Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Denne damen er 77 år gammel :hakeslepp:
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hakeslepp: Håper jeg ser sånn ut når jeg er 77! :fnise:
Skrevet

bra det er noen som kan kjøpe seg en sånn kropp....

• Liker 1
Skrevet

Kroppen: ja takk!

Ansiktet: HELL NO!!! Get away from me freak!

• Liker 1
Skrevet

Joan Rivers er en kjent og dyktig dame, en morsom standupkomiker og litt av en fargeklatt. Hun snakker også åpent om sine kosmetiske inngrep så du kan roe ned sjokkfaktoren noe her gjest.

• Liker 4
Skrevet

Huff. Sånn vil ikke jeg se ut i det hele tatt. Jeg blir en av dem som eldes på en helt naturlig måte, uten inngrep av noe som helst slag, og uten å være det minste flau eller brydd over noe som er helt naturlig.

Det er vakkert med gamle menneskers furete ansikt, hvor en kan se at de har levd et langt og opplevelsesrikt liv. Jeg kommer til å ha mitt lange hår, vakkert og sølvgrått utslått som en indianer. Jeg gleder meg til å skille meg positivt ut, og å være en gammel og vis foregangskvinne: det er ikke sykt å se ut som den alderen en faktisk er.

:jepp:

• Liker 9
Skrevet

Tja. Samme hvor mange inngrep hun har tatt så MÅ hun nødvendigvis ha stelt veldig godt med kroppen for at den skal se slik ut. Ikke minst huden. Selv om hun har tatt mange plastiske operasjoner så er det vel begrenset hvor mye man kan kutte opp og lappe sammen resten av kroppen? :klo:

Gjest Raindrops
Skrevet
hun er klar til å eldes på en grasiøs måte.

Er det ikke litt sent for det nå? Ikke mye grasiøst over plastik som faller fra hverandre :fnise:

Men dama ser for all del bra ut, i tillegg til alle inngrepene så må hun ha jobbet hardt tror jeg.

Skrevet

Ikke så veldig sjokket. Jeg mener det er Joan Rivers. Men ja kroppen hadde jeg forventet skulle se litt annerledes ut. Kanskje de har manipulert bildet litt?

Skrevet

Hun har vært veldig HELDIG med sine operasjoner da. Med tanke på hvor mange som ser ut som noe helt ødelagt noe.. nei utrolig å tenke på at dama snart er 80 år gammel og fremdeles så fresh altså!

Skrevet

Hun har vært veldig HELDIG med sine operasjoner da. Med tanke på hvor mange som ser ut som noe helt ødelagt noe.. nei utrolig å tenke på at dama snart er 80 år gammel og fremdeles så fresh altså!

Jeg vet ikke helt jeg. :tristbla: Jeg syns fjeset hennes ser ganske ødelagt ut, men then again hva er alternativet... å se ut som en 80 åring. Skrekk og gru! Blir nesten flau over at mine besteforeldre ikke følger hennes eksempel. :sarkasme:

Skrevet

Gilf...?

hahaha :klappe:

Skrevet

Huff. Sånn vil ikke jeg se ut i det hele tatt. Jeg blir en av dem som eldes på en helt naturlig måte, uten inngrep av noe som helst slag, og uten å være det minste flau eller brydd over noe som er helt naturlig.

Det er vakkert med gamle menneskers furete ansikt, hvor en kan se at de har levd et langt og opplevelsesrikt liv. Jeg kommer til å ha mitt lange hår, vakkert og sølvgrått utslått som en indianer. Jeg gleder meg til å skille meg positivt ut, og å være en gammel og vis foregangskvinne: det er ikke sykt å se ut som den alderen en faktisk er.

:jepp:

Signerer helhjertet. Eksempler som Joan Rivers er bare tragisk.

Skrevet

Gilf...?

Evnt GGILF :fnise:

Hadde vore meir imponert om ho ikkje hadde teke plastiske operasjonar, gitt... Ansiktet ser veldig kunstig ut. Klart ho har ein flott kropp, men den er jo ikkje hennar på ordentlig når ho har fiksa på det meste...

Skrevet

det som imponerer meg mest, er at ikke engang hendene hennes "avslører" alderen.. hmmm

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Lurer på hvor mange operasjoner hun har hatt. Men ja håper jeg ser like bra ut! Også den kroppen da? Bryr meg ikke om den operert :)

Enig i at ansikte ser ikke så bra ut men kroppn ser bra ut med tanke på hun er snart 80 år!!

Endret av Linda sofie
Gjest Solmåne
Skrevet

Ånei!

Jeg liker eldre koselige mennesker med rynker. Da kan man se at de har levd: Smilt som en sol, ledd som et uskyldig barn, opplevd sorg og sinne, men også mye godt. Er så mye å lese i et fjes når en blir gammel, og de blir automatisk mye koseligere. :sol:

Men er da Joan Rivers sitt valg og hennes kropp! Kunne aldri gjetta at hun var 77.. men ansiktet minna meg litt om en katt :sjenert:

Skrevet

Ganske sprøtt. Syns hun ser ganske bra ut jeg, utenom nesa.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...