Gå til innhold


dolly duck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SPØKER DET HOS DEG? HER SPØKER DET.HVÆR GANG JEG PRØVER OG SKRIVE NOE ELLER FARGELEGGE NOE SÅ FLYR BOKSTAVER OG FARGER :o ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
SPØKER DET HOS DEG? HER SPØKER DET.HVÆR GANG JEG PRØVER OG SKRIVE NOE ELLER FARGELEGGE NOE SÅ FLYR BOKSTAVER OG FARGER :o

Skal ikke være lett

Merk den teksten du skal sette farge på. Husk å merke hele teksten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
DET HJELPER IKKE HVA JEG GJØR ALL SKRIFT BLIR BLÅ. JEG GIR OPP. :x :x :x :x

Blå og blå fru blom, jeg synes den er svart, men det kan nå være meg som plutselig har blitt fargeblind da :wink: så ja den kan være blå, og blå er som Bertha sier en vakker farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Dolly her kommer kurs i bokstavendringer og fargeendringer. :wink:

Først skriver du det du skal skrive, sånn nå har vi skrevet ok henger du med? så tar du musen, altså den som hører til pc en din, ja den du holder i hånden trykk inn venstre museknapp med en finger eller to om du vil det :wink: Dra så musen jaja ikke musen bokstavelig, men slik at du merker teksten, er du med? Slipp så musen slik at alt det du skal merke er blått, gå så opp på fargevalget trykk på pilen ned slik at du får frem alle fargene velg så den fargen du vil ha, husk et lite mellomrom er alltid bra å ha :wink: voila nå har du farget teksten :P

gjør det samme med bokstavendringene, men da må du gå på skrifttypene og ikke fargevalget :roll: sånn nå skal du være kvitt spøkelsene dine :wink:

Er du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...