AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1161 Del Skrevet 27. april 2023 Lorieen skrev (6 timer siden): Nope! Akkurat nå er jeg der at jeg aldri skal skrive noe som helst som er lengre enn en gammeldags tekstmelding etter dette… Det tenker jeg fortsatt, fire år etter at jeg leverte masteren Anonymkode: a2e7b...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1162 Del Skrevet 27. april 2023 Kjenner nærmest en angst for alt veileder vil komme tilbake med denne runden.. Brukt 1,5 uke nå på å se over, og etter mandag er det ingen veiledning å få (ikke lov de siste ukene.).. Anonymkode: 4a697...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1163 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner nærmest en angst for alt veileder vil komme tilbake med denne runden.. Brukt 1,5 uke nå på å se over, og etter mandag er det ingen veiledning å få (ikke lov de siste ukene.).. Anonymkode: 4a697...c73 Oj, har veileder brukt 1.5 på å gi tilbakemelding? Det synes jeg var lenge. Jobber du i mellomtiden, eller venter du bare? Anonymkode: 9663f...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1164 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjenner nærmest en angst for alt veileder vil komme tilbake med denne runden.. Brukt 1,5 uke nå på å se over, og etter mandag er det ingen veiledning å få (ikke lov de siste ukene.).. Anonymkode: 4a697...c73 Er dette nedfelt i universitetets lover eller noe? Jeg trodde at jeg ikke skulle få mer, men veileder har selv tilbydt seg å se over. Anonymkode: dbd53...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1165 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Oj, har veileder brukt 1.5 på å gi tilbakemelding? Det synes jeg var lenge. Jobber du i mellomtiden, eller venter du bare? Anonymkode: 9663f...6e2 Får liksom ikke gjort så mye, har veldig lite igjen, og venter i grunn bare på tilbakemelding.. Anonymkode: 4a697...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1166 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er dette nedfelt i universitetets lover eller noe? Jeg trodde at jeg ikke skulle få mer, men veileder har selv tilbydt seg å se over. Anonymkode: dbd53...a89 Fikk beskjed om at de ikke har lov til å gi veiledning siste 2 ukene, dvs fra trekkfristen er og frem til levering.. alt må være gjort før den tid. Anonymkode: 4a697...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reckless Skrevet 30. april 2023 #1167 Del Skrevet 30. april 2023 JEG ER SÅ LEI!!!! Føler meg helt fanget med oppgaven innenfor husets fire vegger, gruer meg til å komme hjem hver gang jeg er ute en tur. Burde ha vært motivasjon nok til å være effektiv, men fader som jeg surrer... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1168 Del Skrevet 1. mai 2023 Reckless skrev (18 timer siden): JEG ER SÅ LEI!!!! Føler meg helt fanget med oppgaven innenfor husets fire vegger, gruer meg til å komme hjem hver gang jeg er ute en tur. Burde ha vært motivasjon nok til å være effektiv, men fader som jeg surrer... Jeg er i samme båt. Føler meg som fange i eget liv. Det er 14 dager igjen, det er jo egentlig ingenting. Men når alt føles som tortur er det en evighet. Jeg sliter også skikkelig med motivasjonen og merker jeg begynner å bli lat. Orker liksom ikke legge like mye innsats i det og tenker at det jeg gjør får være bra nok. Anonymkode: 9663f...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 1. mai 2023 #1169 Del Skrevet 1. mai 2023 Reckless skrev (22 timer siden): JEG ER SÅ LEI!!!! Føler meg helt fanget med oppgaven innenfor husets fire vegger, gruer meg til å komme hjem hver gang jeg er ute en tur. Burde ha vært motivasjon nok til å være effektiv, men fader som jeg surrer... Samme her. Møkk lei, sliten, demotivert… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1170 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg har nå hatt nest siste veiledning, og nå opplever jeg å bli holdt i hånda av veileder for å komme meg i mål. Fikk kniven på strupen for 1,5 uke siden, og har skrevet som gal etter det. I går sa hun at her er mye bra, og dette er på vei til å bli riktig mye godt innhold. Skikkelig berg- og dal-bane det her, akkurat nå er følelsen på topp🤩 Hatt 36 timers skrivepause, nå er det påan. 12 dager til levering… Anonymkode: 70fa5...269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1171 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nå hatt nest siste veiledning, og nå opplever jeg å bli holdt i hånda av veileder for å komme meg i mål. Fikk kniven på strupen for 1,5 uke siden, og har skrevet som gal etter det. I går sa hun at her er mye bra, og dette er på vei til å bli riktig mye godt innhold. Skikkelig berg- og dal-bane det her, akkurat nå er følelsen på topp🤩 Hatt 36 timers skrivepause, nå er det påan. 12 dager til levering… Anonymkode: 70fa5...269 Heia heia! Dette er veldig bra jobbet 😊 Anonymkode: c4e50...d21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1172 Del Skrevet 3. mai 2023 Herlig, så godt med god tilbakemelding. Her har lufta gått fullstendig ut av ballongen. Oppgaven er egentlig ferdig. Mangler konklusjon, men den er jo grei å skrive. Ellers burde jo oppgaven bearbeides litt, men det er det vanskelig å motivasjon til.. Anonymkode: 9663f...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reckless Skrevet 3. mai 2023 #1173 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Herlig, så godt med god tilbakemelding. Her har lufta gått fullstendig ut av ballongen. Oppgaven er egentlig ferdig. Mangler konklusjon, men den er jo grei å skrive. Ellers burde jo oppgaven bearbeides litt, men det er det vanskelig å motivasjon til.. Anonymkode: 9663f...6e2 Kjenner du noen som vil se over den for deg? Jeg har funnet meg en snilling, men blir liksom aldri fornøyd nok til å sende den av gårde... Kjenner meg igjen i å ha lite luft i ballongen! I går gikk jeg en lang tur og tillot meg å bruke kvelden på vin og strikketøy, det hjalp litt på i dag! Nå skal jeg i gang med bearbeiding av diskusjon og finpuss av et siste kapittel, håper jeg får til noe konstruktivt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1174 Del Skrevet 3. mai 2023 Reckless skrev (5 timer siden): Kjenner du noen som vil se over den for deg? Jeg har funnet meg en snilling, men blir liksom aldri fornøyd nok til å sende den av gårde... Kjenner meg igjen i å ha lite luft i ballongen! I går gikk jeg en lang tur og tillot meg å bruke kvelden på vin og strikketøy, det hjalp litt på i dag! Nå skal jeg i gang med bearbeiding av diskusjon og finpuss av et siste kapittel, håper jeg får til noe konstruktivt! Har heldigvis en språkvasker, men det skaper egentlig bare merarbeid.. Fått gjort litt i kveld, i morgen kveld skal jeg også jobbe med oppgaven. Fredag har jeg heldigvis litt tid på dagtid. Lørdag ryker, for da skal jeg i konfirmasjon, men søndag blir det jobbing. Jeg merker at jeg balanserer veldig på grensen for hva jeg tåler nå. Det blir veldig lange dager med jobb først og masteroppgave etterpå. Og føler at ungene går for lut og kaldt vann. Dårlige middager og i det hele tatt.. Sliter med å sette grensen for når nok er nok. Når kan skal man si seg ferdig? Man kan jo alltids skrive om litt her. Legge til litt der. Osv.. Anonymkode: 9663f...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1175 Del Skrevet 4. mai 2023 Hei, noen av dere som skriver litteraturstudie? Er det noen bøker dere kan anbefale å bruke? Bruker dere Zotero, endnote eller kjører på manuelt med referansene? Tar i grunn i mot alle råd 😇 Anonymkode: ea9ee...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kastanjefrø Skrevet 4. mai 2023 #1176 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, noen av dere som skriver litteraturstudie? Er det noen bøker dere kan anbefale å bruke? Bruker dere Zotero, endnote eller kjører på manuelt med referansene? Tar i grunn i mot alle råd 😇 Anonymkode: ea9ee...70b Du må ikke finne på å skrive inn referansene manuelt, endnote er virkelig verdt den/de dagene det tar å lære seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1177 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, noen av dere som skriver litteraturstudie? Er det noen bøker dere kan anbefale å bruke? Bruker dere Zotero, endnote eller kjører på manuelt med referansene? Tar i grunn i mot alle råd 😇 Anonymkode: ea9ee...70b IKKE skriv inn referanser manuelt!! Hilsen veileder Anonymkode: 1486e...15a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1178 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): IKKE skriv inn referanser manuelt!! Hilsen veileder Anonymkode: 1486e...15a Har brukt Zotero selv og veileder mener det er feil referering 😬 Apa 7. Forøvrig anbefaler veileder at jeg utsetter levering pga tynn analyse 😕 Er så drittlei hele oppgaven nå. Vurderer å levere likevel. Kan man levere oppgaven selv om veileder fraråder dette? Dersom man stryker: skal man fikse på det sensor mener må fikses og levere på nytt? Anonymkode: 8fd4f...034 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1179 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): IKKE skriv inn referanser manuelt!! Hilsen veileder Anonymkode: 1486e...15a Hvorfor ikke det, egentlig? Jeg har gjort det hele veien, og har stålkontroll på kildene (som er på seks sider til nå). Skal selvsagt ta en dobbelsjekk før innlevering, men tror alt er på stell. Jeg tok et EndNote-kurs på skolen, men opplevde det som fryktelig mye styr, og lett for å få feil. Anonymkode: 87465...e63 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1180 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg har også ført inn referanser manuelt og det er virkelig ikke noe problem i en oversiktlig masteroppgave. Anonymkode: 9663f...6e2 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå