Gå til innhold

hvordan si at hennes døde bror kontakter meg

Wonders

Anbefalte innlegg

Gjest Kommunikasjon

Hvis man er konstant salig lykkelig så gidder man vel ikke bry seg om gamle bilder som ligger bak skap vel? Eller at det skal være så viktig å bli husket? hvorfor det når man lever i en ekstase?

Nå surrer du.... Problemet til denne fyren er jo at han henger igjen og ikke har dratt til lyset der hvor ekstasen er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg sa, kanskje han ikke vil over!?

Jeg har ikke lyst til å reise til et ukjent sted når jeg dør. Jeg håper jeg dør jeg og blir borte. Det av flere årsaker. For det første er det dette livet det eneste jeg kjenner så dersom jeg mister alt vil jeg føle et savn, for det andre hadde hjernen min blitt helt skrudd av grublerier dersom jeg kunne hatt en evig tankevirksomhet, og for det tredje er ikke jeg særlig sosial av meg så jeg ville nok lett kjedet meg med å gjøre ingenting.

Lykke er for meg bestrebelser som blir tilfredstilt. Altså at man har oppnådd noe og at det er forandring. I en evighet så må vi forutsette at alt er konstant og ubevegelig, - ellers hadde jo himmelen vært foranderlig og dermed ikke fullkommen, altså at man ikke kan kjenne glede fordi man aldri føler ubehag.

Dersom jeg ikke dør når jeg dør så skal jeg faen meg sette meg på bakbena og bare nekte å gå videre til neste inngang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kommunikasjon

Som jeg sa, kanskje han ikke vil over!?

Jeg har ikke lyst til å reise til et ukjent sted når jeg dør. Jeg håper jeg dør jeg og blir borte. Det av flere årsaker. For det første er det dette livet det eneste jeg kjenner så dersom jeg mister alt vil jeg føle et savn, for det andre hadde hjernen min blitt helt skrudd av grublerier dersom jeg kunne hatt en evig tankevirksomhet, og for det tredje er ikke jeg særlig sosial av meg så jeg ville nok lett kjedet meg med å gjøre ingenting.

Lykke er for meg bestrebelser som blir tilfredstilt. Altså at man har oppnådd noe og at det er forandring. I en evighet så må vi forutsette at alt er konstant og ubevegelig, - ellers hadde jo himmelen vært foranderlig og dermed ikke fullkommen, altså at man ikke kan kjenne glede fordi man aldri føler ubehag.

Dersom jeg ikke dør når jeg dør så skal jeg faen meg sette meg på bakbena og bare nekte å gå videre til neste inngang.

Må vel være like gørr kjedelig å gå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være dritkult å gå igjen! Få kunne se på alle kjendisene som Brad Pitt og sånn naken og luske på han i dusjen og sånn hahaha. Og dra til ekser og le seg ihjel når de krangler med nye dama si haha.

Hadde en venninne komem t til meg og sagt at min døded bror kontakter henne så hadde jeg vært overlykkelig. Han en stor del av mitt hjerte og plutselig ble han revet bort fra meg :( :( :(

Om jeg kunne fått vite at han ikke er borte for alltid så hadde jeg aldri blitt lei meg igjen, aldri. Om jeg hadde visst at jeg kom til å se han igjen og at jeg kom til å se alle jeg er glad i igjen, da hadde dette livet her bare vært en morsom karuselltur.

Jeg håper virkelig at Lisa Williams og andre synske som henne ikke kødder med oss eller at de egentlig bare er en psykisk forstyrrelse noen har at de tror de blir kontaktet av døde.

Jeg håper virkelig at døden ikke er slutten dere..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med denne saken i det siste? Har du hørt noe mere ifra denne broren?

Jeg bare lurer på en ting.. Hvorfor er ånder/spøkelser så irrasjonelle generelt?

I og med at de bruker språk og kommuniserer på en menneskelig måte, hvorfor klarer de ikke da å orientere seg om fakta? Blir man automatisk ulogisk når man er dau?

Han må jo skjønne at kjerringa har flyttet? Når han er utenfor døra i tide og utide så må han jo "se" at det bor andre der f.eks. Det må vel ringe en bjelle når han ikke oppnår kontakt med henne? Er døden som en eller annen virrvarraktig drømmetilstand?

Dette er generelt et spørsmål jeg lurer på,ikke bare når det gjelder denne saken men generelt.Vet ikke om jeg "tror" på spøkelser eller ikke...nyskjerrig bare...

Hakke peil om de blir litt skrudd, men følelsene er jo helt der de skal.

Om jeg ikke fikk lov å komme inn ville jeg jo fått litt sjokk selv. Det er det nye huset han ikke kommer inn i. Og hun enser ikke han en gang. Jeg gir alltid streng beskjed om å aldri skremme meg eller noen andre. Det er ufint. Har blitt så redd at beina fallt under meg før, det er unødvendig oppførsel.

Ba han stille om å finne noen andre som kunne hjelpe han, og etter det ble han borte. Det ble i hvert fall stillt.

Aldri sett Lisa Williams Live form Oslo. Kommunikasjon du har rett, takk for god back-up.

Jeg kan lese levende. Ofte sender man ut ubehvisste tanker og følelser. Om veldig personlige ting. Har kun møtt ett menneske jeg ikke "kom inn" på. De døde viser meg og gir meg info, ikke omvendt.

Den avdøde broren syntes bilde ikke skulle ligge i en støv haug bare. Og han var rolig. Men bestemt. Hun tok i mot hva jeg sa, og var litt forbløffet. Husker jeg grøss når hun hentet det opp!

Og det var det, trodde jeg. Han tenkte vel det funket en gang, kanskje det funker igjen...

Tenker jeg er lett å komme i kontakt med for noen da, og jeg hele tiden er obs på merkelige ting i hverdagen... Utrolig sårt å gi slike beskjeder.

En gang gav jeg min venninde beskjeden "jeg er glad i deg, takk for at du var på graven min", hun hadde vært i hjemlandet sitt, på kirkegården. Jeg kunne beskrive alt. Til og med hennes egene tanker. Og det stemmte. "Jeg vet, jeg så deg jo" svarte jeg henne.

Hun likte å vite om sånnt.

Forstår bedre nå når andre ikke vil høre noe. Det er bare så vondt å vite. Takk til alle som ikke vil vite, skal tenke mer på dere og åssen det kjennes for dere. For jeg ville helt klart vite det om det var noen som gikk inne med info, ikke alle føler det slik. :skravle:

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...