Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2011 #1 Del Skrevet 9. februar 2011 hvilke tanker har dere (spesielt dere gutter) om exen? når dere tenker på henne (eller han for dere jenter), tenker dere positivt eller tenker dere mer at "kan ikke forstå at jeg var sammen med henne/han.." hvordan er tanken på å skulle ha sex med den personen igjen? er det noen som angrer på at dere var sammen med exen eller er dere glad for den erfaringen og har gode minner? har dere opplevd at dere har følt dere har elsket exen høyere (på den tiden dere var sammen) enn nåværende kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spesial Skrevet 9. februar 2011 #2 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg tenker at jeg ikke kan fortså at jeg var sammen med han. Å skulle ha sex med han igjen er helt utelukket. Det er en grunn til at det ble slutt og det var at vi bare såret hverandre til slutt. Jeg tenker at den tiden med han er en erfaring å ha med seg videre. Jeg angrer ikke på at jeg var sammen med han, men jeg angrer på at vi var sammen så lenge. Jeg trodde jeg elsket han da, men nå vet jeg ikke helt om jeg egentlig gjorde det.. Man vet hva ekte kjærlighet er når man har funnet den rette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmusa Skrevet 10. februar 2011 #3 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg angrer overhodet ikke på forholdet til min ex. Vi hadde mange gode år sammen, og til tross for at han nå ER en ex, ville jeg ikke vært de årene foruten. Sex med ham? Ja - skal ikke se bort ifra det - dersom det ikke hadde vært for at jeg nå er i et nytt forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 10. februar 2011 #4 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg fatter og begriper ikke at jeg ikke så tegnene. Jeg skulle gjort det slutt sommern 2009, da jeg tenkte på det. Det hadde spart meg MYE hjertesorg Jeg kunne aldri gått tilbake til ham, uansett hvor mye han ba på sine knær. Jeg ville heller levd alene resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vulture Skrevet 10. februar 2011 #5 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå er det knapt to måneder siden det ble slutt, så følelsene rundt min eks er fortsatt ganske så såre. Jeg misliker han, samtidig som jeg fortsatt er glad i han og har følelser for han. Min store ungdomskjærlighet viste seg i ettertid å være en gutt med med både dårlig personlighet og identitetskrise. Jeg ønsker han derfor ikke noe godt her i verden for øyeblikket, og håper han blir en ensom, miserabel fyr(og det er han på vei til å bli, for han mister vennene sine en etter en). Tror heller ikke at vi blir venner igjen med det første, jeg fortjener noe bedre enn det, og hjertet mitt fortjener en som elsker meg på både godt og vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 10. februar 2011 #6 Del Skrevet 10. februar 2011 Hadde fine år med min ex, og ingen direkte vonde minner eller vonde tanker. Hadde veldig sterke følelser for hverandre, men endringer i livssituasjoner gjorde at vi på en måte fløt bort fra hverandre. Var vondt å innse at det var over, men det hjalp at vi var på hver vår side av jordkloden etter bruddet. Tenker egentlig godt om han, og hadde det vært slik at jeg fremdeles var fri og frank så kan det nok godt hende jeg hadde tatt kontakt for å kjenne på gamle følelser. Hvis han var i samme situasjon da selvsagt. Han gjorde seg forresten ikke bort når det gjalt sex heller. Sender hverandre bursdags- og nyttårsmeldinger på sms, og min kjære vet om det. Har det så utrolig fint slik som jeg har det nå, og ser ingen ting som kan endre på det. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. februar 2011 #7 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har et godt forhold til 2 av eksene min. Vi valgte å beholde vennskapet etter at det ble slutt. Jeg tenker ikke på de vonde med forholdet lengre. Bare de gode minnene som er verdt å huske. Å gå rundt å tenke på at man kunne ha gjort sånn eller sånn hjelper ikke. Så jeg velger å bare tenke på det positive. Da har jeg det best med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. februar 2011 #8 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har positive tanker og følelser rundt mine to første ekser, som det er mange mange år siden jeg var sammen med, og som jeg skjelden snakker med. Om dem tenker jeg bare "å, så koselig vi hadde det!", men jeg kunne ikke hatt sex med dem igjen. De er bare gode minner. Jeg har negative tanker og følelser rundt eksen jeg var sammen med for nesten ett år siden, bruddet var stygt, og vi er ikke på talefot. Så jeg kjenner avsmak for ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 10. februar 2011 #9 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå er det knapt to måneder siden det ble slutt, så følelsene rundt min eks er fortsatt ganske så såre. Jeg misliker han, samtidig som jeg fortsatt er glad i han og har følelser for han. Min store ungdomskjærlighet viste seg i ettertid å være en gutt med med både dårlig personlighet og identitetskrise. Jeg ønsker han derfor ikke noe godt her i verden for øyeblikket, og håper han blir en ensom, miserabel fyr(og det er han på vei til å bli, for han mister vennene sine en etter en). Tror heller ikke at vi blir venner igjen med det første, jeg fortjener noe bedre enn det, og hjertet mitt fortjener en som elsker meg på både godt og vondt Bytt ut han med hun. Så har du min historie også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L. Kennedy Skrevet 10. februar 2011 #10 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Er rart å tenke på hvordan jeg kunne være sammen med henne så lenge, men mener jeg har lært mye av det så jeg gjør ikke den samme feilen en gang til. Sånn sett angrer jeg ikke på forholdet, jeg er en erfaring rikere og kastet ikke bort mer tid enn hva jeg kan leve med. Jeg har små problemer med å skille mellom sex og følelser, men er ganske sikker på at jeg ikke ville hatt sex med henne igjen hvis hun ville det. Hun har forandret seg for mye. Etter at jeg gjorde det slutt med henne gikk hun inn for å virke mest mulig bimbo, hun begynte å påstå at jeg var utro ++. Det kan være nok til å knekke lysten til hvem som helst Jeg har ingen kontakt med henne nå. Jeg er den eneste av hennes ekser som hun ikke har kontakt med, men jeg er også den eneste som gjorde det slutt med henne. Tror hun sliter med å takle det. Endret 10. februar 2011 av L. Kennedy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #11 Del Skrevet 10. februar 2011 En eks er en eks for min del. Ser tilbake på de fine stundene vi hadde. Har godt forhold til faren til ungene mine, men han siste eksen som jeg var sammen med i 1.5 år er en stor løgnhals, spillte et spill med meg og laget rot for meg. Vi hadde det fantastisk i starten, men ser i ettertid at jeg bare var blindt forelsket. Måten han har behandlet meg på i ettertid gjør at jeg vrenges av tanken at jeg kunne være så naiv og dum. Når det blir slutt viser enkelte sitt sanne jeg desverre, men det har gjort meg til en bedre person så angrer ikke på noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. februar 2011 #12 Del Skrevet 10. februar 2011 Kommer an på hvordan jeg ble behandlet i forholdet. Mitt forrige forhold var en total waste, og jeg angrer hardt på at jeg noen gang var med den gutten. Men når jeg tenker tilbake til min første seriøse kjæreste, så angrer jeg ikke et sekund, og tenker at han var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vulture Skrevet 10. februar 2011 #13 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Bytt ut han med hun. Så har du min historie også. Forferdelig kjip situasjon det der. Enda man ønsker vedkommende en skikkelig smell, så er ikke verden bygget på moralsk rettferdighet og de fleste drittsekker på min alder får aldri noe straff for sine handlinger.. Endret 10. februar 2011 av Vulture Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #14 Del Skrevet 10. februar 2011 eksene mine var begge nydelige. hun første slo jeg opp med forde hun sa hun hadde vært utro, nå som jeg har blitt voksen innser jeg at ho sansynligvis ble voldtatt, men ikke turte å slå/bite osv. hun andre klarte ikke å være sammen med meg pga min manglene sexlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 11. februar 2011 #15 Del Skrevet 11. februar 2011 Kommer helt an på hvilken eks jeg tenker på. Den jeg var gift med: kan ikke fatte hva jeg tenkte på. Den første kjæresten jeg hadde er jeg kjempeglad i fortsatt (etter 20 år) og han er glad i meg og. Vi ble aldri ekser fordi vi sluttet å være glade i hverandre men fordi han skadet seg alvorlig i en ulykke. Vi treffes av og til, snakker om alt og sisst gang sa han at hadde det ikke vert for skaden han har så hadde vi vert gift i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 11. februar 2011 #16 Del Skrevet 11. februar 2011 Den siste eksen min blir jeg kvalm av å tenke på, jeg kan virkelig ikke skjønne hva jeg tenkte på da jeg ble sammen med ham =/ De to første tenker jeg positivt om, er venner med begge i dag og selv om mye dritt skjedde rundt bruddene så er det heldigvis stort sett glemt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #17 Del Skrevet 11. februar 2011 Både og. Min første eks blir jeg fysisk dårlig av å tenke på, han var voldelig og jeg skjønner ikke hvorfor jeg noen gang holdt ut i det forholdet. Min andre kjæreste kom det to gode unger utav forholdet. Men å være sammen med ham igjen eller ha sex med ham? Nei tanken gjør meg kvalm. Men vi hadde mange gode år tross alt før alt gikk dårlig. Det er de gode minnene jeg tenker på om jeg skulle finne på å tenke på ham. Min tredje er jeg fortsatt venn med og glad i som venn. Men sex? Nei ellers takk. Har også et såkalt bistandsprosjekt mellom der et sted, en jeg ikke skjønner hvordan og hvorfor jeg ble sammen med. Har ingen gode minner, men heller ingen dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 11. februar 2011 #18 Del Skrevet 11. februar 2011 Min første eks og jeg har beholdt vennskapet. Det kan hende fordi bruddet kom fordi vi begge var enige om at det var på tide, så verken jeg eller han ble veldig såret av prosessen. Vi snakket om å ha sex igjen, og jeg skal ikke se bort i fra at det kan skje fordi jeg vet at jeg ikke har noe følelser for han igjen, og han er tross alt super i senga. Min andre eks er mer komplisert. Jeg angrer ikke på forholdet, og jeg vil at han skal være lykkelig, men samtidig har han såret meg mye. Han skylder meg en unnskyldning for hvordan bruddet ble til, og jeg tror han alltid vil være "den fyren". Den ene fyren som så langt har vrt mitt livs største kjærlighet. Sex med han igjen? Først må jeg nok komme over han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #19 Del Skrevet 11. februar 2011 Nå har jeg ikke så mange, og snakker med dem om vi treffes... Tenker igrunn på at de har vært med på mye i livet mitt og det som har gjort meg til den jeg er idag. Hu trives jeg meg med, så da får jeg være fornøyd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddebs Skrevet 11. februar 2011 #20 Del Skrevet 11. februar 2011 Tenker at det var 4 bortkasta år med barneoppdragelse =/ Sex med han igjen? Aldri i livet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå