Gå til innhold

sjekke ut nye spill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og der listet du så og si alle mine favorittspill i et innlegg, AB!

Sitter nå med Dragon Age 2, og det ser ut til å bli vel så bra som Dragon Age: Origins!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hurra! :takke: Fortell fortell! Har sett anmeldelsene har vært litt så som så...

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilke spill er dine andre favoritter, Tabris? Leter etter nye spill jeg også :lur:

Skrevet (endret)

Hurra! :takke: Fortell fortell! Har sett anmeldelsene har vært litt så som så...

har ikke Dragon Age 2 fått så godt som bare gode anmeldelser?

gleder meg i hvertfall til å prøve det, selv om jeg ikke er ferdig med Dragon Age: Origins ennå... :sjenert:

Endret av madison rose
Skrevet

Jeg har ikke lest noen anmeldelser, for jeg ville ikke ha noen form for spoilere, eller forhåndsdømme spillet. Jeg ble litt skuffet da jeg spilte demoen (som er begynnelsen på spillet) siden det virket som et for action-preget hack-n-slash spill, men dette kom seg fort når introen var ferdig og man kom til den første byen. Derfra tok spillet seg betydelig opp, synes jeg. Nå har jeg bare spilt noen timer, men storkoser meg!

Forsøker også å planlegge hvem jeg skal romance... :lur:

Og hvilke spill er dine andre favoritter, Tabris? Leter etter nye spill jeg også :lur:

Mine favorittspill i (nesten) tilfeldig rekkefølge er:

1. Final Fantasy X

2. Oblivion

3. Morrowind

4. Fallout 3

5. Dragon Age: Origins

6. Mass Effect 2

7. Fallout: New Vegas

8. Dragon Age 2

9. Red Dead Redemption

10. Sims 2

Åtte av ti spill på listen er RPGs. :nigo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har ikke Dragon Age 2 fått så godt som bare gode anmeldelser?

gleder meg i hvertfall til å prøve det, selv om jeg ikke er ferdig med Dragon Age: Origins ennå... :sjenert:

Jo, det har du helt rett i. Leste en anmeldelse ett eller annet sted hvor jeg fikk for meg at fler var enige, men har sett nå i etterkant at folk stort sett er fornøyd! Har lyst til å gå og kjøpe meg det når jeg er ferdig i forelesning, merker jeg! :sjenert:

Skrevet

Jeg har nå spilt en god del timer i Dragon Age 2 og lest en anmeldelse og to, og jeg kan nå forstå hvorfor noen kan bli skuffet av spillet (selv om jeg ikke er det). Det man bør være forberedt på hvis man er fan av DA: Origins er at kampsystemet her er forenklet, i tillegg til at historien og måten den fortelles på er veldig annerledes. I Origins er det en typisk episk historie hvor du må redde verden, i DA 2 er det mer mundant og handler mer om hvordan din karakter jobber seg opp fra ingenting til en innflytelsesrik person i byen Kirkwall. Det er selvsagt underliggende problemer du må løse, men (så langt) virker det mer som et lokalpolitisk problem enn at du må redde verden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler Hack The Planet! Det er et helt nytt spill, som spilles på internett. Veldig avhengighetsskapende og gøy for oss nerder:P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå spilt en god del timer i Dragon Age 2 og lest en anmeldelse og to, og jeg kan nå forstå hvorfor noen kan bli skuffet av spillet (selv om jeg ikke er det). Det man bør være forberedt på hvis man er fan av DA: Origins er at kampsystemet her er forenklet, i tillegg til at historien og måten den fortelles på er veldig annerledes. I Origins er det en typisk episk historie hvor du må redde verden, i DA 2 er det mer mundant og handler mer om hvordan din karakter jobber seg opp fra ingenting til en innflytelsesrik person i byen Kirkwall. Det er selvsagt underliggende problemer du må løse, men (så langt) virker det mer som et lokalpolitisk problem enn at du må redde verden.

Aha, jeg skjønner! Kan jo hende det dukker opp en eller annen twist etter hvert? Huff, det ser ut som om lesehelgen min går i dass, gitt.

Skrevet

Ja, jeg ser ikke bort fra at det kommer en twist eller noe mer dybtliggende senere i spillet, men jeg må innrømme at jeg storkoser meg. Det er nok av RPGs med en episk historie, jeg synes dette var et friskt pust av noe litt annet. I tillegg er spillet enklere enn Origins (kortere sidequests, lettere kamper).

Skrevet

Tabris, du spiller the sims 2, sant? Hvordan får en opp kode feltet? Jeg har glemt det. :sjenert:

Skrevet

Det er så lenge siden jeg har spilt det at jeg hadde glemt det, så måtte google.

Trykk CTRL + SHIFT + C

:)

Skrevet

Aha.. jeg tenkte jeg skulle være skikkelig sur og grinete og ikke kjøpe DA2 fordi de endret view og at det skulle være mer action og at det hele skal være "mer som ME2" og at alt skal være mer konsolvennlig og så videre. Alt jeg hørte mens spillet ble laget var bare sånn.. "meh".. men men men.. ehm.. kanskje likevel? :gjeiper:

Skrevet

Det er så lenge siden jeg har spilt det at jeg hadde glemt det, så måtte google.

Trykk CTRL + SHIFT + C

:)

Tusen takk :)

Jeg skal i alle fall kjøpe DA2 etterhvert. Må bare få litt mer penger på konto først. Jeg koser meg gløgg ihjel på DA, så jeg syns jeg burde prøve toern også. :gjeiper:

Skrevet

Ja, DA2 føles mer som ME2 i en fantasy setting enn det føles som en oppfølger til Origins. Likhetene til ME2 er veldig mange, og historien er helt annerledes enn i Origins. Men jeg storkoste meg likevel, og har allerede startet min andre karakter. ;)

Skrevet

Hm... tenker på å utvide the sims 2 spillet mitt, men det ser ut som det er vanskelig? Finner ikke noe på EA sine nettsider. Alt dreier seg om The sims 3 istedet.

Skrevet

Det finnes massevis av utvidelsespakker til Sims 2 - University, Pets og Seasons er mine tre favoritter. Du kan også laste ned mods som folk har laget, mye bra der også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er så mye teit fordømming.. Selv spiller jeg L4D2, Oblivion, Black Ops + + jeg spiller The Sims også ja, kan innrømme det da :)

Har jo kommet The Sims Medieval nå :D Perfekt om du liker middelalder, magi, quester og ikke minst The Sims <3

Skrevet

Ja, har veldig lyst til å prøve Sims Medieveal. :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...