Bente Skrevet 25. oktober 2003 #1 Del Skrevet 25. oktober 2003 Noen som skal ha denne i bryllupet?? I kirka altså?? Hørte nettopp Jan Verner sang den på Lørdan...den er jo bare nyyydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg hørte Jan Werner jeg også i går. Synest orginalen fortsatt er best. Air er bare så flott! Men av en eller annen grunn tenker jeg begravelse og ikke bryllup. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #3 Del Skrevet 26. oktober 2003 Heisann Vi skal bruke Air i bryllupet vårt, men skal ha den med trompet og orgel. Gleder oss stort til det !! Hilsen brud snart :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken, ikkje innlogga Skrevet 26. oktober 2003 #4 Del Skrevet 26. oktober 2003 Air av Bach er nydeleg (men Jan Werner perverterte den jo fullstendig, men det er ein annan sak :evil: ) Skal ikkje ha den sjølv, men veit at det er veldig vanleg med den i England til dømes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 1. november 2003 #5 Del Skrevet 1. november 2003 Vi bestemte oss for å ha "Air" av Bach som inngangsmarsj i kirken dagen før Jan Werner sang den på LørDan så det var temmelig ironisk da vi så ham synge den. "Air" er helt ubeskrivelig vakker og jeg har hele tiden vært bestemt på at jeg ikke ville ha de to "vanlige" inngangsmarsjene i mitt bryllup. Heldigvis tente min kjære på ideen med en gang jeg nevnte "Air". Hurra! Det blir så romantisk! Og hva Jan Werner angår så syntes jeg han sang vakkert. Han har en nydelig stemme, men akkurat figuren er mer komisk enn vakker... Hehe! Så ham på tax-free da jeg reiste hjem fra London for noen år siden. Han handlet sminke og blåste rosa tyggegummibobler... Blir aldri helt kvitt det bildet av ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. november 2003 #6 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg skulle bare si at Air er en av de fineste verkene jeg vet om. Men at det har blitt brukt i så mange begravelser og knytter for mange triste minner til det til det til at jeg kunne brukt det..ever... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #7 Del Skrevet 1. november 2003 Kan jeg finne denne på nett ? Jeg har veldig lyst til å høre den.Men har ikke kaza eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 1. november 2003 #8 Del Skrevet 1. november 2003 Fant denne ved første søk, men lyden er heller dårlig http://jeffcovey.net/music/scores/bach/air/mp3/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 1. november 2003 #9 Del Skrevet 1. november 2003 Her er en litt bedre: http://www.ibiblio.org/pub/multimedia/muto...V1068/bach-air/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå