig god og demper faktisk sensitiv hud. Ulempen er at eg føler eg må smøre meg fleire gongar om dagen for at huden ikkje skal verte tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 26. oktober 2003 #9 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har både dag- og nattkrem i D-stress fra Biotherm. Har brukt den i et par år og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 27. oktober 2003 #10 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har blandingshud. Ble annbefalt produkter fra Pevonia i hos hudpleieren. Har brukt de en stund å er fornøyd med de. De er bra for huden min og har en rimelig pris. I helgene eller dager jeg vil føle meg virkelig fin bruker jeg produkter fra Christian Dior. De koster mer , lukter bedre og jeg liker hvordan kremene sitter på huden min. Rensevannet og rensegeelen og skrubben fra christian dior er også kjempe god. Men dete merket er for dyrt til å bruke hver dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 27. oktober 2003 #11 Del Skrevet 27. oktober 2003 Mine favorittmerker innen ansiktskremer er Kanebo, Clinique og Clarins. Bruker ikke samme merke hele tiden, liker å bytte og prøve litt forskjellige. Tror jeg skal prøve Vinefit-serien fra Lancôme neste gang. Testet en gang en fuktighets"gel" derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 27. oktober 2003 #12 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kanebo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 27. oktober 2003 #13 Del Skrevet 27. oktober 2003 Til bena er ingenting bedre enn Body Butter fra Body Shop.. og det må være Oliven for den lukter så godt.........mmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 27. oktober 2003 #14 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg får så god mimre følelse når jeg bruker Oil of Ulay.... Ikke fordi den er spesiellt god, men lukten gir gode assosiasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 27. oktober 2003 #15 Del Skrevet 27. oktober 2003 Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion synes jeg er veldig bra. Jeg har vel det man kan kalle en normal hud. Til kroppen synes jeg L'oreal Nutrilift er bra. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå