AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Hva tenker du om en kvisete person som spiser sjokolade?
Kirby Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Har selv slitt med kviser og vet dermed utmerket godt at kvisene ikke kommer av sjokolade, slik du antagelig prøver å insinuere, så jeg håper personen koser seg med den 8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Folk reagerer forskjellig på ting. Jeg vet om flere stykker som får kviser av sjokolade og godteri. Blant annet jeg. Så det er ikke noe fasitsvar på hva som gir kviser og ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Folk reagerer forskjellig på ting. Jeg vet om flere stykker som får kviser av sjokolade og godteri. Blant annet jeg. Så det er ikke noe fasitsvar på hva som gir kviser og ikke. Ditto her, får 100% sikkert kviser av sjokolade, det er nok individuelt.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har, og har alltid hatt et usunt kosthold, men aldri slitt med kviser. Så jeg hadde ikke tenkt noe over det, tror ikke jeg hadde lagt merke til det heller for å være ærlig.
Gjest Adera Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Tenker ikkje så mye om det. Vil man spise sjokolade så må man vel få lov til det, selv om man har kviser. 5
Larandrea Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Man kan også få kviser av ulike medisiner pga hormoninnholdet i disse.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg sliter med urenheter, men det blir verken verre eller bedre av sjokolade. Endret 11. februar 2011 av BabyBlue
The Kitten Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 Skal vi lage en tråd om en med ren hud som spiser sjokolade også? Siden vi først er i gang, tenker jeg. Svar til ts, jeg hadde ikke lagt merke til det. 2
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 Hadde ikke tenkt over det. Antar at dette er en slags respons til "feite folk som spiser junkfood"-tråden? Hvis jeg derimot hadde sett en kvisete person som klemte kviser offentlig, da hadde jeg nok tenkt over det, gitt.. 1
Sugerøret Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 da hadde jeg tenkt ; jøss masse kviser som en kan poppe! og selvfølgelig fått kjempelyst på sjokolade
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 11. februar 2011 #12 Skrevet 11. februar 2011 Hva tenker du om en kvisete person som spiser sjokolade? Man kan faktisk få kviser av andre ting enn sjokolade. Så vidt jeg husker er det en mulig bivirkning av hormonspiralen min blant annet. Jeg har heldigvis vært heldig sånn sett.
Antoinette Skrevet 11. februar 2011 #13 Skrevet 11. februar 2011 Man får ikke mer kviser av sjokolade og fet mat, det er en seiglivet myte på samme måte som man ikke får mer hår av å barbere seg. Det er ikke fysisk mulig.
Gjest Okusan Skrevet 11. februar 2011 #14 Skrevet 11. februar 2011 Hvis man er virkelig plaget med kviser er årsaken høyst sannsynligvis hormonell, ja, så hvorfor i all verden skulle ikke vedkommende få kose seg med litt sjokolade?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #15 Skrevet 11. februar 2011 Det er utrolig frustrerende å slite med kviser. Det at folk tror det skyldes urenslighet eller junkfood gjør det bare tusen ganger verre. Jeg er selv veldig sunn, spiser sunn mat, trener, drikker masse vann osv. Og selvfølgelig renser jeg huden min flere ganger per dag og bruker produkter for fet hud. Men jeg har likevel kviser! Har prøvd det meste opp gjennom åra (har slitt med kviser siden jeg var 10, nå er jeg 24). Har blant annet gått på 2 roaccutan kurer, men kvisene har alltid kommet tilbake. Jeg husker godt i 7. klasse når helsesøstra kom og holdt foredrag om puberteten. Hun fortalte om kviser, og hvor viktig det var å vaske seg og være hygienisk.. Lille kvisete (men renslige) meg fikk da tusen blikk fra klassekameratene mine, og gjett hvem som ble baksnakket i lang tid fremover. Det gikk faktisk så langt at jeg vurderte selvmord i en alder av 12 år.. Så ikke døm folk fordi de har kviser i ansiktet. Noen kan sikkert bli bedre av å spise sunt, osv, men det gjelder absolutt ikke de fleste! 3
CafeLatte Skrevet 11. februar 2011 #16 Skrevet 11. februar 2011 Det er utrolig frustrerende å slite med kviser. Det at folk tror det skyldes urenslighet eller junkfood gjør det bare tusen ganger verre. Jeg er selv veldig sunn, spiser sunn mat, trener, drikker masse vann osv. Og selvfølgelig renser jeg huden min flere ganger per dag og bruker produkter for fet hud. Men jeg har likevel kviser! Har prøvd det meste opp gjennom åra (har slitt med kviser siden jeg var 10, nå er jeg 24). Har blant annet gått på 2 roaccutan kurer, men kvisene har alltid kommet tilbake. Jeg husker godt i 7. klasse når helsesøstra kom og holdt foredrag om puberteten. Hun fortalte om kviser, og hvor viktig det var å vaske seg og være hygienisk.. Lille kvisete (men renslige) meg fikk da tusen blikk fra klassekameratene mine, og gjett hvem som ble baksnakket i lang tid fremover. Det gikk faktisk så langt at jeg vurderte selvmord i en alder av 12 år.. Så ikke døm folk fordi de har kviser i ansiktet. Noen kan sikkert bli bedre av å spise sunt, osv, men det gjelder absolutt ikke de fleste! Fy søren hun helsesøstra burde vist bedre enn det. Bare fordi man har kviser så er er man ikke urenslig. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #17 Skrevet 11. februar 2011 Man får ikke mer kviser av sjokolade og fet mat, det er en seiglivet myte på samme måte som man ikke får mer hår av å barbere seg. Det er ikke fysisk mulig. Nei, det er ikke en myte at noen kan få kviser av sjokolade. Jeg får det. Konsekvent. Det betyr derimot ikke at alle skal slutte å spise sjokolade. Men dersom en sliter med kviser OG spiser en del sjokolade så kan det være verdt å prøve å holde opp en stund for å se om det hjelper. Hvis ikke så for all del, bare spis så mye sjokolade en vil. Og til TS, jeg hadde nok ikek tenkt noe spesielt siden jeg jo skjønner at ikke alle reagerer likt på mat. Folk er forskjellige. 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. februar 2011 #18 Skrevet 11. februar 2011 Hmmm, samme som jeg tenker når en hvilken som helst person spiser sjokolade: "Naaam, sjokolade. Må kjøpe Troika i dag!!" Kvisemytene er mange. Jeg har ikke kviser selv så vet ikke hva det kommer av, men er rimelig sikker på at det ikke kommer av dårlig hygiene eller sjokoladespising alene.
Riskrem Skrevet 11. februar 2011 #19 Skrevet 11. februar 2011 Hva tenker du om en kvisete person som spiser sjokolade? Dette er et av de dummeste innleggene jeg har lest på KG i løpet av flere år... 2
Gjest Serena Skrevet 11. februar 2011 #20 Skrevet 11. februar 2011 Som å ha kviser ikke er ille nok, nå skal man bli stirret på fordi man spiser en sjokolade.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå