Gå til innhold

Anbefaling av NY saft(smak)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns den var vel søt, den grønne (lime/sitron) er fremdeles favoritten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper jeg finner den i butikken, høres god ut:)

Skrevet

Dette er en typisk KG-tråd. Her kommer Crystalla og vil tipse andre om et produkt hun liker, men neida, hun skal sables ned, for vann er jo så mye sunnere. Trenger dere virkelig å holde på sånn? Hvis dere ikke liker saft, så hold truten, vi trenger ikke å vite det! :kjefte:

Jeg vil takke Crystalla for tipset, det er alltid fint å få anbefalinger om nye produkter. :)

• Liker 7
Skrevet (endret)
[...] Eneste jeg liker er venninna mi sin hjemmelaga saft. Den ruler.

Venninnesaft er namm det. Men, det blir aldri sånne mengder at en får slukke tørsten. :ler:

Endret av Kamikatze
  • Liker 2
Skrevet

Dette er en typisk KG-tråd. Her kommer Crystalla og vil tipse andre om et produkt hun liker, men neida, hun skal sables ned, for vann er jo så mye sunnere. Trenger dere virkelig å holde på sånn? Hvis dere ikke liker saft, så hold truten, vi trenger ikke å vite det! :kjefte:

Jeg vil takke Crystalla for tipset, det er alltid fint å få anbefalinger om nye produkter. :)

AMEN! Er det mulig?!

• Liker 1
Skrevet

Syns den var vel søt, den grønne (lime/sitron) er fremdeles favoritten :)

Helt enig - den var god, men ikke så god som min alltime-favoritt Lime/sitron.

Jeg likte fjorårets med granateple veldig godt forresten.

Skrevet

Du SLITER bare med å drikke vann, really?! Dummeste jeg har hørt!

Ja du store verden!! Tenk at det finnes noen som ikke er som deg. Er det mulig :(

Tok flommen av vann med seg vett og respekt for andre? Er det noe verden trenger er det flere flinkiser til å belære andre. Tok du for mye Møllers tran?

• Liker 1
Skrevet

Satt akkurat og skulle skrive det samme. Her ble muligheten til to ting tatt i bruk: 1. Sable ned. For det føles så deilig. 2. Skryte av at man selv heller drikker vann. For da føler man seg så mye bedre.

Jeg liker ikke saft selv så dette er ikke noe forsvar at saftdrikking. Men jeg liker heller ikke nedsabling. :)

Skrevet

Ja du store verden!! Tenk at det finnes noen som ikke er som deg. Er det mulig :(

Tok flommen av vann med seg vett og respekt for andre? Er det noe verden trenger er det flere flinkiser til å belære andre. Tok du for mye Møllers tran?

Ville du sagt det samme om en tråd anbefalte et nytt sigarettmerke? :nigo:

Skrevet

Ville du sagt det samme om en tråd anbefalte et nytt sigarettmerke? :nigo:

Haha, ja :nigo:

Har ikke sansen for flinkiser som rakker ned på andre og gjør et nummer ut av hvor flinke de selv er. Alle vet at vann er sunnere enn saft og at røyking ikke er bra.

Skrevet

Du SLITER bare med å drikke vann, really?! Dummeste jeg har hørt!

Ovenstående er noe av det dummeste jeg har hørt!

Skal prøve den nye saften, ts, foreløpig er granateple min favoritt, men alltid gøy å prøve noe nytt. :)

Skrevet

Har funnet en ny favoritt for meg som er glad i litago jordbær,men vil unngå sukkeret,1 del fun light wild berries,og 10 deler lettmelk. Smaker akkurat det samme! Just saying :)

• Liker 1
Skrevet

Har funnet en ny favoritt for meg som er glad i litago jordbær,men vil unngå sukkeret,1 del fun light wild berries,og 10 deler lettmelk. Smaker akkurat det samme! Just saying :)

Mmm... Det fikk meg til å lure på om det kommer en fun light med sjokoladesmak snart :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...