AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Våknet til et lite nervevrak i dag. Vin, og øl i går og kom hjem fire. Er bedt til mamma og barna mine kommer også, men jeg er slakk og frynsete i nervene. Kan jeg bare si det og bli hjemm eller bør jeg finne på en unnskyldning?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Du skal ta paracet og drikke masse vann og skjerpe deg og stille opp. Du får faktisk tåle en slitsom dag når du selv har kødda det til. 9
Sunniva81 Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Sååååååå glad for at jeg ikke er fyllesyk!! Og det er lenge siden jeg har vært det, og skal bli lenge til jeg er det igjen også. Hvis du virkelig er i SÅ ille form, bør du kanskje finne en passende undskyldning, så kanskje moren og barna ikke blir så altfor skuffa.
Gjest Fikira Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Enten så kommer du deg bortover til din moder. Eller så sier du at du er for fyllesjuk.
:Galadriel: Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Jeg synes ikke unnskyldningen din er god nok, du visste vel at det var morsdag i dag og at du hadde planer? 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Takk for forståelse. Jeg kommer bare til å si at jeg er bakfyll, men det holder ikke når det er mine barn. De er over 20 år så ikke lett å lyge, og har pådratt meg influensa som unnskyldning i romjula. Jeg er ikke bare bakful, merker at jeg har drukket i går og utover de sene timer, røyket og er ikke helt sober enda. Det varte og rakk til 7 på morran. Mulig jeg skal spise litt og prøve sove men er i nedadform så søvn vet jeg nesten er umulig nå. Skal jeg bare si at mamma var ute i går? Hva er best? Mamma har vondt i hodet?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Takk for forståelse. Jeg kommer bare til å si at jeg er bakfyll, men det holder ikke når det er mine barn. De er over 20 år så ikke lett å lyge, og har pådratt meg influensa som unnskyldning i romjula. Jeg er ikke bare bakful, merker at jeg har drukket i går og utover de sene timer, røyket og er ikke helt sober enda. Det varte og rakk til 7 på morran. Mulig jeg skal spise litt og prøve sove men er i nedadform så søvn vet jeg nesten er umulig nå. Skal jeg bare si at mamma var ute i går? Hva er best? Mamma har vondt i hodet? Dårlig gjort. Se og bli voksen, finn deg i å smake steken når du har vært med på leken. 4
Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Du skriver ikke om du er mann eller dame. Om du er dame så synes jeg det er litt rart at du dropper å feire din egen mordag med barna dine. Du var fult klar over at det var mordag i går før du gikk ut så da synes jeg du bør ta konsekvensen av det. Så synes jeg(uansett om du er mann eller dame) at du skal gå å feire morsdag med din mor når du er invitert til henne. Jeg tror jeg hadde blitt litt skuffet om barnet mitt avlyste å komme til meg på morsdagen pga fyllesyke. 2
The Kitten Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Som man reder ligger man. Skjerp deg!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 Du skriver ikke om du er mann eller dame. Om du er dame så synes jeg det er litt rart at du dropper å feire din egen mordag med barna dine. Du var fult klar over at det var mordag i går før du gikk ut så da synes jeg du bør ta konsekvensen av det. Så synes jeg(uansett om du er mann eller dame) at du skal gå å feire morsdag med din mor når du er invitert til henne. Jeg tror jeg hadde blitt litt skuffet om barnet mitt avlyste å komme til meg på morsdagen pga fyllesyke. Ja, forstår hva du mener,men jeg har hatt et rusprblem (er å leve med nå tror jeg) 0g har vært på flere institusjoner. Så da lurer jeg på om jeg bare aksl melde avbud og si sannheten. Ellers og normalt ville jeg jo ikke spurt om dette her på kg. Men er det best jeg blir hjemme, eller at jeg dukker opp småruset selv om jeg kan oppføre meg normalt?
juliane Skrevet 13. februar 2011 #12 Skrevet 13. februar 2011 Hvis barna dine er voksne er det vel ikke noe problem å si at det ble litt fuktig i går?
SmallTalk Skrevet 13. februar 2011 #13 Skrevet 13. februar 2011 Jeg skjønner jeg er heldig med familien min. Her trenger vi ikke denne typen dager for å vise at vi setter pris på hverandre, og ergo forbigår denne dagen i stillhet. Her hadde det uansett ikke blitt noen feiring. Jeg er helt på trynet etter å først å ha vært våken i 32 timer og deretter ha sovet altfor lite.
Gjest Pet Skrevet 13. februar 2011 #14 Skrevet 13. februar 2011 Jeg er ikke fyllesjuk i dag, jeg er pigg som bare det, men det er INGEN som har gratulert meg med dagen eller servert meg noe som helst. Neste år skal jeg ta meg en skikkelig fyllekule og være helt maroder på morsdagen, og hvis de kommer med napoelonskake da så skal de nok få høre hva som feiler hu mor, ja. 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #15 Skrevet 13. februar 2011 Jeg er dame. Men hva er forskjellen? Jeg slapp unna pga omgangwsyke nå.
The Kitten Skrevet 13. februar 2011 #16 Skrevet 13. februar 2011 (endret) Jeg er dame. Men hva er forskjellen? Jeg slapp unna pga omgangwsyke nå. Endret 13. februar 2011 av The Kitten
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #17 Skrevet 13. februar 2011 Hvorfor være sardonsik. Jeg har ikke omgangsyke.
The Kitten Skrevet 13. februar 2011 #18 Skrevet 13. februar 2011 Hvorfor være sardonsik. Jeg har ikke omgangsyke. Det har du gjort krystallklart.
Chiyo Skrevet 13. februar 2011 #19 Skrevet 13. februar 2011 Våknet til et lite nervevrak i dag. Vin, og øl i går og kom hjem fire. Er bedt til mamma og barna mine kommer også, men jeg er slakk og frynsete i nervene. Kan jeg bare si det og bli hjemm eller bør jeg finne på en unnskyldning? Det er straffen for å drikke seg dritings dagen før morsdag. Skal du skuffe alle fordi du er dårlig?
leirbål Skrevet 13. februar 2011 #20 Skrevet 13. februar 2011 Hvorfor være sardonsik. Jeg har ikke omgangsyke. Fordi du skuffet barna dine fryktelig ved at de ikke fikk feire deg på dagen din. Og du skuffet moren din ved at du ikke feiret henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå