Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #21 Skrevet 13. februar 2011 Ja, forstår hva du mener,men jeg har hatt et rusprblem (er å leve med nå tror jeg) 0g har vært på flere institusjoner. Så da lurer jeg på om jeg bare aksl melde avbud og si sannheten. Ellers og normalt ville jeg jo ikke spurt om dette her på kg. Men er det best jeg blir hjemme, eller at jeg dukker opp småruset selv om jeg kan oppføre meg normalt? Jeg synes fortsatt at du burde gått, fyllesyk eller ei. Når du er invitert hjem til din mor på en slik dag så burde du ha møtt opp. Du får pørve igjen til neste år.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #22 Skrevet 13. februar 2011 Er du bakfyll eller er du bakful? Stor forskjell.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #24 Skrevet 14. februar 2011 Jeg synes fortsatt at du burde gått, fyllesyk eller ei. Når du er invitert hjem til din mor på en slik dag så burde du ha møtt opp. Du får pørve igjen til neste år. Jeg var ikke edru og hadde ikke energi, men skal ikke vente til neste år før jeg møter dem til en middag, hjemme hos meg. Vi spiser sammen og inviterer 1-2 ganger i mnd, så en morsdag er ikke nødvendig for å møtes.
Fluffe Skrevet 14. februar 2011 #25 Skrevet 14. februar 2011 Jeg var ikke edru og hadde ikke energi, men skal ikke vente til neste år før jeg møter dem til en middag, hjemme hos meg. Vi spiser sammen og inviterer 1-2 ganger i mnd, så en morsdag er ikke nødvendig for å møtes. TS du må slutte å drikke som en fjotis. Voksene mennesker må klare å kombinere en fest med ett middagsselskap dagen etter.
Kråkesaks Skrevet 14. februar 2011 #26 Skrevet 14. februar 2011 Tror du må lære deg å drikke jeg. Eller kanskje å ikke drikke? Hvis h*n har hatt rusproblemer så er det vel bedre å bestemme seg for ikke å drikke enn å skulle drikke litt?
cyanid Skrevet 14. februar 2011 #27 Skrevet 14. februar 2011 Jeg ser ikke noen innlegg som gir mening her, bortsett fra smalltalks(var det ikke det tro? På side 1) om at det finnes mange andre dager, hele 364 å vise sin mor at en er glad i henne. Her har det iallfall alltid vært nok med en liten telefon, bare for oppmerksomhetens skyld, og mamma ble glad men synes å lyve, når du er oppi 30-40årene, blir ganske merkelig. Du klarer ikke ut fordi du har drukket og røyka? Røyka hva, opium?
The Kitten Skrevet 14. februar 2011 #28 Skrevet 14. februar 2011 Jeg ser ikke noen innlegg som gir mening her, bortsett fra smalltalks(var det ikke det tro? På side 1) om at det finnes mange andre dager, hele 364 å vise sin mor at en er glad i henne. Her har det iallfall alltid vært nok med en liten telefon, bare for oppmerksomhetens skyld, og mamma ble glad men synes å lyve, når du er oppi 30-40årene, blir ganske merkelig. Du klarer ikke ut fordi du har drukket og røyka? Røyka hva, opium? For meg handler det om at ts er invitert et sted, og har takket ja til å komme. Da er det dårlig gjort å stelle seg slik at man blir fyllesyk, uansett hvilken dag det er. 1
Kråkesaks Skrevet 14. februar 2011 #29 Skrevet 14. februar 2011 For meg handler det om at ts er invitert et sted, og har takket ja til å komme. Da er det dårlig gjort å stelle seg slik at man blir fyllesyk, uansett hvilken dag det er. Enig. Det handler ikke om morsdag eller ikke morsdag, men å ha en fyllekule kvelden/natten før man er invitert bort.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #30 Skrevet 14. februar 2011 Jeg fortjener vel ikke kjeft fordi jeg var ute på lørdag? Har lest litt på samlivspalten her og alle unnskylder menn som tar seg en tur på byen, stakkars dem. For meg betyr morsdag bare enda en kjøpefest. Det er alle de andre 364 dagene som er viktige for å være snill og være sosial.
cyanid Skrevet 14. februar 2011 #31 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Ja, den ser jeg:) men jeg ser ikke hvordan man kan bli så fyllesjuk at en ikke klarer å stille opp, en er jo like dårlig om en er hjemme eller med familie? Et par paracet og ibux tar seg av skallebanken, og må man spy finnes det alltid en do i hvert hjem Endret 14. februar 2011 av cyanid
Kråkesaks Skrevet 14. februar 2011 #32 Skrevet 14. februar 2011 Jeg fortjener vel ikke kjeft fordi jeg var ute på lørdag? Har lest litt på samlivspalten her og alle unnskylder menn som tar seg en tur på byen, stakkars dem. Det er helt ok å ta seg en tur på byen, men ikke dagen før man er invitert bort. 1
The Kitten Skrevet 14. februar 2011 #33 Skrevet 14. februar 2011 Det er helt ok å ta seg en tur på byen, men ikke dagen før man er invitert bort. Det er ok da også, men da må man moderere alkoholinntaket sitt slik at en ikke er for fyllesyk til å komme.
Kråkesaks Skrevet 14. februar 2011 #34 Skrevet 14. februar 2011 Det er ok da også, men da må man moderere alkoholinntaket sitt slik at en ikke er for fyllesyk til å komme. Selvsagt. Hele poenget er å ikke utsette seg selv for noe en vet kommer til å ødelegge for de besøksplanene man har. Hvis man ikke har lyst til å dra bort kan man heller si det enn å gjøre seg syk.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #35 Skrevet 14. februar 2011 Jeg sa at jeg ikke var i form og at jeg var dårlig fordi jeg var ute kvelden før. Eh, så enige dere er, rene menneskeforkjempere.
Fluffe Skrevet 14. februar 2011 #36 Skrevet 14. februar 2011 Jeg sa at jeg ikke var i form og at jeg var dårlig fordi jeg var ute kvelden før. Eh, så enige dere er, rene menneskeforkjempere. Sitter du helt seriøst å suttrer for at vi ikke støtter fjotis drikkingen din?
Gjest Sommertid Skrevet 14. februar 2011 #37 Skrevet 14. februar 2011 For meg handler det om at ts er invitert et sted, og har takket ja til å komme. Da er det dårlig gjort å stelle seg slik at man blir fyllesyk, uansett hvilken dag det er. 100% enig i denne. Om du har slitt med rus så burde du unngå alkohol hvis det blir slik at du ikke klarer å kontrollere mengden du drikker. 1
:Galadriel: Skrevet 14. februar 2011 #38 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg fortjener vel ikke kjeft fordi jeg var ute på lørdag? Har lest litt på samlivspalten her og alle unnskylder menn som tar seg en tur på byen, stakkars dem. For meg betyr morsdag bare enda en kjøpefest. Det er alle de andre 364 dagene som er viktige for å være snill og være sosial. Var du ikke invitert, da, og hadde sagt ja til å komme? Da er det jo utrolig dårlig planlegging å drikke seg så full at man ikke er i stand til å stille opp i selskap dagen etter, uansett om det er morsdag eller andre ting man har planlagt. Endret 14. februar 2011 av :Galadriel: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå