AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Hvis du er på offentlig toalett og du oppdager at det er tomt for papir litt for sent, spør du sidemannen da?
lunastar88 Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 tror det er bedre enn å tørke med skjerfet hehe 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 På offentlige toaletter tørker jeg alltid godt av ringen først, så da merker jeg med en gang om det er nok papir igjen.
Fanta Exotic Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 På offentlige toaletter tørker jeg alltid godt av ringen først, så da merker jeg med en gang om det er nok papir igjen. skriver under på den ass! så legger jeg et lag med papir på kanten før jeg setter meg
Personlig12 Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 skriver under på den ass! så legger jeg et lag med papir på kanten før jeg setter meg Her også, så det problemet er ikke noe problem. Uten med 7 i promille da, da gir jeg faen
Gjest susannbr Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 Hehehhhh, en gang var jeg helt alene på toalettet på kjøpesenteret og inne i båsen min var det selvfølgelig tomt for toalettpapir. Løsning ble da å legge en kvittering (!!) i trusa, for så å dra på meg buksa og springe til en annen bås hvor det var tørkepapir. Ler av meg selv etter den episoden enda. Godt det ikke var folk der. 5
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 Jeg er også en av dem som legger ti tusen ark med papir på dassen før jeg setter meg ned. HATER offentlige toaletter og er veldig nøye med det. Så jeg merker om det er dasspapir eller ikke.
Timseh Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 På offentlige toaletter tørker jeg alltid godt av ringen først, så da merker jeg med en gang om det er nok papir igjen. Samme her! Eller så står jeg og tisser! Var slitsomt før, men øvelse gjør mester Dersom jeg ikke har dopapir er det ikke krise! Har ALLTID med meg våtservietter i vesken (som blir med inn på toalettet). Og ja, det er litt ekkelt å være våt i underlivet etter å ha tørket seg med våtservietter, men bedre det enn å være våt pga urin!
Fanta Exotic Skrevet 11. februar 2011 #12 Skrevet 11. februar 2011 Hehehhhh, en gang var jeg helt alene på toalettet på kjøpesenteret og inne i båsen min var det selvfølgelig tomt for toalettpapir. Løsning ble da å legge en kvittering (!!) i trusa, for så å dra på meg buksa og springe til en annen bås hvor det var tørkepapir. Ler av meg selv etter den episoden enda. Godt det ikke var folk der. beste jeg har lest på lenge! takk! 1
Mayah Skrevet 11. februar 2011 #13 Skrevet 11. februar 2011 På offentlige toaletter tørker jeg alltid godt av ringen først, så da merker jeg med en gang om det er nok papir igjen. + 1! På noen toaletter nærmest står jeg og tisser også. Trente opp en veldig fin metode da jeg var på Roskilde-festivalen, hehe
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #14 Skrevet 11. februar 2011 Hehehhhh, en gang var jeg helt alene på toalettet på kjøpesenteret og inne i båsen min var det selvfølgelig tomt for toalettpapir. Løsning ble da å legge en kvittering (!!) i trusa, for så å dra på meg buksa og springe til en annen bås hvor det var tørkepapir. Ler av meg selv etter den episoden enda. Godt det ikke var folk der. Håper du hadde handlet en god del akkurat den dagen, da 2
Gjest susannbr Skrevet 11. februar 2011 #15 Skrevet 11. februar 2011 Håper du hadde handlet en god del akkurat den dagen, da Det var snakk om å gå 3-4 meter Gikk helt fint! Dessuten skal fersk urin være bra for kroppen.. har jeg lest.. i DETTE tilfellet velger jeg å tro på det. Men ikke ellers Det skal sies at jeg kjøpte noen intimservietter etterpå, så jeg fikk ordna meg skikkelig.
Gjest Sommertid Skrevet 11. februar 2011 #16 Skrevet 11. februar 2011 Jeg sjekker alltid om det er toalett papir før jeg går på do på et offentlig sted. Om det ikke er i båsen tar jeg en annen eller venter til det blir ledig om det er opptatt. 1
Gjest SnakeOil Skrevet 11. februar 2011 #17 Skrevet 11. februar 2011 Har aldri skjedd, da jeg alltid SJEKKER om det er papir før jeg setter i gang.
Poppsilopp Skrevet 11. februar 2011 #18 Skrevet 11. februar 2011 NÅ skjekker jeg alltid om det er dopapir, før jeg går på do. Men det er fordi jeg en gang var ordentlig på do i en svømmehall og det var absolutt ikke papir på den doen jeg var, og heller ikke den ved siden av, så da måtte jeg gå ut i dusjen å vaske meg ORDETLIG godt! Aldri igjen, så nå skjekker jeg alltid før jeg setter meg ned
Gjest Valiant Skrevet 11. februar 2011 #19 Skrevet 11. februar 2011 Det eneste jeg gjør på en offentlig do er og tisse for da slipper jeg og sette meg.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #20 Skrevet 11. februar 2011 Jeg også sjekker om det er papir før jeg setter igang. Men hvordan kan jenter stå å tisse? Det vil jeg lære meg. Veldig greit å kunne om det er et veldig ekkelt do man må gå på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå