AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #81 Skrevet 17. september 2011 For å komplettere det liker jeg jenter med stor mus og erfaring med mange.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #82 Skrevet 17. september 2011 Takk gode gud fro at jeg har en mann, ofr ingen ville ahtt meg mer nå. Feit og føl.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #83 Skrevet 18. september 2011 Hun må være 170-180 cm høy. Slank, men med kvinne former. En god håndfull bryster. Vakre øyne, gjerne blå. Halvlangt hår, gjerne mørkt. Kunne kle seg stilfullt og tiltrekkende.
Harmony Skrevet 18. september 2011 #84 Skrevet 18. september 2011 Hehey, jeg beskrev faktisk kjæresten min, bortsett fra at hun er mørkhåret og med brune øyne. Gi henne blond hårfarge og kontaktlinser! :D
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #85 Skrevet 18. september 2011 - Høye kinnbein, pene øyne, pen munn - Blond - Blå/grønne øyne (helst en av hver, selv om jeg kun har sett det på internett ) - B/C-cup - Hofter som passer til den schtramme kroppen. - Glattbarbert/liten stripe nedentil Kate Bosworth har et blått og et brunt øye.
Spiralis Skrevet 18. september 2011 #86 Skrevet 18. september 2011 Godt utdannet, er litt fysisk aktiv, lett å snakke med, liker kreative ting (film, musikk, kunst), 160-170 høy, halvlangt til langt hår, normal vekt, jeg er veldig glad i gode pupper Hun oversvømmer ikke huset med pynteputer og dill, men har heller litt forståelse for design med rene linjer. Kan få være kosesyk, men er ikke kontrolerende.
Gjest Katten. Skrevet 18. september 2011 #87 Skrevet 18. september 2011 Gi henne blond hårfarge og kontaktlinser! :D Aldri, vil ikke endre noe på henne. Kate Bosworth har et blått og et brunt øye. Ooooo fancy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå