Gå til innhold

Kjæresten ser langt etter unge jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser du nokon gang på andre? Ein kjekkas på gata eller ein lekkerbisken på tv'en? Ein avstands fascinasjon for ein skodespelar eller ein musiker?

Ein avstands fascinasjon for ein skodespelar eller ein musiker?

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sjekker jo ikke dette hele tiden, men hvis det kommer en pen jente gående, så tester jeg i smug blikket hans en gang i blandt. Og ser at han holder blikket lenge på denne personen. Han snur også på hodet og følger personen enkelte ganger.

Nei da, han er ikke blind, men hvorfor holder han ikke blikket på unge gutter da? :sjenert:

Godt poeng!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt å syns at andre jenter er pene selv om man er i forhold da? Man sperrer jo ikke øynene for alt det andre som er av damer fordet, og det er jo lov å kikke, men er jo selvfølgelig respektløst å stirre og snu seg etter når man er sammen med kjæresten.

Det er fortsatt kjæresten man syns er penest, har valgt og elsker. Virker jo som trådstarter har dårlig selvtillit som tar dette så tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein avstands fascinasjon for ein skodespelar eller ein musiker?

????

Hehe...eg ser orddelings feilen, beklager. Det skal vere "avstandsfascinasjon". Takk ;)

Neida. Poenget er at mange sikler litt ekstra på ein skuespiller, ein rollefigur i ein film/serie, eller ser på en musiker med stjerner i augene. Kall det kva du vil. Er det så forskjellig å sikle etter ein skuespiller på tv enn å sikle litt ekstra på ein på gata?

Er berre nysgjerrig på om ikkje du også nokon ganger legger merke til det annet kjønn som ikkje er din kjære.

Dog meiner eg at det generelt er dårleg oppførsel å åpenlyst glane etter andre. Ein kan ta hensyn både til partner og til den som blir sett på. Det må finnes ein middelveg mellom å ikkje legge merke til folk rundt seg, og ha haka hengende nede på knærne medan augene suger seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dette er noe å bagatellisere. Selv om vi kan like synet av pene mennesker, for eksempel på et bilde eller på film, er det noe annet å legge blikket på personen som går forbi og ikke slippe det på en stund, når man er i et forhold. For personen merker at man blir sett på, og det kan oppfattes flørtende eller kontaktsøkende. Min erfaring er at når menn (spesielt de litt eldre) glaner, så ser de mye inn i øynene. Dette virker ganske påtrengende og oftest ubehagelig. Som regel er jo ikke en jente interessert i menn som er 15-30 år eldre, og som attpåtil går med dama ved siden av.

Ts, jeg hadde sagt at dette gidder jeg rett og slett ikke. "Dette får du legge av deg, eller så er vi ikke et par lenger."

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Er du sikker på at du ikke satte tallene i feil rekkefølge når du skulle beskrive alderen? Dere høres ikke ut som 41.........

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at du ikke satte tallene i feil rekkefølge når du skulle beskrive alderen? Dere høres ikke ut som 41.........

Hva mener du? Jeg synes det virker tydelig at mannen i panikkalderen... Middelaldrende menn glaner mer enn unge. De unge mennene vet å være diskré.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Det er nettopp dét de gjør, i hvertfall han! :gjeiper:

At stirringen hans skal skyldes angst, synes jeg høres litt søkt ut.

"Angst" for ikke å være ung, hot og få masse oppmerksomhet fra damene lenger, javel; da bør han være voksen nok til å innse det.

Men det sitter nok langt inne hos en mann i panikkalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være stolt av at han fortsatt ahr sin gode smak i behold. For ellers ville han jo ikke sett etter disse unge jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være stolt av at han fortsatt ahr sin gode smak i behold. For ellers ville han jo ikke sett etter disse unge jentene.

Alle unge jenter er ikke automatisk bra smak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle unge jenter er ikke automatisk bra smak.

Så klart ikke! Men her er det jo saken til TS vi snakker om.. ;)

Han kaster blikk på unge pene jenter, noen ganger lange blikk, slik er han hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du nokon gang på andre? Ein kjekkas på gata eller ein lekkerbisken på tv'en? Ein avstands fascinasjon for ein skodespelar eller ein musiker?

Niks. Men hadde jeg gjort det ville jeg vært respektfull nok til å ikke gjøre det sammen med mannen min hvis han ikke hadde likt det.

Endret av leirbål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om man ikke er blind går det faktisk an å vise litt respekt til den man går sammen med, om den personen ikke liker det. Da får man kanskje prøve å være litt mer diskré, det er forskjell å se og stirre/kaste lange blikk etter min mening.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært ts hadde jeg virkelig følt det ydmykende overfor jentene han glor på. For det er klart jentene merker at han glor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg har en kjæreste som er 41 år,....... Han kaster blikk på unge pene jenter, noen ganger lange blikk, slik er han hele tiden...... og vil ikke avslutte forholdet. Hva mener dere, er det bare jeg som overreagerer?

Men vil jo bare at han skal se på meg, og ingen andre :yvonne:

Din tolkning gjelder selvsagt her, all den tid det er du som skriver. Hva er å kaste blikk? Hva er lange blikk? Blir fjæra til noen høner her? Tråden har jo eskalert til en overhøvling av menn som snur seg etter andre damer. Dette må åpenbart tære voldsomt på deg siden du til og med skriver at du ikke ønsker å avslutte forholdet.....da er hans "uvane" svært alvorlig i dine øyne. Selvsagt overreager du, hadde kjæresten min sagt til meg at dersom jeg ikke umiddelbart sluttet å se på andre damer så er det finito, da hadde jeg hjulpet henne på med både sko og jakke....

Er ikke problemet det du skriver i det andre sitatet jeg har med her? Dette handler om deg, dine behov for bekreftelser og litt sånn prinsesse-syndromet: Han skal bare se på meg her jeg sitter på pidestallen min! Jeg skal og vil være den eneste for ham, for alltid...... ??

Tror det kan være litt midtlivskrise altså :gjeiper: Hvis han tar seg godt ut og har vært vant til at damer har vist en del interesse så blir aldringa kanskje litt vanskeligere å takle.

Pisspreik! Å hevde at menn i førtiårene er i midtlivskrise er i beste fall en mild overdrivelse. Menn i førtiårene er i sin beste alder når det kommer til damer, karriere, økonomi og fritidsaktiviteter. Til menn i tjueårenes store, og vel berettigede, frustrasjon. Det er ikke riktig at damer flest opplever oppmerksomhet fra menn i førtiårene som ekkelt, beklemmende eller usmakelig. Endel (svært)unge og (svært) usikre KG kvinner ja, men der ute ser verden noe annerledes ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marianne

Endel (svært)unge og (svært) usikre KG kvinner ja, men der ute ser verden noe annerledes ut.

Nææi,nå har du sagt dette såpass mange ganger at jeg begynner å bli lei.

1)Fordi du har opplevd verden utenfor KG noenganger

2)Fordi vi som sitter her BARE sitter her og har ikke noe liv sånn ellers.

3) Gorgonzola: Jeg er sikker på at hvis du hadde møtt meg i virkeligheten hadde du måttet trekt mye av det du sitter og sier tilbake. Og hvis jeg er såpass sikker på at det gjelder meg, er jeg ganske sikker på at det gjelder flere her inne!

Dette ser man tvers igjennom, så..

Jeg er gammel nok til å sitte her inne og prate noe annet enn "pisspreik" :takke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvinner. Obs:Unge småpiker :lur:

"Menn i 40års alderen pluss er i sin beste alder" :fred:

Så ta en titt på gaten, så ser du sikkert inn i noen fortreffelige øyne som endelig ligger på toppen av karrieren :kaffekopp:

...og interessemessig på sitt beste :ball:

Ja...namnam...Norske menn i førtiÅra :sikle:

:tongue::smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje gæmlisene må passe litt på nervene.

Merker en del usaklige og frekke kommentarer fra den kanten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne

Kanskje gæmlisene må passe litt på nervene.

Merker en del usaklige og frekke kommentarer fra den kanten :)

Noen her inne med endel livserfaring kunne nok hatt godt av å prøve den velkjente middagsluren ;) Hørt at den funker på menn i pluss-åra! :fnise:

Skammelig at en kan kalle seg voksen i samme setning hvor en heller seg ut med usakligheter. En voksen burde ha en bedre innsikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...