PS_Silli Skrevet 25. mars 2011 #61 Skrevet 25. mars 2011 (endret) Ja, har veldig lyst til å prøve Sims Medieveal. Gjør det gjør det. Det kom jo nå Sitter og venter på supercollectorslimitededition<3 Gleder meg til å lukte på leaflet'sene hehehe... weeee! PS: Ligger ute på TPB om du vil prøvekjøre først Jeg klarte ikke vente så har spilt det en stund.Skal avinstallere og begynne på nytt i morgen (eller når enn jeg får spillet) Endret 25. mars 2011 av PS_Silli
HopelessFear Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #62 Skrevet 25. mars 2011 Har litt lyst på Medieveal. Ser veldig morsomt ut.
Gjest sardintroll Skrevet 26. mars 2011 #63 Skrevet 26. mars 2011 (endret) Jeg har nettopp fått tak i Sims Medieval, og synes det er veldig artig, ganske annerledes enn de vanlige sims spillene, men morsomt, anbefaler dette! Koser meg også med Dragon Age 2, har kommet et godt stykke. Endret 26. mars 2011 av sardintroll 1
mocci Skrevet 5. april 2011 #64 Skrevet 5. april 2011 Jeg snuser litt på Sims Medieval, hva syns dere om spillet? Skiller det seg ut fra de andre Sims spillene? Jeg har kun spillt det første Sims spillet, gikk ganske fort lei. Jeg spiller til vanlig MMORPG spill, Lord of the Rings er min greie for tiden.
Tabris Skrevet 5. april 2011 #65 Skrevet 5. april 2011 Jeg har spilt Medieval litt, og synes det er ganske morsomt. Det er en blanding av mediveal RPG og et tradisjonelt sims-spill. Du lager og styrer opp til ti ulike sims som alle har spesifikke roller (monarch, merchant, knight, wizard osv), så gjør du quests for dem. Det er disse RPG-elementene som gjør at det skiller seg ut fra andre Sims-spill. Du gjør quests, kan ta ulike valg, går opp i level osv. Samtidig er det hele temmelig avslappet, det er jo tross alt et Sims-spill.
mocci Skrevet 5. april 2011 #66 Skrevet 5. april 2011 Jeg har spilt Medieval litt, og synes det er ganske morsomt. Det er en blanding av mediveal RPG og et tradisjonelt sims-spill. Du lager og styrer opp til ti ulike sims som alle har spesifikke roller (monarch, merchant, knight, wizard osv), så gjør du quests for dem. Det er disse RPG-elementene som gjør at det skiller seg ut fra andre Sims-spill. Du gjør quests, kan ta ulike valg, går opp i level osv. Samtidig er det hele temmelig avslappet, det er jo tross alt et Sims-spill. Det hørtes jo ganske artig ut i grunn.
HopelessFear Skrevet 5. april 2011 Forfatter #67 Skrevet 5. april 2011 Medieval høres veldig morsomt ut, ja.
Gjest sardintroll Skrevet 24. april 2011 #68 Skrevet 24. april 2011 Må si jeg gleder meg veldig til L.A. Noire , som kommer om en måned.
mocci Skrevet 24. april 2011 #70 Skrevet 24. april 2011 Det hørtes jo ganske artig ut i grunn. Jeg kan nå skrive under på at det er artig, kjøpte spillet rett før påske og det har blitt en del spilling for å si det slik.
PS_Silli Skrevet 25. april 2011 #71 Skrevet 25. april 2011 Har spilt en god del Medieval selv gitt. Gleder meg til 11.11.2011 for da kommer neste Elder Scrolls - får nøye med med sims og oblivion inntil da. Og Fable The game og da. Synd ikke alle spillene har kommet til PC enda. Gidder ikke kjøpe en xbox når man har stasjonær gamer pc og PS3 (typens). Skal spille medieval nå jeg
antibac Skrevet 20. mai 2011 #73 Skrevet 20. mai 2011 Noen som har prøvd L.A. Noire her? Hvordan var det isåfall (uten å avsløre for mye)? Jeg må vente til etter eksamen før jeg kjøper det
HopelessFear Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #74 Skrevet 21. mai 2011 Noen som har prøvd/spiller The Witcher 2? Typen har spilt det, mens jeg ikke har prøvd det ennå. Skal nok gjøre det en dag. Det ser veldig underholdende ut.
HopelessFear Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #75 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har for tiden fått en liten elsk på Mount and Blade serien. (Mest for at det var salg på den på Steam.) Har siklet en del etter Warband, så det var veldig fint at den kom ut på salg. Nå har jeg vel spilt spillet i 12 timer.
mocci Skrevet 21. mai 2011 #76 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har for tiden fått en liten elsk på Mount and Blade serien. (Mest for at det var salg på den på Steam.) Har siklet en del etter Warband, så det var veldig fint at den kom ut på salg. Nå har jeg vel spilt spillet i 12 timer. Mount & Blade så spennende ut! Jeg har ikke hørt om dette spillet før, ser at det kom ut i 2008......
mocci Skrevet 21. mai 2011 #77 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har for tiden fått en liten elsk på Mount and Blade serien. (Mest for at det var salg på den på Steam.) Har siklet en del etter Warband, så det var veldig fint at den kom ut på salg. Nå har jeg vel spilt spillet i 12 timer. Hva er steam forresten?
HopelessFear Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #78 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hva er steam forresten? Nettbutikk. Har en brukerkonto som en kjøper lisens til spill. Kan laste ned spillene på en hvilken som helst data. Veldig fint om PCen en dag skulle finne på å kræsje. EA store er noe av det samme, men der har en bare mulighet og laste det ned en gang (tror jeg. Har ikke prøvd annet ennå, men for meg ser det ut sånn i følge betingelsene.) Veldig handy. I tillegg pleier det å være billigere enn å kjøpe det i fysisk butikk eller noen andre nettbutikker. En kan også holde kontakt med venner gjennom det, til og med mens en spiller. (xFire lignende system.) Endret 22. mai 2011 av HopelessFear
HopelessFear Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #79 Skrevet 22. mai 2011 Noen som har spilt/prøvd Divinity 2: The Dragon Knight Saga? Syns det så veldig spennende ut, men er ikke helt sikker. Minner litt om WoW på foreplay.
Tabris Skrevet 22. mai 2011 #80 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har prøvd det, og likte det ganske godt. En litt interessant vri de har er at du får teste ut alle tre klassene (fighter, rogue, mage) i en liten "tutorial-hage" før du bestemmer deg for hvilken klasse du vil velge. Det er ikke et åpent rollespill, det virker ganske lineært. Men det har en interessant historie, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå