rrakel Skrevet 11. februar 2011 #21 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg er helt ferdig med eksene mine. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har liksom ikke noe særlig å prate med dem om på et vennskapelig plan heller, kanskje var dette grunnen til at forholdene ikke varte; nemlig at da den første forelskelsen la seg var det ikke mye igjen. Er imidlertid en gutt fra fortiden jeg tar meg selv i å tenke på nå og da. Vi ble aldri helt sammen for både omgivelser og situasjon var vanskelige på det tidspunktet. Jeg kan nok si at jeg er over han på mange måter, for det å ikke ha han i livet funker helt greit, har hatt følelser for andre etterpå også videre. Men jeg tror alltid at alle i løpet av livet han EN som man av og til tenker litt på, selv om man vet det ikke ville ha fungert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 11. februar 2011 #22 Del Skrevet 11. februar 2011 Har også et såkalt bistandsprosjekt mellom der et sted, en jeg ikke skjønner hvordan og hvorfor jeg ble sammen med. Har ingen gode minner, men heller ingen dårlige. Bistandsprosjekter har jeg og...sitter igjen med det samme. Takk for nytt ord i vokabulæret forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ab Skrevet 14. februar 2011 #23 Del Skrevet 14. februar 2011 Bryr meg veldig mye om han og kommer sikkert aldri til å se på han med avsmak. Men forholdet er over og jeg ønsker ikke å gå tilbake dit. Ønsker at vi begge får det fint nå fremover. Har hatt sex med han i ettertid, tilbakefall. Kunne sikkert gjort det igjen, men da kommer ingen av oss videre. Ellers har jeg småexer, det var jo bare søtt. Ikke sex med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 14. februar 2011 #24 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har mange positive tanker om exen min, han var en bra mann på veldig mange måter. Jeg er allikevel glad det er slutt, han var ikke mannen for meg. Vi ville helt forskjellige ting og hadde helt forskjellige fremtidsutsikter. Jeg kunne sikkert hatt sex med ham igjen, hadde det ikke vært for at jeg nå er i et nytt forhold. Jeg er absolutt glad for tiden med ham, jeg lærte mye om meg selv og hvordan jeg ønsker at et forhold skal være. Jeg lærte mye om hvilke kamper man bør kjempe og hvilke man skal la i fred. Jeg tror aldri jeg elsket ham høyere enn jeg elsker min nåværende - min nye og jeg er en måned fra å ha vært lenger sammen enn exen og jeg og alt går lettere med ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #25 Del Skrevet 14. februar 2011 Mine 2 exer av seriøse langvarige forhold har jeg ingenting til overs for. Det er nå lenge siden begge to, men jeg har ingen interesse av å møte dem, og gjør jeg det, har jeg ingen interesse av å snakke med dem. Med barn i bildet, hvordan ting utviklet seg/avsluttet seg, nei, muligens jeg er noe bitter for jeg blir fort provosert når jeg tenker på det, drittsekker begge to. Sex? aldri i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå