Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #1 Del Skrevet 26. oktober 2003 Akkurat nå går jeg i hverdag behandling i psykiatriske avdeling på sykehus. Det er selvføgelig veldig tung og jeg jobber mye med gammel minner og kan ofte ble helt slått ut når jeg kommer hjem. Som dere kan sikkert forstår. Jeg går til behandling slik at jeg kan lærer å fungere i hverdags liv uten å leve på trygd. Men jeg får så lite støtte hjemme jeg føler at jeg klarer ingenting lenger. Mannen tar ikke av seg barna. Aldri. Jeg sliter hele dag med dette behandling, kommer hjem og da må jeg lager middag, rydde hus, vaske klær, gjør lekser, lager ting ferdig til neste dag. Han som regel kommer hjem, sitter seg ved dataen eller hvile middag. Hadde jeg vært i en vanlig jobb, så hadde det vært lettere å gjør alle de tingene. Men akkurat nå føler jeg behov for å blitt tatt vare på, at noen bryr seg at jeg har det tøft. Selvføgelig forstår jeg at mannen har det vanskelig å, når jeg f. eks. hever opp i en depresjon på grunn av denne intensivt behandling. Men når helgene kommer så pleier han å sitte opp på dataen, og snakker på sex prat kanal, og sover nesten hele dag. Han aldri spør meg om hvis han kan hjelper til med noen ting. Gjør ingenting i huset, bare sover, spiser og bruker dataen i dette huset. Det er alltid meg som må tar meg av barna, og jeg har rett og slett ikke makta til det akkurat nå. Det er det jeg understreker. At akkurat nå trenger jeg HJELP! Etter behandling er ferdige, da kan jeg sikkert ble i bedre stand til å gjør ting. Men jeg synes sønnen min savner det. Jeg merker det godt. At han pleier å finne meg hvor som helst i huset bare for a spør om å få mat selv om mannen min sitter på dataen i samme rom! Ja, jeg føler meg ganske deprimert, uten løsning, nesten suicidal. Føler det er ikke hjelp å få noen plass. Har noen råd til meg? Forventet jeg før mye av mannen? Det er bare så vanskelige nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 oi.. du må sette deg ned å fortelle akuratt det her til din mann. Har du foreldre eller andre i nærheten? Kanskje du kan ta helga hos de? Få vilt ut litt og da må jo mannen ta litt ansvar! OG ta med deg strømledningen til pc'n om det er virkelig ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå