I Grosny Skrevet 14. februar 2011 #41 Del Skrevet 14. februar 2011 Ts her.. Jeg stoler 100% på han, da han viser med hele seg at det er meg han er glad i. Han viser det i full offentlighet også. Hun bare titter, men ikke for å oppnå kontakt. Sier selv han bare ser på folk som som passerer, legger ikke noe i det. Men blikket sier noe annet. Men må vel bare slå meg til ro med at han bare er slik. Han snakker aldri med ukjente damer, eller danser med noen andre enn meg. Han holder seg med meg hele tiden når vi er ute sammen med andre. Så stoler som sagt på han. Han kommer også en sjelden gang i blandt med kommentarer at "nå så du da veldig på han der..." Tror han trenger over gjennomsnittet mye oppmerksomhet.. :-) Jeg kjenner meg igjen ganske mye. Jeg var med din tvillingsjel, og blikket mitt er nok verre enn din manns i forhold til lekre damer. Det som var synd var at hun ble hard og stiv i kroppen av sjalusi når hun observerte at blikket mitt gikk feil vei. Jeg liker å se på alt som er pent, både damer, tråkkesykler, vann, blomster, natur, arkitektur og fine biler. Men jeg kan lett se på en Ferrari uten å kjøpe den, jeg trenger ikke engang å prøvekjøre. Jeg tror mannen din feiler hvis han skal begynne å kontrollere blikket sitt. Det er å pålegge seg ett press som sliter på forhold og livskvalitet, og derfor er slik kontroll en større trussel mot forholdet enn disse vakre ungjentene er. Slapp av og nyt livet sammen. Du er kosedama hans. Fortsett med det. Gubben din liker det vakre. Han er ikke blind. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. februar 2011 #42 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Kanskje gæmlisene må passe litt på nervene. Merker en del usaklige og frekke kommentarer fra den kanten Vi førtisser, har en helt annen selvsikkerhet enn når vi var fjortisser. Så vi blir vel litt drøyere i kjeften også (men jeg er høflig, tror jeg). Endret 14. februar 2011 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 14. februar 2011 #43 Del Skrevet 14. februar 2011 Vi førtisser, har en helt annen selvsikkerhet enn når vi var fjortisser. Så vi blir vel litt drøyere i kjeften også (men jeg er høflig, tror jeg). I enkelte tråder ser jeg for meg den selvsikkerheten som minner meg om guttebordet på folkehøyskolen, som jeg fortsatt er ung nok til å huske. Hvor den ene gutten skulle overgå den andre med nedsnakking. Selvsikker kan man jo være uten å være så leiete og kjeftedrøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 14. februar 2011 #44 Del Skrevet 14. februar 2011 Han sliter litt med angst, og sier han føler at han trenger bekreftelse på at han tar seg bra ut osv. Ikke for å være slem, men hvis han er 41 ville han ikke se så veldig bra ut med en ungjente da. Jeg tror du ser mye bedre ut gående med han en en ung 20-åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. februar 2011 #45 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Et dårlig råd fra meg: Ikke følg det! Dere vakre kvinner, hvis dere skal være sikre på at typen ikke ser på andre damer, så må dere skaffe dere menn som ikke går etter utseende. Det er enkelt. Gjør litt plastisk ansiktskirurgi hjemme på kjøkkenet, slik at dere blir skikkelig stygge, gå deretter ut på byen og den mannen som da vil kurtisere dere, han går ikke etter utseende, og vil dermed aldri kunne fristes av vakrere kvinner. Så et bedre råd: Følg dette! Dere er ekstremt vakre, og det er en av grunnene til at deres menn forguder dere. Men det er bare en av grunnene. Flere gode grunner har utviklet seg etter hvert, grunner som er så gode at miss World faktisk ikke kan konkurrere med dere. Hun er vakker, hun kan stjele blikket. Lenge.Men hun har ikke sjans på å trekke med seg gubbene deres. Dere er så vakre at det gir deres menn glede. Det er nok skjønnhet. De er hekta. Men de er like mye hekta på godfølelsen som dere gir. Denne godfølelsen får litt vondt når dere følger deres menns blikk på badestrender og slikt. Slapp av, og beskytt godfølelsen. En skadet godfølelse er en større trussel mot forholdet, enn all verdens vakre... Hvis dere følger med litt her på KG, så finner dere at noen folk hopper over til andre , men årsaken har ikke noe med utseende å gjøre. Nesten alltid så er årsaken at forholdet har gått surt, og man har ikke hatt den gode kommunikasjonen som reparer. Når forholdet ikke er godt lenger, kan man imidlertid bli fristet av skjønnheter. Endret 14. februar 2011 av I Grosny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 14. februar 2011 #46 Del Skrevet 14. februar 2011 Du skriver alltid så søte innlegg I Grosny Og ja, du er alltid høflig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. februar 2011 #47 Del Skrevet 14. februar 2011 Du skriver alltid så søte innlegg I Grosny Og ja, du er alltid høflig også. Tusen takk! Jeg er forresten glad i innleggene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 14. februar 2011 #48 Del Skrevet 14. februar 2011 Både mannen min og jeg ser på pene mennesker, uten at vi legger noe mer i det enn at vi bare legger merke til dem. Noen ganger legger jeg merke til at han ser langt etter ei nydelig jente og kommenterer det f.eks med at "ja, fy fader, hun var lekker", også flirer vi bare. Samme kan han si hvis han ser jeg legger merke til en lekkerbisken av en fyr. Vi har jo holdt sammen i mange år, og vi vet begge at det er hverandre vi vil ha, og ingen andre. Men det er mye pent å hvile øynene på likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #49 Del Skrevet 14. februar 2011 Man ser lett hva slags damer som lett faller for smigring. Bare og småprate litt smigrende så er det all right :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 14. februar 2011 #50 Del Skrevet 14. februar 2011 Man ser lett hva slags damer som lett faller for smigring. Bare og småprate litt smigrende så er det all right :gjeiper: Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildrose Skrevet 17. februar 2011 #51 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Det er faktisk noen som ikke er helt bevist på dette... Men sier du tydlig i fra at det er ubehagelig for deg at han gjør dette( tenker her mest på å snu seg veldig og virkelig glane) burde han skjerpe seg! At han kikker diskret, er vel ikke så lett å gjøre noe med, det kan jo gjene skje automatisk og ubevist når man ser noe man synes er pent. Endret 17. februar 2011 av Wildrose 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå