Kirby Skrevet 3. mai 2011 #761 Del Skrevet 3. mai 2011 Åh, fillern, hvor ble det av motivasjonen?! Skulle trodd at siste kapitlet var en fryd å skrive, men neida... Bææ. skal levere hele oppgaven til veiledning i morgen, så må nesten få det ned... Huff, det var nesten det verste synes jeg! Holder på å se igjennom hele oppgaven for en siste veiledning imorgen jeg også og tror konklusjonen min fra forrige uke er temmelig dårlig, jeg ville også bare få den ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 3. mai 2011 #762 Del Skrevet 3. mai 2011 Motivasjon? Hva er det? Det er i hvert fall mye morsommere å vaske bilen for hånd (!) og skifte dekk (ja da, litt seint ute) enn å skrive. Men nå som klokka nærmer seg sju og jeg fremdeles ikke har begynt skoledagen er det vel på tide... Skal ha ferdig konklusjonen og sende til veileder i morgen kveld, skal ha siste ordentlige veiledning fredag. Heldigvis har han sagt det bare er å ringe etter det hvis jeg skulle trenge det. Fikk ferdig innledninga i går og synes, om jeg må si det selv, at den ble ganske bra Om 11 dager sitter jeg på flyet til Sardinia, får bare holde meg selv i øra fram til da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 3. mai 2011 #763 Del Skrevet 3. mai 2011 Hehe, og vi har fått stuebord og sofabord, så jeg har like så greit vasket hele stua, ordnet og fikset rundt omkring. Så nå er det sååå fint hos oss, dessverre ga det meg ingen flere sider eller ord for den saks skyld på oppgaven... Håpløst. I morgen kl 14 må jeg sende fra meg oppgaven og konklusjonen må være klar til da... faen ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 3. mai 2011 #764 Del Skrevet 3. mai 2011 Høres akkurat ut som meg Skjønner deg sååå godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 3. mai 2011 #765 Del Skrevet 3. mai 2011 Hehe, håpløse tilfeller... MEN! Jeg tok meg litt sammen etter å ha sett på desperate housewives, dvs kl 22.30 (eller det var kanskje stresset som tok tak i meg litt), satt meg ned og fikk ned hele 4 sider av konklusjonen! HA! Så i morgen håper jeg at jeg tar meg sammen fram til kl 14 og får ned resten. Også har jeg tross alt et par dager til å gjennomarbeide konklusjonen skikkelig før selve innleveringen. All right, da er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. mai 2011 #766 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hehe, ikke beste motivasjonen her inne for tiden. Men kom igjen, jenter, siste innspurt nå! Selv oppdaget jeg at jeg har glemt referanser til deler av teorikapittelet. Boken jeg trenger der har jeg bestilt for flere uker siden, men den er utlånt. Om den blir returnert og sendt til meg før jeg må levere er det jo ingen som vet. Endret 4. mai 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #767 Del Skrevet 4. mai 2011 Auda! Har du sjekka om den finnes digitalt noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. mai 2011 #768 Del Skrevet 4. mai 2011 Den er ikke å finne digitalt. Jeg skriver om en teori som er lansert av èn forsker og videreutviklet av en annen. Jeg har digital utgave av forskeren som videreutviklet teorien, men ikke boka fra ham som lanserte teorien. Og det oppdager jeg først nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 4. mai 2011 #769 Del Skrevet 4. mai 2011 Kanskje veilederen din kan ha boka? Eller noen av de andre lærerne dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. mai 2011 #770 Del Skrevet 4. mai 2011 Kan være. Jeg har en nødløsning - ei annen i klassen min bruker samme teoretiker, og presenterer den samme teorien i hennes oppgave. Jeg kan sende mail til henne og høre om jeg kan få bruke de samme referansene som hun har brukt (jeg har utdrag av hennes teorikapittel, siden hun presenterte det på et seminar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 4. mai 2011 #771 Del Skrevet 4. mai 2011 Høres ut som en god løsning. På tide å begynne arbeidsdagen da, tro...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 4. mai 2011 #772 Del Skrevet 4. mai 2011 Vil ikke, vil ikke, vil ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #773 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har siste veiledning om et par timer og grugleder meg :D Jeg ble heldigvis ferdig i går, fikk på den siste siden så hvis det blir tommel opp i dag gjenstår bare 4 dager med flikking og fiksing, og det skal jeg klare greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. mai 2011 #774 Del Skrevet 4. mai 2011 Litt trått her også. Finner frem det jeg skal skrive, runde på KG, åpner dokumentet jeg trenger, en runde til på KG... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 4. mai 2011 #775 Del Skrevet 4. mai 2011 Nå begynner iallefall min arbeidsdag. Har fått tilbakemelding på de to første kap., bare kommentarer om layout. Hallo, jeg skal jo rette på layouten til slutt når jeg har fått inn alt, om jeg retter på den hele tiden blir det jo alltids noe som ikke stemmer tilslutt... Huff, at veilederen min er så treg sånn. Han syns også det var vanskelig å si om jeg ble ferdig til trykk til mandag, men kan ikke helt skjønne hvorfor, jeg har jo skrevet ferdig oppgaven og har, inkl. idag, 5 dager på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. mai 2011 #776 Del Skrevet 4. mai 2011 Uff, slike tilbakemeldinger er frustrerende. Men det er jo positivt at han ikke hadde noe å utsette på innholdet. Du kan jo kanskje sende ham en mail og spørre hva han mener kan gjøre at du ikke blir ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 4. mai 2011 #777 Del Skrevet 4. mai 2011 Æsj, går treigt her og... Sitter og gnur over siste kapitlet. Glad jeg fikk en liten åpenbaring i går kveld og fikk gjort en god del da. For i dag, er det lite fornuftig som kommer ut av dette hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #778 Del Skrevet 4. mai 2011 Kirby: Jeg syns du skal be veilederen om å sette inn støtet nå, det gjorde jeg med min. De får tross alt betalt for å være veiledere, og at de også setter opp hastigheten litt når studenten skal levere livsverket om under ei uke er ikke mye å forlange. Og forresten, husk å kontakte instituttet for å be de sende rekvisisjon til trykkeriet Jeg fikk gjort dette i går, så nå er alt det praktiske sånn sett på stell.. God følelse det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 4. mai 2011 #779 Del Skrevet 4. mai 2011 Hadde ikke trodd det skulle være så mye jobb med konklusjonen! Jeg vet jo hva jeg vil si, men jeg må hele tide sjekke med analysekapitlet for å se om det jeg skal skrive er tatt med der - hvis ikke må jeg få det inn, jeg kan jo ikke komme med noe nytt i konklusjonen! Skulle egentlig vært på babybesøk i kveld, men det ser ut som det utgår. Heldigvis er den nybakte moren av den forståelsesfulle typen som ser viktigheten av å prioritere studier og blir ikke sur fordi "hele verden må jo prioritere å hilse på gullegullet mitt framfor alt annet, da dette er en verdensbegivenhet uten sidestykke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 4. mai 2011 #780 Del Skrevet 4. mai 2011 Kirby: Jeg syns du skal be veilederen om å sette inn støtet nå, det gjorde jeg med min. De får tross alt betalt for å være veiledere, og at de også setter opp hastigheten litt når studenten skal levere livsverket om under ei uke er ikke mye å forlange. Og forresten, husk å kontakte instituttet for å be de sende rekvisisjon til trykkeriet Jeg fikk gjort dette i går, så nå er alt det praktiske sånn sett på stell.. God følelse det også. Du har nok rett i det, det er jo tross alt han som har brukt nesten en uke på å gi meg tilbakemelding på noen få ting som hadde med innhold å gjøre, ikke layout. Jeg skal nå levere til trykk på mandag uansett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå