Eudyptula Skrevet 27. september 2011 #401 Del Skrevet 27. september 2011 Det kommer ann på hvordan dårlig man er. Dette er dårlig på en dum måte. Se hvor slem hu er! Dette er dårlig på en veldig, veldig bra måte. Se hvor snill hu er! Nei, dette blir for sterkt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. september 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 27. september 2011 Vi er enige der også, jeg har ingen verken planer eller fantasier om å putte noe som helst opp i rumpa di! Men ikke tro at jeg hater agurker! De er veldig gode i salater og sånt, også er det jo digg med leverpostei og sylteagurk... Håper ikke du tenker at jeg er en eller annen agurkrasist Nei, dette blir for sterkt for meg. Liker du ikke kake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 27. september 2011 #403 Del Skrevet 27. september 2011 Liker du ikke kake? Er ikke tiramisu en alko-kake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. september 2011 Forfatter #404 Del Skrevet 27. september 2011 Er ikke tiramisu en alko-kake? Jeg bruker ikke noe sånt, men man kan bruke både kaffe og alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 27. september 2011 #405 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg bruker ikke noe sånt, men man kan bruke både kaffe og alkohol. Ok, da tar jeg tilbake det med "for sterkt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 27. september 2011 #406 Del Skrevet 27. september 2011 Men ikke tro at jeg hater agurker! De er veldig gode i salater og sånt, også er det jo digg med leverpostei og sylteagurk... Håper ikke du tenker at jeg er en eller annen agurkrasist Sylteagurk er zombieagurk da.. Neida, skjønner at du ikke er noe rasist, smaken er som baken uten at man trenger hate vettu, men det var litt avskrekkende at du spise LEVERpostei Da jeg var liten elsker jeg å spise LUNGEmos, med sirup på, men herregud, jeg var et barn, jeg visste ikke bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2011 #407 Del Skrevet 27. september 2011 men det var litt avskrekkende at du spise LEVERposteiDet hadde vel vært hakket verre om folk spiste DØDpostei...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 27. september 2011 #408 Del Skrevet 27. september 2011 Det er jo det da, indirekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2011 #409 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Det er nettop det de vil at vi skal tro. Jeg mener at om mat hadde vært død, så hadde vi ikke kunnet spise den. OST f.eks. lever og ånder som bare det! Endret 27. september 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 27. september 2011 #410 Del Skrevet 27. september 2011 jeg fant ikke svaret ditt med at du ikke har venner, men her kommer kommentaren til det: sukk hjerte, men brist ikke, du har en venn, men du vet det ikke hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 27. september 2011 #411 Del Skrevet 27. september 2011 Det er nettop det de vil at vi skal tro. Jeg mener at om mat hadde vært død, så hadde vi ikke kunnet spise den. OST f.eks. lever og ånder som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2011 #412 Del Skrevet 27. september 2011 Popkorn lever også, henriette...bare se som de hopper og spretter når de går igjennom "forvandlingen" for deg: PUR glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 27. september 2011 #413 Del Skrevet 27. september 2011 Popkorn lever også, henriette...bare se som de hopper og spretter når de går igjennom "forvandlingen" for deg: PUR glede! Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 27. september 2011 #414 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Selger sjela mi til den som kan rote frem fjernkontrollen min. Kok kakao også og jeg er din! Slave! For alltid. http://media.tumblr.com/tumblr_locbhgVZvh1qfl8us.jpg Endret 27. september 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 27. september 2011 #415 Del Skrevet 27. september 2011 Mellom sofaputene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. september 2011 Forfatter #416 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg er overlegen i dagboka mi idag, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 27. september 2011 #417 Del Skrevet 27. september 2011 Du mener overflødig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. september 2011 Forfatter #418 Del Skrevet 27. september 2011 Ja, det er bedre, for da har jeg vært respektfull og holdt meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2011 #419 Del Skrevet 28. september 2011 *tre respektfullt tilbake og gjøre plass for bokas innehaver og eier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 28. september 2011 #420 Del Skrevet 28. september 2011 Yme, nå kan du komme tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå