Gjest Sommertid Skrevet 11. februar 2011 #21 Skrevet 11. februar 2011 da hadde jeg tenkt ; jøss masse kviser som en kan poppe! og selvfølgelig fått kjempelyst på sjokolade Urk, jeg hadde ikke fått lyst på sjokolade når jeg nettopp hadde tenkt på kvise popping Ts: Jeg hadde ikke tenkt noen ting.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #22 Skrevet 11. februar 2011 Man får ikke mer kviser av sjokolade og fet mat, det er en seiglivet myte på samme måte som man ikke får mer hår av å barbere seg. Det er ikke fysisk mulig. Mange får kviser av sjokolade. Det er ikke et seiglivet myte. Selv om du ikke gjør det betyr det ikke at det er ikke er sant. Som jeg har skrevet tidligere, så reagerer alle FORSKJELLIG og det IKKE er fasitsvar på hva man får kviser. Ikke tro alt du leser. Sikkert der du har fått for deg at det ikke funker Det med barbering kan godt stemme, men det gjelder ikke sjokoladen.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #23 Skrevet 11. februar 2011 Hmmm, samme som jeg tenker når en hvilken som helst person spiser sjokolade: "Naaam, sjokolade. Må kjøpe Troika i dag!!" Kvisemytene er mange. Jeg har ikke kviser selv så vet ikke hva det kommer av, men er rimelig sikker på at det ikke kommer av dårlig hygiene eller sjokoladespising alene. Der tar du feil
Djungelvrål Skrevet 11. februar 2011 #24 Skrevet 11. februar 2011 Skulle jeg tenkt noe spesielt. Kviser kommer ikke av sjokolade, de kommer av hormoner. 1
Sugerøret Skrevet 12. februar 2011 #25 Skrevet 12. februar 2011 Urk, jeg hadde ikke fått lyst på sjokolade når jeg nettopp hadde tenkt på kvise popping Ts: Jeg hadde ikke tenkt noen ting. jeg vet ,ekkelt men himla gøy-kvisepopping altså. sjokoladen blir da spist før kvisene
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #26 Skrevet 12. februar 2011 Kviser kommer av hormoner (eller tilstoppede porer) som nevnt allerede, så sjokolade er ingen direkte årsak til kviser. At sjokolade derimot kan påvirke hormonproduksjonen i kroppen og dermed indirekte være en årsak til kviser, det er noe annet.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #27 Skrevet 12. februar 2011 Egentlig er det ikke så mye vits å sitte å gruble på det med kviser. Man får kviser på grunn av hormonene. Noen reagerer på sjokolade og får da mer kviser. Men hormonproblemet vil alltid være der, så sjokoladen har ikke alene skylden. End of story :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå