Gå til innhold

hvor ofte sex?

Gjest Gift85

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer litt på hvor ofte deg og partneren deres har sex?

Jeg og mannen min har vært sammen i ca 7 år nå, og de siste 2 årene har sexlivet vært tragisk etter min mening. Det kan fort gå opp til 6 uker mellom hver gang, og det er ikke jeg som holder igjen!

Jeg prøver alt for å få han til å tenne mer på meg... jeg trener, kler meg litt sexy, og prøver og forføre. Men dette gir ikke så veldig med resutater, og jeg begynner å bli ganske frustrert!!

Så å si det eneste gangene vi har sex er når han kommer hjem på fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og min forlovede har vært sammen i 9 mnd, og har sex hver dag. Ofte 2 ganger om dagen. :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor ikke sammen, men vi har sex stort sett hver gang vi er sammen. Har vært sammen i 7 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si hver dag her også, men kan hender at vi har en dag pause innimellom. Vi er ikke sammen hver uke så vi tar det igjen når vi først er sammen :) Jeg har vært i forhold tidligere der sexen avtok, det kom av andre problemer i forholdet. Sex er jo limet i et forhold og er jo så godt. Skjønner ikke at man ikke har lyst, men håper det kommer seg for dere. Start i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mange som hadde seg mye :ler:

For å trekke snittet litt ned, så kan det i travle perioder være nede i en gang eller to i uka. Begge tar initiativ, og begge er fornøyd. Sexlivet får også en oppsving hvis vi får være litt alene, på weekendtur eller når barna er borte. Men at det i det daglige ikke blir sex mange ganger i uka synes jeg er helt kurant.

Men jeg må si at det høres litt stusslig ut hvis det går mange uker mellom hver gang, og kanskje spesielt hvis den ene parten trekker seg veldig unna og unnlater å ta initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å si det eneste gangene vi har sex er når han kommer hjem på fylla.

Hva med litt psykologhjelp til gubben? Jeg lukter angst og spenninger når man trenger ei fyllekule for å kose seg av inni sin kjære.

Det er dessverre normalt å ha et dårlig sexliv. De fleste som har det greit har trolig sex fra 1 til 7 ganger pr uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på å trekker % ned. Ca annen hver mnd, hun er total uinteressert.

Er klar hver dag, men nå er jo jeg mann da.

Samboer i 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart fru

Vi har sex 5 til 7 dager i uka og 1 til 4 ganger de dagene vi har sex. Vi har vært sammen i 1 1/2 år, skal gifte oss til sommer'n og er i sene 30 åra og 40 åra:-))) Elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som noe bra sex, heller ikke noe særlig nærhet når dere stort sett bare har sex når han kommer hjem fra fylla. Det ser du vel selv?

At du tillater han å få sex ved slike anledninger, når han ikke viser interesse eller, sier meg at du er med på å forsure ubalansen i sex livet deres enda mer enn det allerede er.

Alt er i hode, og det er lite du kan gjøre for å balansere sex livet deres ved å endre ytre faktorer.

Er kommunikasjoen deres bra? Snakker dere bra sammen. Er dere åpen mot hverandre? Dette er mye mer viktig enn alt du har prøvd hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag och min sambo har varit tillsammans i 3 år och vårt sexliv varierar väldigt. Ibland har vi sex flera gånger i veckan eller flera gånger om dagen och ibland kan det dröja flera veckor och upp till 2 månader. Det beror ju på hur tillfreds man är över lag, om någon är stressad över jobb/skola så blir det inte så mycket sex, tyvärr.

Just när man är i perioder med lite sex så känns det som jordens undergång, men man kommer ur det. :) Bara man jobbar lite så löser det sig! Prata igenom det. Det är otroligt viktigt att få veta hur partnern tänker och ser på saken, det är ju så himla lätt att få för sig att det är man själv som är ful och osexig när det egentligen handlar om något helt annat.

Det låter inte som att ni riktigt har pratat igenom det? Han behöver få höra att du tycker att det är ett problem och att du känner dig osäker på dig själv och du behöver få höra varför han inte vill ha sex lika ofta som du. Det är inte bara du som ska dra lasset, och uppenbarligen funkar det ju inte. Prata!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen med innleggskriver ovenfor, er 31 år og har vært sammen med mannen min i 13 år, og det går litt periodevis... det kan fort gå 1n uke eller to der vi ikke har sex, så kan det komme en periode der vi har oss en eller to ganger om dagen. Jevnt over så er det nok 1-2 ganger i uken, og en uke i mnd der vi ikke har sex, naturlig nok. Det henger nok sammen med at vi har 3 småbarn, og de våkner ofte akkurat når vi har lagt oss - og at mannen min er mye borte i jobben. Men kvaliteten på sexen blir bare bedre med årene. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar, spesiellt til deg LetThenEatCake!

Ja, jeg bør nok sette meg ned å ta en ordentlig prat med mannen. Grunnen til jeg ikke har gjort det ennå er at jeg er litt redd for hva han kommer til å si... Har hele tiden håpet på at dette bare har vært en fase og at den vil gå over. Kanskje vi har mer problemer en det jeg har villet inse :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, spesiellt til deg LetThenEatCake!

Ja, jeg bør nok sette meg ned å ta en ordentlig prat med mannen. Grunnen til jeg ikke har gjort det ennå er at jeg er litt redd for hva han kommer til å si... Har hele tiden håpet på at dette bare har vært en fase og at den vil gå over. Kanskje vi har mer problemer en det jeg har villet inse :sukk:

Eller så har ni mindre problem? Små problem blir ju stora när man inte pratar om dem. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 års fartstid her. Hyppigheten kan variere veldig. Det viktigste, for oss, er å være inneforstått med at grad av hyppighet kan variere mye. Da er det ingen grunn til å slå katastrofealarm om kurven har en liten nedadgående tendens. Den tar seg opp igjen når de rette betingelsene er der.

Men dette forutsetter at det har blitt snakket om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært samboere i 3 år, er begge 20.

Har sex ca. 1-3 ganger i uka. Katastrofalt i min mening, men han er visst fornøyd. Har dessverre aldri fått teken på det der med å tilfredsstille meg selv, så går her og er temmelig seksuelt frustrert til tider.

Har prøvd å snakke med ham om det, men han blir bare sint. Jeg mistenker at det er dårlig kosthold og lite trening som gjør det, men jeg får kjeft når jeg foreslår det. JAJA. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i snart 2 år og har sex 2-3 ganger i uka, avhengig av hvor mye vi jobber og sees. :) Akkurat passe det, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...