AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Del Skrevet 13. februar 2011 OK for deg om kjæresten/samboeren/mannen/dama gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 13. februar 2011 #2 Del Skrevet 13. februar 2011 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva gjør dere isåfall med det hvis det ikke er greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madison rose Skrevet 13. februar 2011 #4 Del Skrevet 13. februar 2011 chatroulette - ja, såfremst han ikke sitter og runker foran kamera. deiligst.no - nei, hadde han likt å se på halvkledde fjortenåringer hadde jeg reagert. nå er det en stund siden jeg prøvde chatroulette sist, jeg var der i tida før det ble så veldig populært. da jeg pleide å være på var det aldri mer enn 100-200 folk pålogget samtidig, og ting var veldig hyggelig og litt mindre tits & cocks. så det spørs hva han var interessert i å gjøre på chatroulette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva gjør dere isåfall med det hvis det ikke er greit? Nå har jeg ikke hatt denne problemstillingen, men jeg ser for meg at jeg hadde tatt meg en prat med ham hvor jeg gjorde det klart hva jeg syntes om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 13. februar 2011 #6 Del Skrevet 13. februar 2011 Chatroulette er helt ok, så lenge han ikke driver med noe lugubert. Deiligst.no er jo bare fjortiser omtrent, så da hadde jeg nok reagert litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #7 Del Skrevet 13. februar 2011 Chatroulette er helt ok, så lenge han ikke driver med noe lugubert. Deiligst.no er jo bare fjortiser omtrent, så da hadde jeg nok reagert litt. Hvordan vet man at han ikke driver med noe lugubert? Hva gjør han når det dukker opp ei naken jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buljo Skrevet 13. februar 2011 #8 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei. Ikke til det formålet du mest sannsynlig tenker på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 13. februar 2011 #9 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvordan vet man at han ikke driver med noe lugubert? Hva gjør han når det dukker opp ei naken jente? Når jeg skrev lugubert, mente jeg som i form av at han sitter å runker foran skjermen eller noe i den duren.. Han kan jo ikke noe for det dersom det plutselig dukker opp en naken jente og han bare sitter der "på gøy" liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adera Skrevet 13. februar 2011 #10 Del Skrevet 13. februar 2011 chatroulette - ja, såfremst han ikke sitter og runker foran kamera. deiligst.no - nei, hadde han likt å se på halvkledde fjortenåringer hadde jeg reagert. Signerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 13. februar 2011 #11 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 13. februar 2011 #12 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei, jeg får ikke lov til det og da får ikke han lov til det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 13. februar 2011 #13 Del Skrevet 13. februar 2011 Æsj, nei, jeg syns liksom Chatroulette er litt for shabby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilma Skrevet 13. februar 2011 #14 Del Skrevet 13. februar 2011 NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. februar 2011 #15 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg hadde ikke syns noen av delene var greit. For meg er det bare lavmål å holde på med sånn når man er i et forhold, så en slik mann hadde jeg ikke giddet ha i livet mitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #16 Del Skrevet 13. februar 2011 SÅ HVA GJØR JEG NÅR HAN JEG VIL DELE RESTEN AV LIVET MITT MED IKKE GREIER Å HOLDE SEG UNNA!!!?? FAEN.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 13. februar 2011 #17 Del Skrevet 13. februar 2011 Chatroulette hadde jeg ikke hatt problemer med dersom han bare så gjennom for moro skyld. For hver nakne dame finnes det tross alt tretti onanerende menn. Dersom mannen hadde vært på deiligst.no hadde jeg ledd med ihjel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. februar 2011 #18 Del Skrevet 13. februar 2011 SÅ HVA GJØR JEG NÅR HAN JEG VIL DELE RESTEN AV LIVET MITT MED IKKE GREIER Å HOLDE SEG UNNA!!!?? FAEN.. Enten lærer du deg å leve med det, eller så er han ikke den du vil dele livet ditt med. Så enkelt og så vanskelig er det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 13. februar 2011 #19 Del Skrevet 13. februar 2011 regner med at han både er på deiligst og penest og alt hva det nå måtte hete.. liker jeg det NEI.... men kan jeg kreve at han slutter med det.. tydeligvis ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #20 Del Skrevet 13. februar 2011 Enten lærer du deg å leve med det, eller så er han ikke den du vil dele livet ditt med. Så enkelt og så vanskelig er det. Godt sagt igrunn. Han har selv foreslått at vi kan prøve parterapi, men hvordan det skal kunne hjelpe mot akkurat det, skjønner jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå