Gå til innhold


dolly duck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Kveldsvisitt

:o Er du ikke redd Dolly? Man skal ikke le av et spøkelse :fy: Da kan det bli sint, og komme å ta deg, slik at du blir stiv av skrekk. En jente skal jo ikke være stiv, det er jo gutten som skal... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spøkelse.....

Det var et spøkelsesseminar i byen og foreleseren ropte ut til forsamlingen:

ER DET NOEN SOM HAR HATT SEX MED ET SPØKELSE?

Ingen svarte,han prøvde en gang til:

ER DET NOEN SOM HAR HATT SEX MED ET SPØKELSE HER?

Da rekker en gammel dame på 80 år opp armene,hun blir fulgt opp på scenen og foreleseren sier,

jasså så du har hatt sex med et spøkelse?

HÆ,SPØKELSE,JEG SYNTES DU SA SPEKEPØLSE JEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Du bippen er ikke god du tisser i buksa og skylder på meg. :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:

Måtte bare rette litt på skrivefeilene dine her, Dolly.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Slik er universet

Her er uttalelser fra en del mer eller mindre kjente personer om hva universet egentlig er, hvordan det er bygget opp etc.

Douglas Adams:

Det finnes en teori om at hvis alle i verden finner ut nøyaktig hva universet er til og hvorfor det eksisterer, vil det øyeblikkelig forsvinne og bli byttet ut med noe som er enda mer underlig og uforklarlig.

Douglas Adams:

I begynnelsen ble universet skapt. Dette gjorde mange personer veldig sinte og har generelt sett blitt betraktet som et feiltrinn.

Albert Einstein:

Bare to ting er uendelig, universet og menneskets dumhet, og jeg er ikke sikker på det førstnevnte.

Ukjent:

Astronomer sier at universet er endelig, noe som er betryggende for de som ikke husker hvor de legger fra seg ting.

Edward P. Tryon:

Svaret på spørsmålet, hvorfor skjedde dette, tilbyr jeg beskjedent, at vårt univers er enkelt nok en av de tingene som bare skjer fra tid til tid.

John Andrew Holmes:

Det er lurt og huske at hele universet, med et ubetydelig unntak, er sammensatt av andre.

Max Frisch:

Teknologi er en måte å organisere universet på, slik at man slipper og oppleve det.

Kilgore Trout:

Universet er en stor plass, muligens den største.

Woody Allen:

Jeg er forbløffet over at folk ønsker å "kunne" universet, når det er vanskelig nok å finne veien rund i Chinatown.

Rich Cook:

Programmering i dag er et kappløp mellom en ingeniør som strever etter å bygge større og mer idiotsikre programmer, og universets forsøk på å produsere større og bedre idioter. Så langt ser det ut som om universet vinner.

Fred Hoyle:

Det er en sammenhengende plan i universet, men jeg vet ikke hva planen er til.

Ray Bradbury:

Vi er en umulighet i et umulig univers.

Christopher Morley:

Min teori, i korthet, er at universet er diktert, men ikke signert.

Tommy og Tigern (Bill Watterson):

Det sikreste tegn på at intelligent liv eksisterer et annet sted i universet er at det aldri har prøvd å kontakte oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...