Crystalla Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Årets smak fra funlight..jordbær og et eller annet smaker HIMMELSK!! Såååå godt! Så til alle dere som har gitt opp funlight, gi denne en sjanse:) Synd de ikke selger den overalt bare 1
Sola^ Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Funlight har tøysesukker, så slikt holder eg meg unna. Tøysesukker = vondt i magen. 3
Crystalla Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2011 Funlight har tøysesukker, så slikt holder eg meg unna. Tøysesukker = vondt i magen. FINT ALTERNATIV for oss som har klart å slutte med andre kaloridrikker somjuice, brus osv.. 1
Sola^ Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Hoho...og eg som trudde at juice var laget av frukt og inneholdt gode vitaminer. Men drikker ein det som vann så er det klart det legges til i reknestykket. Vatn er bra. Setter ein ei mugge med vatn i kjøleskapet så er det skikkeleg kaldt også. Sambuaren min synes det er styr å fylle på denne mugga, men eg har poengtert at det faktisk er meir styr å kjøpe safta og lage safta, enn å fylle på vatn i mugga.
Crystalla Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2011 Hoho...og eg som trudde at juice var laget av frukt og inneholdt gode vitaminer. Men drikker ein det som vann så er det klart det legges til i reknestykket. Vatn er bra. Setter ein ei mugge med vatn i kjøleskapet så er det skikkeleg kaldt også. Sambuaren min synes det er styr å fylle på denne mugga, men eg har poengtert at det faktisk er meir styr å kjøpe safta og lage safta, enn å fylle på vatn i mugga. fint for deg at du liker vann! Liker også vann, men er glad i saft også. Drakk tidligere juice som vann, og er glad jeg har klart å gå over til funlight. 1
dobby Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Om de vil ha verkeleg god saft (utan kunstig søtning), kan eg tilrå Hervik si jordbær/rabrarbra-saft. Den er ekstremt god! 1
Crystalla Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2011 ville i utgangspunktet ha saft uten kalorier, derfor jeg tvang meg over til funlight. Denne er virkelig god
Vilma Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 ville i utgangspunktet ha saft uten kalorier, derfor jeg tvang meg over til funlight. Denne er virkelig god Hva slags reklamestunt er dette...? Fun Light er absolutt ikke et sunnere alternativ. Drikk vann.. 3
Gjest Mynona83 Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 Alle Fun Light safter smaker det samme - suketter! Æsj! 5
CafeLatte Skrevet 12. februar 2011 #13 Skrevet 12. februar 2011 jordbæer og hva mer? Jeg vil teste den? Jeg drikker juice som vann vil prøve noe med mindre kalorier:)
Crystalla Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #15 Skrevet 12. februar 2011 Hva slags reklamestunt er dette...? Fun Light er absolutt ikke et sunnere alternativ. Drikk vann.. eh? jeg drakk som agt juice som vann tidligere og sliter med aa bare drikke vann. Saa dette er ypperlig for min del.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #16 Skrevet 12. februar 2011 Jeg foretrekker vann som tørstedrikk, så kan jeg heller unne meg litt skikkelig god saft av og til. Enten uten smak eller med god smak, holder meg unna dårlig smak. 2
Crystalla Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #17 Skrevet 13. februar 2011 Jeg foretrekker vann som tørstedrikk, så kan jeg heller unne meg litt skikkelig god saft av og til. Enten uten smak eller med god smak, holder meg unna dårlig smak. Poenget er vel at dette er en god sagt. Var bare ment som en anbefaling. Smaken er som baken.
Kamikatze Skrevet 13. februar 2011 #18 Skrevet 13. februar 2011 Tøysesukker spiser opp hjernen. Gomle, gomle! 2
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. februar 2011 #19 Skrevet 13. februar 2011 Aldri skjønt poenget med saft. Er jeg tørst, drikker jeg kaldt vann med isbiter, og evt agurk/sitron for smak. Drikker jeg saft med sukker får jeg belegg på tennene og legger på meg. Drikker jeg saft med tøysesukker smaker det syntetisk og jeg blir dobbelt så tørst etterpå, og jeg har også smakt den nye fun-smaken. Brr.. Eneste jeg liker er venninna mi sin hjemmelaga saft. Den ruler. 1
Vilma Skrevet 13. februar 2011 #20 Skrevet 13. februar 2011 eh? jeg drakk som agt juice som vann tidligere og sliter med aa bare drikke vann. Saa dette er ypperlig for min del. Du SLITER bare med å drikke vann, really?! Dummeste jeg har hørt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå