Gå til innhold

hva skal vi skrive i ringen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det neste blir vell att dere gærninger her inne på forumet skriver felles taler til deres kjære i bryllupet.

Ja, selfølgelig blir det en stor felles tale! Er det feil? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, der brides to be!!!Har dere INGEN egne hjerneceller????Klarer dere ikke sammen med deres forlovede å finne på inskripsjon til gifteringene selv engang!!!!Ærlig talt, det virker som om dere gifter dere med de andre brudene to be på KG, og ikke deres menn. Det neste blir vell att dere gærninger her inne på forumet skriver felles taler til deres kjære i bryllupet. Virker som om det er nok av jenter her inne som er forelsket i selve ideen om bryllup, kjole etc.. og ikke i selve mannen.

Nei, jeg har ingen egne hjerneceller, men ønsker meg det veldig. Det med å skrive felles tale var faktisk en god ide, skal høre med Tex og Cappo om de blir med. Hvis alle skriver litt hver blir det nok super bra.

Jeg er faktisk forelsket i bryllup, men for å få et bryllup måtte jeg finne meg en mann, jeg tok derfor den mest lett lurte og forlovet meg....

men hva skal vi skrive i ringene ? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi takk til grinete gjester i denne omgang... :erter:

Vi har inskripsjonen "1.KOR 13 + forlovelsesdato" i våre ringer. Det er forkortelsen for bibelstedet om kjærligheten som overvinner alt - størst av alt er kjærligheten.

Det er det fineste forslaget jeg har hørt....

Alldeles nydelig, var det.

Spørs bare om jeg får med meg min ikke-akkurat-så-veldig-glad-i-Bibelen-mann på det.....

Men det er verdt et forsøk :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!.korinterbrev 13:

"1 Om jeg taler med menneskers og englers tunger, men ikke har kjærlighet, da er jeg bare drønnende malm eller en klingende bjelle. 2 Om jeg har profetisk gave, kjenner alle hemmeligheter og eier all kunnskap, om jeg har all tro så jeg kan flytte fjell, men ikke har kjærlighet, da er jeg intet. 3 Om jeg gir alt jeg eier til brød for de fattige, ja, om jeg gir meg selv til å brennes, men ikke har kjærlighet, da gagner det meg intet.

4 Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, den skryter ikke, er ikke hovmodig. 5 Den gjør ikke noe usømmelig, den søker ikke sitt eget, blir ikke oppbrakt og gjemmer ikke på det onde. 6 Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. 7 Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt.

8 Kjærligheten faller aldri bort. De profetiske gaver skal opphøre, tungene skal tie, og kunnskapen skal ta slutt. 9 For vi forstår stykkevis, og vi taler profetisk stykkevis. 10 Men når det fullkomne kommer, skal det som er stykkevis, forsvinne. 11 Da jeg var barn, talte jeg som et barn, tenkte jeg som et barn, dømte jeg som et barn. Men da jeg ble mann, la jeg av det barnslige. 12 Nå ser vi som i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt. Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg forstå fullt ut, slik Gud kjenner meg fullt ut. 13 Så blir de stående, disse tre: Tro, håp og kjærlighet. Men størst blant dem er kjærligheten."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det fineste forslaget jeg har hørt....

Alldeles nydelig, var det.

Spørs bare om jeg får med meg min ikke-akkurat-så-veldig-glad-i-Bibelen-mann på det.....

Men det er verdt et forsøk :blunke:

Nå er forloveden min sønn av en prest, så det var vel ikke så vanskelig, i grunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Ingeborg!!

Er ikke kristen, men ble rørt av det ja. Nydelig. *kopiere og spare på*

Synes Til Dovre faller var litt søtt også jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gravert inn "Vi er ett............for alltid " på spansk +bryllusdatoen i våre ringer.

Det ser omtrent slik ut;

somos uno......... :hjerte: 150602 (i min ring)

......para siempre :hjerte: 150602 (i hans ring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har " Amor vincit omnia" Dette er latinsk og betyr "Kjærligheten overvinner alt" Dette paser godt til oss siden hos oss har kjærligheten virkelig overlevd veldig mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gravert inn "Vi er ett............for alltid " på spansk +bryllusdatoen i våre ringer.

Det ser omtrent slik ut;

somos uno......... :hjerte: 150602 (i min ring)

......para siempre :hjerte: 150602 (i hans ring)

Noen spesiell grunn til at det er på spansk, eller er det fordi det høres pent ut på spansk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...