Gjest HunterLady Skrevet 9. februar 2011 #41 Skrevet 9. februar 2011 Hun skal være naturlig pen. Selv når vi våkner i lag etter en heftig kveld på byen, skal jeg miste pusten min fordi hun er så vakker. - Helst høvelig høy, da jeg selv er to meter. - Schtramm kropp, selv om litt kosemage ikke skader. - Høye kinnbein, pene øyne, pen munn - Blond - Blå/grønne øyne (helst en av hver, selv om jeg kun har sett det på internett ) - B/C-cup - Hofter som passer til den schtramme kroppen. - Glattbarbert/liten stripe nedentil Hun skal være like pen på innsiden - altså et gjennomført godt menneske. Hun må være selvsikker og kunne stole på meg. Kunne føre dype filosofiske/intelligente samtaler, så vel som overfladiske barnslige. Hun må ha humor. Være flink på kjøkkenet og ha noe hun brenner for. Ikke minst: hun må holde ut med meg. Hehey, jeg beskrev faktisk kjæresten min, bortsett fra at hun er mørkhåret og med brune øyne. Jeg og kjæresten din er meget like vi da! Bortsett fra at jeg har større pupper og bleika hår (men er egentlig mørk). Også er jeg glattbarbert, ingen stripe! Ellers er jeg en match!
Gjest Bond Skrevet 9. februar 2011 #42 Skrevet 9. februar 2011 Tråden ryddet for avsporinger Bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2011 #44 Skrevet 9. februar 2011 Personlighet: "Easy going", ikke redd for å ta opp vanskelige ting på en skikkelig måte. Ei som både liker en rolig hjemmekveld og en tur ute. Stabilt humør. At hun også har andre interesser i livet enn sminke og klær. ++, men det blir så mye å skrive her. Utseende: 1.60-1.85 høy, trent til normal kropp. Helst flat mage, men ingen krise hvis det er -litt- ekstra. Brede hofter og gjerne lange, velstelte bein, og det er viktig at hun holder seg litt vedlike med barbering, voksing osv. Litt trent rumpe med sprett i, men fortsatt med former. Hudfarge spiller egentlig ingen rolle, heller ikke hårfarge.
Gjest Per Skrevet 9. februar 2011 #45 Skrevet 9. februar 2011 Hun må ha et naturlig utseende. Ikke for mye sminke, brunkrem eller falskt hår. Litt striping er ok. Hun bør like å trene og være ute. Høyde 160-180 og slank kropp. Langt mykt hår, naturlige faste middels store pupper og en STRAM rumpe. 1
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2011 #46 Skrevet 16. februar 2011 Ei som ikke oppfører som om det å være kvinne er en prestasjon i seg selv. 1
Stefan Skrevet 17. februar 2011 #47 Skrevet 17. februar 2011 Denne er faktisk ganske vanskelig å svare på. Ser man på eksene mine, vil man se at det ikke finnes noe særlig mønster i det hele tatt. Når det gjelder rent utseendemessig. De har vært høye og lave, hatt omtrent alle hårfarger som finnes, tynne og hatt litt på kroppen, små pupper og store pupper, små rumper og store rumper. Jeg ser på en måte ikke drømmedama før hun faktisk står der, og da er det kjemi og personlighet også inne i bildet. Hun må utstråle noe. Ei billedskjønn jente med perfekt kropp er ikke interessant om hun ikke utstråler noe spesielt, og kan hun ikke levere en god personlighet, er hun totalt uinteressant. Av kjendiskvinnene må jeg si at det er Kate Beckinsale som er den jeg trekkes mest mot utseendemessig, men man kan selvsagt være påvirket av at hun blir fremstilt som en fantastisk kvinne i tillegg, og hun har selvsagt også valgt noen flotte roller, som fremhever interessen.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #48 Skrevet 18. februar 2011 Denne er faktisk ganske vanskelig å svare på. Ser man på eksene mine, vil man se at det ikke finnes noe særlig mønster i det hele tatt. Når det gjelder rent utseendemessig. De har vært høye og lave, hatt omtrent alle hårfarger som finnes, tynne og hatt litt på kroppen, små pupper og store pupper, små rumper og store rumper. Jeg ser på en måte ikke drømmedama før hun faktisk står der, og da er det kjemi og personlighet også inne i bildet. Hun må utstråle noe. Ei billedskjønn jente med perfekt kropp er ikke interessant om hun ikke utstråler noe spesielt, og kan hun ikke levere en god personlighet, er hun totalt uinteressant. Av kjendiskvinnene må jeg si at det er Kate Beckinsale som er den jeg trekkes mest mot utseendemessig, men man kan selvsagt være påvirket av at hun blir fremstilt som en fantastisk kvinne i tillegg, og hun har selvsagt også valgt noen flotte roller, som fremhever interessen. Dette liker vi damer å høre
Gjest Mynona83 Skrevet 18. februar 2011 #49 Skrevet 18. februar 2011 - Blå/grønne øyne (helst en av hver, selv om jeg kun har sett det på internett ) - Jeg vet om en!! Og hun blir faktisk kalt Katta!!
Gjest Katten. Skrevet 18. februar 2011 #50 Skrevet 18. februar 2011 Jeg vet om en!! Og hun blir faktisk kalt Katta!! 1
Gjest Mynona83 Skrevet 19. februar 2011 #53 Skrevet 19. februar 2011 Trenger dokumentasjon! :D Det har jeg desverre ikke. Det er en som er oppvokst på samme sted som meg - et sted hvor alle kjenner alle. Har ikke sett hun siden vi var på ungdomsskolealder. Men hun eksisterer!
tanketanke Skrevet 19. februar 2011 #54 Skrevet 19. februar 2011 Jeg gikk også i klasse med en som har et blått og et grønt øye. Men det var en gutt da...
Rød Heltinne Skrevet 19. februar 2011 #55 Skrevet 19. februar 2011 Jeg også. Men hun var dessverre relativt stygg generelt.
Gjest Airi Skrevet 19. februar 2011 #56 Skrevet 19. februar 2011 Jeg vet om en skikkelig søt, blond dansk odd eye. Men hun snakker dansk, det er kanskje en ulempe?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2011 #57 Skrevet 19. februar 2011 Man bør ikke ha mye ekstra på kroppen hvis man skal være en drømmedame skjønner jeg. Tja, vi snakker jo om drømmedama her da, men det er ikke sikkert at man blir forelsket i en "perfekt" jente. Jenter har jo også ganske harde krav når det gjelder menn, høy, veltrent med six pack og gjerne 20 cm i buksa også. Så ja, gjerne D-cup/struttende, slank men med former, velstelt hud og barbert mus for min del. Men som sagt, det er en bonus, de fleste jenter er jo ikke perfekte.
Gjest HunterLady Skrevet 19. februar 2011 #58 Skrevet 19. februar 2011 Katten: Jeg vet om ei som har et blått øye, mens det andre er delt på midten (halvt blått og halvt grønt). Hadde jeg vært mann så hadde drømmedama hatt timeglassfasong, store pupper, veltrent og stram liten rumpe med litt sprett, fine og hvite tenner, fyldige lepper, store øyne med lange øyenvipper, liten feminin nese, langt og fyldig hår, lange bein, små føtter (str 36-39), pene hender med velstelte lange negler, perfekt hud og null piercinger. Kjendisdrømmedamer: Jessica Alba, Cameron Diaz, Kate Moss, Sienna Miller og den vakreste av alle; Megan Fox.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2011 #59 Skrevet 19. februar 2011 Katten: Jeg vet om ei som har et blått øye, mens det andre er delt på midten (halvt blått og halvt grønt). Hadde jeg vært mann så hadde drømmedama hatt timeglassfasong, store pupper, veltrent og stram liten rumpe med litt sprett, fine og hvite tenner, fyldige lepper, store øyne med lange øyenvipper, liten feminin nese, langt og fyldig hår, lange bein, små føtter (str 36-39), pene hender med velstelte lange negler, perfekt hud og null piercinger. Kjendisdrømmedamer: Jessica Alba, Cameron Diaz, Kate Moss, Sienna Miller og den vakreste av alle; Megan Fox. hehe, høres ut som en drømmedame det. Men du må ha rimelig høye krav til den perfekte mannen også høres det ut som
Gjest HunterLady Skrevet 19. februar 2011 #60 Skrevet 19. februar 2011 hehe, høres ut som en drømmedame det. Men du må ha rimelig høye krav til den perfekte mannen også høres det ut som http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=539810&st=20&gopid=8915349&#entry8915349
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå