Jesse Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Jeg har ei jente på litt over 8 uker nå, og denne uka har hun forandret seg veldig. Hun har vært veldig grinete om kveldene, noe som tydelig er overtrøtthet, slitt med å finne roen selv (noe som aldri har vært noe problem før), samt at hun har fått et ekstremt suttebehov (spiser opp hånda si hvis ikke hun har smokken ) Hun er veldig opptatt av alt som skjer rundt seg, så det er nok derfor hun blir så sliten og fort overtrøtt. Leste noe om at babyer har et utviklingssprang ved ca 8 uker, og tenker at det kan ha noe med det å gjøre. Så lurte derfor på om dere andre som har babyer merket noe spesielt til dette utviklingsspranget hos deres barn?
Gjest pysepusen Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Jeg kan vel ikke helt si at jeg har merket utviklingssprangene, men har jo merket at det har vært noe annerledes med lillegutt om du skjønner hva jeg mener. Det er først etterpå jeg har tenkt at det sikkert har vært et utviklingssprang Men når jeg ser tilbake i bøkene så har jeg skrevet om noe da han var rundt åtte uker
SøsterLiten Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Da Knøttet mitt ble rundt 8 uker skjedde nesten akkurat det samme. Vi gikk da fra å legge henne samtidig med at vi la oss til å innføre leggerutiner for henne ved 19 tiden. Hun begynte da å sove fra 19.30-02.00. HS sa til meg at det var Knøttets måte å si fra om at hun ville sove på.
Jesse Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2011 Da Knøttet mitt ble rundt 8 uker skjedde nesten akkurat det samme. Vi gikk da fra å legge henne samtidig med at vi la oss til å innføre leggerutiner for henne ved 19 tiden. Hun begynte da å sove fra 19.30-02.00. HS sa til meg at det var Knøttets måte å si fra om at hun ville sove på. Da tror jeg vi skal gjøre et lite forsøk på å innføre litt tidligere leggerutiner her også. Til nå har vi lagt henne samtidig med oss. Var ute en tur igår kveld i 19-tiden, og da sov hun i vogna i 3 timer, og blei litt grinete når vi kom hjem og hun våknet når vi kledde av, men allikevel sov hun godt i natt, så det høres ikke så feil ut at vi kan starte natta såpass tidlig egentlig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå