Gå til innhold

Beskriv drømmedama


Gjest ch

Anbefalte innlegg

Drømmedama er snill, sympatisk,spontan og eventyrlysten.

Hun er rundt 1,70, tynn/slank, mørkt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christina Hendricks som Christina Hendricks er enda bedre. :)

Personligheten til Chris H. vet jeg ingenting om. Kroppen til Chris og personligheten Joan H er komboen som tenner.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hun skal være naturlig pen. Selv når vi våkner i lag etter en heftig kveld på byen, skal jeg miste pusten min fordi hun er så vakker.

- Helst høvelig høy, da jeg selv er to meter.

- Schtramm kropp, selv om litt kosemage ikke skader.

- Høye kinnbein, pene øyne, pen munn

- Blond

- Blå/grønne øyne (helst en av hver, selv om jeg kun har sett det på internett :( )

- B/C-cup

- Hofter som passer til den schtramme kroppen.

- Glattbarbert/liten stripe nedentil

Hun skal være like pen på innsiden - altså et gjennomført godt menneske. Hun må være selvsikker og kunne stole på meg. Kunne føre dype filosofiske/intelligente samtaler, så vel som overfladiske barnslige. Hun må ha humor. Være flink på kjøkkenet og ha noe hun brenner for.

Ikke minst: hun må holde ut med meg.

Hehey, jeg beskrev faktisk kjæresten min, bortsett fra at hun er mørkhåret og med brune øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn, minst 1.78 m høy, små pupper, smale hofter, blond, smart og feminin. Hun bør være opptatt av mote, sminke og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Dere som ønsker dere cupstørrelser, har dere egentlig peiling på de? Selv bruker jeg både B, C, D, E og F.

Hvordan pupper har jeg? Store, små eller normale? ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det indre som teller og jeg faller for mange ulike damer, men dette er nok det som tenner meg mest:

- at de er veldig slanke (elsker tynne jenter)

- at de er litt høyere enn meg (jeg er "bare" 1.74 m høy)

- at de har ambisjoner når det gjelder karriere

- at de er glade i sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama eller drømmemannen for den saks skyld tviler jeg på at finnes noe annet sted enn i fantasien, men kan vel se det sånn, at om kjerringa di hadde vært PERFEKT ville hun nok ikke valgt deg uansett .. Vi mennesker blir jo nesten aldri heelt fornøyde med det vi har, og finner alltid ett eller annet som kan endres på ved partneren, synes det beste er og prise seg lykkelig for det man har, og ikke drømme om det man "kunne hatt" .. Men det er min personelige mening, såklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personligheten til Chris H. vet jeg ingenting om. Kroppen til Chris og personligheten Joan H er komboen som tenner.. :lur:

Hendricks er feit. Dessuten er det penest med små pupper. Svære pupper er rett og slett nasty.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama er vel en som ikke leser slavisk alle kvinnemagasinene der man skal nærmest fremstille seg selv som en guddommelig kraft som skal dyrkes og begjæres fordi at det er moteriktig.

Hvor mange "kvinnemagasiner" har du egentlig lest?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt sær, men noen ganger synes jeg at litt større jenter kan være vakre. Litt former er ikke nødvendigvis alltid så negativt. For all del, jeg liker ikke "store" jenter, men jenter som bruker størrelse 34/36 er ofte vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Dere som ønsker dere cupstørrelser, har dere egentlig peiling på de? Selv bruker jeg både B, C, D, E og F.

Hvordan pupper har jeg? Store, små eller normale? ;)

Det kommer selvfølgelig an på BH'en. Eksen min brukte C-cup, en tidligere pulevenninne C/D-cup og madammen B/C-cup. Kommer også an på fasongen på puppene, men jeg har høvelig peiling på hva jeg vil ha ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Det kommer selvfølgelig an på BH'en. Eksen min brukte C-cup, en tidligere pulevenninne C/D-cup og madammen B/C-cup. Kommer også an på fasongen på puppene, men jeg har høvelig peiling på hva jeg vil ha ihvertfall ;)

Ja, det forstår jeg at du ser. ;)

Men å oppgi cupstørrelser som mål på brystene er veldig feil.

(Lært veldig mye om bh-størrelser etter jeg fikk plastpupper!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig å si at de som er slank med små pupper ser ut som menn. Ærlig talt.

Jeg for min del mener at de finnes flere drømmerdamer/drømmemenn. Vi er alle forskjellige og har ulike kvaliteter den andre kanskje ikke har. Dessuten mener jeg at både rødt, brunt, svart og blond hår kan være like vakkert. Det er kombinasjonen av ansiktstrekk, hudfarge og hår som spiller en rolle for min del. Så, for meg er det ingen fasit, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun skal være naturlig pen. Selv når vi våkner i lag etter en heftig kveld på byen, skal jeg miste pusten min fordi hun er så vakker.

- Helst høvelig høy, da jeg selv er to meter.

- Schtramm kropp, selv om litt kosemage ikke skader.

- Høye kinnbein, pene øyne, pen munn

- Blond

- Blå/grønne øyne (helst en av hver, selv om jeg kun har sett det på internett :( )

- B/C-cup

- Hofter som passer til den schtramme kroppen.

- Glattbarbert/liten stripe nedentil

Hun skal være like pen på innsiden - altså et gjennomført godt menneske. Hun må være selvsikker og kunne stole på meg. Kunne føre dype filosofiske/intelligente samtaler, så vel som overfladiske barnslige. Hun må ha humor. Være flink på kjøkkenet og ha noe hun brenner for.

Ikke minst: hun må holde ut med meg.

Hehey, jeg beskrev faktisk kjæresten min, bortsett fra at hun er mørkhåret og med brune øyne.

Syns du har meget god smak når det gjelder utseende, altså! :rodmer:

Men kroppen er langt fra SCHTRAMM i disse dager! :popcorn:

:ler:

Det som passer meg minst er vel kjøkkenkommentaren, tror jeg! :fnise:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...