HeleneBK Skrevet 6. juli 2011 #61 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja her er det lite trafikk. Jeg er ledig hele sommeren omtrent. Skal ut av landet i sammenhengende 4 dager liksom så jeg er svært ledig. Flere som kan denne sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baar Skrevet 8. august 2011 #62 Del Skrevet 8. august 2011 hm...endelig finner jeg en bønsj av drammens jenter, men så er det jo utrooolig stille :/ er flyttet til østlandet fra vestlandet, og gud hvor jeg savner noen å drikke kaffe med og bare prate shit har et par i Oslo og Kgb, men skulle gjerne blitt kjent med noen i Drammens området ikke så lett å være alene, og åle seg innpå en allerede tett venninnegjeng... så om noen er med på en kaffe i finværet, eller ei øl , så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 16. august 2011 #63 Del Skrevet 16. august 2011 hm...endelig finner jeg en bønsj av drammens jenter, men så er det jo utrooolig stille :/ er flyttet til østlandet fra vestlandet, og gud hvor jeg savner noen å drikke kaffe med og bare prate shit har et par i Oslo og Kgb, men skulle gjerne blitt kjent med noen i Drammens området ikke så lett å være alene, og åle seg innpå en allerede tett venninnegjeng... så om noen er med på en kaffe i finværet, eller ei øl , så skrik ut! Bor du i Drammen? Kor? Bor rett i sentrum her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baar Skrevet 16. august 2011 #64 Del Skrevet 16. august 2011 Drammen å Drammen fru.blom... Blir vel mer mjøndalen som er nærmest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneBK Skrevet 22. august 2011 #65 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg kunne godt tenke meg å bare møte noen jeg og, samt bli kjent med noen som nettopp har kommet hit (selv er jeg født og oppvokst i Drammen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baar Skrevet 22. august 2011 #66 Del Skrevet 22. august 2011 Da gjenstår det jo bare å faktisk få til det da, eller? Hvor, når, hva, hvem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 22. august 2011 #67 Del Skrevet 22. august 2011 Sign me up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baar Skrevet 23. august 2011 #68 Del Skrevet 23. august 2011 Passer det for dere i helgen? Håpe på fint vær... Hehe, treffe folk vil jeg, men f*en hvor sjenert jeg kjenner jeg blir, når det først kommer til saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calachi Skrevet 30. august 2011 #69 Del Skrevet 30. august 2011 Blir også gjerne med, om det skulle bli noe av : ) Vært med i denne tråden her før, men da skjedde det ikke så mye : p Noen som kan denne helgen da? evnt neste helg? Trenger jo ikke være noe store greier, ta en kaffe eller noe? : ) Om alle som har meldt sin interesse her i det siste (baar, frøken am, heleneBK) hiver seg med så blir vi jo fire, da er det ikke så skummelt Jeg synes hvertfall at det kan være lettere å møtes i litt større grupper av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 30. august 2011 #70 Del Skrevet 30. august 2011 Blir også gjerne med, om det skulle bli noe av : ) Vært med i denne tråden her før, men da skjedde det ikke så mye : p Noen som kan denne helgen da? evnt neste helg? Trenger jo ikke være noe store greier, ta en kaffe eller noe? : ) Om alle som har meldt sin interesse her i det siste (baar, frøken am, heleneBK) hiver seg med så blir vi jo fire, da er det ikke så skummelt Jeg synes hvertfall at det kan være lettere å møtes i litt større grupper av og til Haha skjønner hva du mener! Til helgen er jeg forresten opptatt, pappas 60 års-lag feires HER, og må innrømme jeg gleder meg litt! Neste helg får vi knøttet til samboer, men det er ikke noe i veien for at jeg har tid da, og helgene etter Ellers har jeg masse dødtid, går hjemme og gravid, så det å dra ut og få litt luft gjør ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calachi Skrevet 30. august 2011 #71 Del Skrevet 30. august 2011 Haha skjønner hva du mener! Til helgen er jeg forresten opptatt, pappas 60 års-lag feires HER, og må innrømme jeg gleder meg litt! Neste helg får vi knøttet til samboer, men det er ikke noe i veien for at jeg har tid da, og helgene etter Ellers har jeg masse dødtid, går hjemme og gravid, så det å dra ut og få litt luft gjør ingenting! Å, det så nice ut! skjønner at du gleder deg til det ja : ) Jeg kom faktisk på at jeg ikke kan neste helg likevel da :/ skal bort, hehe, tenker ikke før jeg skriver, men, etter der igjen har jeg helt sikkert tid : ) ukedager er det generelt sett litt værre med, men torsdag- og fredagskvelder e jo ledige av og til. Hvordan er det med dere andre a? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 15. september 2011 #72 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg og barna mine flyttet hit til Drammen i juni. Hadde vært gøy å blitt kjent med flere her. :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 15. september 2011 #73 Del Skrevet 15. september 2011 Hvor gamle er ungene? Og hvor i Drammen bor dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 15. september 2011 #74 Del Skrevet 15. september 2011 Ungene mine er snart 12 jente, 8 år gutt, 6 år jente. Vi bor nærme byen. :-)) Har du barn, omså hvor gammel er dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennajenta Skrevet 2. desember 2011 #75 Del Skrevet 2. desember 2011 Hei allesamen! Har lest gjennom her og ser det er en del her. Hipp hurra! Er dere her enda? Ønsker selv å bli kjent med nye mennesker i Drammen. Send meg gjerne melding her eller privat så svarer jeg! Liker å drive med masse forskjellige aktiviteter, så dersom noen ønsker å bli med på et eller annet så er det bare å henge seg på! Ski (langrenn), skøyter, gå tur i skog og mark (med eller uten bålkos), eventuelt nærmere byen. Shopping, sykling, matlaging, baking, hobbyarbeid, cafeliv, en god prat eller skravling, se en god film, lese bøker, slappe av, fisking, badmington, volleyball, uteliv, vannsport/sommersport/vintersport. Trener på Akropolis Åssiden, styrketrening, spinning og innimellom diverse andre timer. Glad jente på 26 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå