Monica1968 Skrevet 8. februar 2011 #21 Skrevet 8. februar 2011 Fantastisk flott dame Et resultat av kosmetiske inngrep og sunn livsstil(nei, man kan ikke holde utseendet ved like ved hjelp av kosmetiske operasjoner alene). Ser jeg slik ut når jeg nærmer meg de 80, skal jeg ikke klage på alderen, nei
#Mj# Skrevet 8. februar 2011 #22 Skrevet 8. februar 2011 det som imponerer meg mest, er at ikke engang hendene hennes "avslører" alderen.. hmmm mhm, det tenkte eg og... vist man ser på andre eldre damer som har en fantastisk kropp, pleier alderen så å si altid vises på hendene.
Chiyo Skrevet 8. februar 2011 #23 Skrevet 8. februar 2011 Lurer på hvor mange operasjoner hun har hatt. Men ja håper jeg ser like bra ut! Også den kroppen da? Bryr meg ikke om den operert Enig i at ansikte ser ikke så bra ut men kroppn ser bra ut med tanke på hun er snart 80 år!! Hun er med i en Nip/Tuck episode i første sesong hvor hun spiller seg selv. Tror de sier hvor mange operasjoner hun har hatt (om det er det riktige antallet vet jeg ikke). Men hun vil i den episoden ha en oprasjon som gjør henne slik hun ville sett ut om hun aldri hadde gått under kniven. Men når hun ser hvordan hun blir nekter hun.
Sunniva81 Skrevet 8. februar 2011 #24 Skrevet 8. februar 2011 Oooh jeez Sånn vil ikke jeg se ut når jeg er 77 år!! Jeg vil heller ha rynker og se naturlig gammel ut, enn å se ut som det der! 1
SuperNova Skrevet 8. februar 2011 #25 Skrevet 8. februar 2011 Ånei! Jeg liker eldre koselige mennesker med rynker. Da kan man se at de har levd: Smilt som en sol, ledd som et uskyldig barn, opplevd sorg og sinne, men også mye godt. Er så mye å lese i et fjes når en blir gammel, og de blir automatisk mye koseligere. Du tuller? Man blir ikke automatisk koseligere av å bli gammel. Mange gamliser ser skikkelig gretne ut også. Men enig i at ansiktet får mer karakter - på godt og vondt! Selv er jeg glad hvis jeg lever når jeg er 77.
Monica1968 Skrevet 9. februar 2011 #26 Skrevet 9. februar 2011 mhm, det tenkte eg og... vist man ser på andre eldre damer som har en fantastisk kropp, pleier alderen så å si altid vises på hendene. Ja, den gjør det, men man kan få fjernet synlige årer på hendene, på flere måter(for å komme oppfølgingsspørsmålet i forkjøpet: Ja, jeg har fjernet en skjemmende åre selv).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå