Strix Skrevet 11. februar 2011 #21 Skrevet 11. februar 2011 På offentlige toaletter tørker jeg alltid godt av ringen først, så da merker jeg med en gang om det er nok papir igjen. Samme her!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 11. februar 2011 #22 Skrevet 11. februar 2011 + 1! På noen toaletter nærmest står jeg og tisser også. Trente opp en veldig fin metode da jeg var på Roskilde-festivalen, hehe Been there - done that Ellers har Kleenex i jakkelomma eller veska redda meg mer enn en gang. Jeg er avhengig av alltid å ha en liten pakke Kleenex med meg pga allergi med påfølgende renne-nese. Så jeg er alltid trygg.
Lady La-Laa Skrevet 11. februar 2011 #23 Skrevet 11. februar 2011 Jeg hadde nok ikke spurt sidemann om papir nei, men har blitt spurt selv.... Hørte bare "har do papiiiiiiir?" og så en liten hånd komme inn under veggen fra avlukket vedsiden av, hahah... Det viste seg å være en liten vietnameser som takket meg stort for min gavmildhet i do-papir etterpå
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #24 Skrevet 12. februar 2011 Hehehhhh, en gang var jeg helt alene på toalettet på kjøpesenteret og inne i båsen min var det selvfølgelig tomt for toalettpapir. Løsning ble da å legge en kvittering (!!) i trusa, for så å dra på meg buksa og springe til en annen bås hvor det var tørkepapir. Ler av meg selv etter den episoden enda. Godt det ikke var folk der. Dette minner meg litt om en stakkars forteller som brukte togbiletten Den er forresten fra en brødrene Dal episode.
Chiyo Skrevet 12. februar 2011 #25 Skrevet 12. februar 2011 Nei hadde ikke spurt. Det har faktisk skjedd før at jeg tissa på et offentlig toalett og det ikke var papir der. Men det gikk bra. Trusa ble ikke kliss våt av den grunn. Har blitt spurt om jeg kunne gi noen dopapir en gang på McDonalds da jeg var liten.
origin Skrevet 12. februar 2011 #26 Skrevet 12. februar 2011 jeg sjekker alltid først når jeg kommer inn i båsen om det er igjen papir
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #27 Skrevet 12. februar 2011 Dette minner meg litt om en stakkars forteller som brukte togbiletten Den er forresten fra en brødrene Dal episode. Hm. Det var rart. Postet egentlig en link til det videoklippet på youtube, men kommer visst ikke fram her.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #28 Skrevet 12. februar 2011 På offentlige toaletter tørker jeg alltid godt av ringen først, så da merker jeg med en gang om det er nok papir igjen. Dette! Så vil alltid oppdage om det mangler papir før jeg virkelig trenger det. Dersom det er tomt går jeg videre til neste toalett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå