mocci Skrevet 22. mai 2011 #81 Skrevet 22. mai 2011 Da har jeg kjøpt The Witcher, enern fra GOG.com til den nette sum av kr 28. Lastes ned as we speak. Jeg tenkte det kunne være greit å prøve enern først for å se om dette spillet faller i smak.
Mermaid Blues Skrevet 23. mai 2011 #82 Skrevet 23. mai 2011 - Heroes of Might and Magic serien? Nummer 6 kommer snart, men synes de gamle er moro også. Har selv spilt alle fra II-V.. (faktisk, den tiden II var aktuell.. eeevigheter siden) ÅHERREGUDGLEDERMEG!!! Er ikke mange spill jeg har brukt mer tid på enn Heroes III, kanskje med unntak av det første Civ-spillet. - Civilization IV (og kanskje V) - syntes selv at V var en gedigen skuffelse og mye fattigere enn IV, men men.. ser jo bittelitt penere ut. (hater intenst at spill blir enklere, og at pc spill taper pga konsol-vennlighet) Slenger meg på å anbefale Civ! Forsåvidt ganske enig ang 5, men likte innføring av bystater. Har kjøpt mesteparten av utvidelsene og driver med heftig testing av Babylon, merker at det er noen små forandringer ellers i spillet også med disse pakkene.
Gjest sardintroll Skrevet 28. mai 2011 #83 Skrevet 28. mai 2011 Da har jeg kjøpt The Witcher, enern fra GOG.com til den nette sum av kr 28. Lastes ned as we speak. Jeg tenkte det kunne være greit å prøve enern først for å se om dette spillet faller i smak. Genial side! Har nettopp kjøpt meg ener'n selv, har lyst på toer'n, men tenkte det var best å ha spilt ener'n først.
mocci Skrevet 28. mai 2011 #84 Skrevet 28. mai 2011 Har nettopp kjøpt meg ener'n selv, har lyst på toer'n, men tenkte det var best å ha spilt ener'n først. Ja jeg tenkte det samme. Enern virker lovende så langt.
HopelessFear Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #85 Skrevet 28. mai 2011 Jeg gleder meg til Dragon Age 3 kommer! Ja, jeg vet, toeren har akkurat kommet ut, men jeg har fortsatt lyst på oppfølgeren. Den skal visst komme i 2012. ^^
Tabris Skrevet 28. mai 2011 #86 Skrevet 28. mai 2011 Jeg gleder meg også til DA3, men først og fremst gleder jeg meg til Skyrim.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå