Gjest laila gifteklar Skrevet 25. oktober 2003 #1 Del Skrevet 25. oktober 2003 synes "din" eller "din for evig" blir litt kjipt... har noen gode forslag??? Laila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. oktober 2003 #2 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ingen gode forslag, det er noe dere må bli enige om. Har vel blitt mer vanlig å gjøre noe personlig ut av innskripsjonen i gifteringer. Prat sammen, og kom frem til hva som best uttrykker deres følelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amomym Skrevet 25. oktober 2003 #3 Del Skrevet 25. oktober 2003 det var noen i trondhjæm iflg en gullsmed som hadde det... bra ikke sant :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 25. oktober 2003 #4 Del Skrevet 25. oktober 2003 det var noen i trondhjæm iflg en gullsmed som hadde det... bra ikke sant :D Kult. Men ikkje plagsomt romantisk kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. oktober 2003 #5 Del Skrevet 25. oktober 2003 du har vel hørt Emil og Alfred: "du och jäg Alfred" "Jag och du Emil" Hørte om noen som hadde den og jeg syntes den hørtes noe orginal og fin ut men da på norsk. " Du og jeg Magda" " "jeg og du Arnulf" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 25. oktober 2003 #6 Del Skrevet 25. oktober 2003 vi skal ha :navnet+navnet=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 26. oktober 2003 #7 Del Skrevet 26. oktober 2003 me har "din kvar dag" i tillegg til namn og bryllaupsdato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 26. oktober 2003 #8 Del Skrevet 26. oktober 2003 vi har "alltid navn" i begge ringene (hverandres navn selvsagt!). hadde egentlig tenkt noe som visst ble for langt også forkortet vi det ned til bare dette. syntes det er koslig og noe som ikke alle har. gullsmeden trodde først vi tullet?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 27. oktober 2003 #9 Del Skrevet 27. oktober 2003 Syntes din evige ....... er fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 27. oktober 2003 #10 Del Skrevet 27. oktober 2003 g vi har "Kjæresten min, xxxxxx" - syns det var søtt og enkelt, også har vi kalt vi hverandre det bestandig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godt gift 14.juni brud Skrevet 28. oktober 2003 #11 Del Skrevet 28. oktober 2003 Mener å huske noen som hadde "Kjærligheten varer evig" på latin skrevet i sine ringer. To ord i hans, et ord i hennes... Ganske søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. oktober 2003 #12 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har aldri tenkt at vi skal ha noe voldsomt originalt... Tipper det blir bra med fex evig din Tex 29.mai 2004 Qlio har foresten navnet til Qliomannen på utsiden av ringen, ganske stilig faktisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 28. oktober 2003 #13 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg må bare skyte inn at jeg synes det blir feil å bruke "evig" eller "evighet" eller liknende. Jeg tenker jo ikke at han er min for evigheten. Hvis jeg dør, er han ikke min lenger. Dette er kanskje flisespikkeri for mange, men for meg er det viktig. Aner ikke hva vi skal ha i ringene, så jeg leser denne tråden med stor innlevelse Men jeg vil gjerne at vi skal få gravert med vår egen håndskrift, slik de gjør bl.a. på Gullfunn. Kanskje navn og dato er nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 28. oktober 2003 #14 Del Skrevet 28. oktober 2003 I forlovelsesringene våre står det "Din xxxxxx, 21. november 1994" - - på andre siden av den teksten skal vi få gravert inn, enkelt og greit "28. mai 2004" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #15 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vi har en litt uvanlig tekst i ringene våre: "Til Dovre faller" + "dato" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. oktober 2003 #16 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg vet noen som har "turbo love" i sine forlovelsesringer :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 28. oktober 2003 #17 Del Skrevet 28. oktober 2003 :D Vi har "Din verdensromvenn 16.08.03" i våre ringer. Dette fordi vi har vært de beste vennene i verdensrommet i mange år før vi ble kjærester. La Guapa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. oktober 2003 #18 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg vet noen som har "turbo love" i sine forlovelsesringer :o Tips til den danske turboprinsen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #19 Del Skrevet 28. oktober 2003 Herregud, der brides to be!!!Har dere INGEN egne hjerneceller????Klarer dere ikke sammen med deres forlovede å finne på inskripsjon til gifteringene selv engang!!!!Ærlig talt, det virker som om dere gifter dere med de andre brudene to be på KG, og ikke deres menn. Det neste blir vell att dere gærninger her inne på forumet skriver felles taler til deres kjære i bryllupet. Virker som om det er nok av jenter her inne som er forelsket i selve ideen om bryllup, kjole etc.. og ikke i selve mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. oktober 2003 #20 Del Skrevet 28. oktober 2003 Da sier vi takk til grinete gjester i denne omgang... Vi har inskripsjonen "1.KOR 13 + forlovelsesdato" i våre ringer. Det er forkortelsen for bibelstedet om kjærligheten som overvinner alt - størst av alt er kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå