Gå til innhold

Blindernlegene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Raanaa er den beste legen jeg har hatt. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Har god erfaring med Blindernlegene generelt, men man må jo stå på sitt og be om ting- men det må man vel nesten uansett hvor man er. Legene har det travelt, men de gjør så godt de kan slik jeg opplever det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk til Birgit dahl-jørgensen i alle mine studieår, effektiv og interessert dame som jeg syntes gjorde en grundig jobb! Hun fulgte meg i begge svangerskapene og virket oppriktig da hun syntes det var synd jeg ikke fikk gå der lenger pga ferdig m studiene. Ble godt kjent og hadde bra kjemi.

Vet ikke om Grete maria andersen jobber der lengre, men hun var også hyggelig- gikk hos henne da Dahl-jørgensen var i perm. Dog hun brukte alltid så laaang tid på pasientene sine at hun var voldsomt forsinket,. :)

Anonym poster: 3ea60c1e844b84cd6733ef2a9f27d452

• 3 måneder senere...
Gjest min mening
Skrevet

Dårlige erfaringer med Lynum ,Henriksen,og Dahl -Jørgensen.

Godt intrykk av Anna lena Lie derimot.

Gjest studene
Skrevet

"Jeg blir fort svært ukomfortabel hos legen, så trenger en som er grei å ha .... Jeg har vært hos 4-5 av disse legene på SiO, både Trond Nygård(?) " Hvor for det?

Gjest Studene Blindern
Skrevet

Jeg er har veldig god erfaring med Tord Nygaard som er min fastlege og Anna-Lena. Alle legene er ganske bra

Gjest alene
Skrevet

Har vært veldig fornøyd med Henriksen, men nå er hun i permisjon så da håper jeg vikaren er like god =/

• 2 måneder senere...
Gjest vffvyu
Skrevet

Lynum burde valgt seg et annet yrke,hun er rett og slett ubehagelig å ha med å gjøre.

• 8 måneder senere...
Skrevet

jeg skjønner ikke dere som snakker bra om Brit Eli Raanaa. Damen er en fordomsfull idiot! .. Har vært hos henne to ganger. Første gang brydde hun seg ikke om meg og andre gangen fornærmet hun meg!

Anbefaler ikke Sio's helsetilbud. Betal litt mer og få den hjelpen dere trenger folkens :)

• Liker 1
Skrevet

jeg skjønner ikke dere som snakker bra om Brit Eli Raanaa. Damen er en fordomsfull idiot! .. Har vært hos henne to ganger. Første gang brydde hun seg ikke om meg og andre gangen fornærmet hun meg!

Anbefaler ikke Sio's helsetilbud. Betal litt mer og få den hjelpen dere trenger folkens :)

SiOs fastlegetilbud er da ikke noe dårligere enn noe annet legekontor. Du får den hjelpen du trenger der også.

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med legene på Blindern, hun jeg gikk til fast (hun er ikke der lengre nå), og de andre jeg hadde ved akuttimer. Jeg synes det fungerte helt supert, og har ikke noe negativt å si.

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Kine Lynum.

Anonymkode: 44b50...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...