Gjest Jente 42 Skrevet 8. februar 2011 #1 Del Skrevet 8. februar 2011 Er i forhold (nyetablert) med en mann på 45 som kun trener kondisjon og aldri styrke. Han nekter å trene styrke...og er bare tynn som en bønnestengel. Har nevn det for han, men han vil ikke trene styrke. Kan han rett og slett ha anorexia?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 8. februar 2011 #2 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei. Han vil berre ikkje trene styrke. Get over it. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 8. februar 2011 #3 Del Skrevet 8. februar 2011 Han kan jo bare være naturlig tynn. Ikke mal fanden på veggen da. Vær glad for at han faktisk trener og tar vare på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. februar 2011 #4 Del Skrevet 8. februar 2011 Kanskje ha rett og slett syns styrketrening er gørrkjedelig og lite givende, og heller vil løpe ute i naturen og bruke musklene på den måten. Der er ikke noe galt i å vere tynn så lenge man har en sunn og strek kropp Du får lage mye god mat og passe på han får inn mer en han forbruker du da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 8. februar 2011 #5 Del Skrevet 8. februar 2011 Er du redd for at han er underernært og kommer til å dø? Eller er det mangel på sexy muskler som plager deg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pellepirat Skrevet 8. februar 2011 #6 Del Skrevet 8. februar 2011 Nå har vel ikke anorexia direkte med om man liker å trene el. ikke, eller om man ikke liker å trene den og den tingen. Tror du finner det mer ut i matveien om han har anorexia. Det viktigste er å være i fysisk aktivitet. Noen liker styrke, andre utholdenhet. Og noen begge deler. Han ønsker tydeligvis å holde seg tynn. Du får prate mer med han hvis du vil finne ut mer konkret, det vet han vel best selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2011 #7 Del Skrevet 8. februar 2011 Er du redd for at han er underernært og kommer til å dø? Eller er det mangel på sexy muskler som plager deg? Blir jo helt fravær av muskler! Tynn, pinglete mann?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 8. februar 2011 #8 Del Skrevet 8. februar 2011 Blir jo helt fravær av muskler! Tynn, pinglete mann?? Det er da utrolig mange voksne, smekre menn som ikke trener styrke. Det er mange som kun trener utendørs og i friluft, og da blir det jo fort kondisjon. Fotball, langrenn, sykling - huff, pinglete menn? Har du sett dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 8. februar 2011 #9 Del Skrevet 8. februar 2011 Blir jo helt fravær av muskler! Tynn, pinglete mann?? Jammen så finn deg en muskuløs mann da vel!!!?? Du kan jo ikke nøye deg med noe dårligere enn perfekt når du trolig er perfekt selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 8. februar 2011 #10 Del Skrevet 8. februar 2011 Blir jo helt fravær av muskler! Tynn, pinglete mann?? Kva er gale med ein tynn mann? Om det er eit så sjukt stort problem for deg, så stikk i ifrå stakkars mannen og finn deg ein bole-gut, så han slepp tytinga di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 9. februar 2011 #11 Del Skrevet 9. februar 2011 Fordi han ikke har lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemia Skrevet 9. februar 2011 #12 Del Skrevet 9. februar 2011 Du har ikke tenkt på det at han sannsynligvis er smertelig klar over at han er tynn (kanskje han til og med sliter med komplekser?), og tidligere har prøvd å trene styrke for å bygge opp muskler, men at det ikke virket? Kjenner flere "bønnestengler", og de trener styrke og propper i seg proteiner, uten at det merkes! Noen har bare ikke anlegg for å legge på seg, det må man bare akseptere. Syns du skal være glad for at han holder seg i form, og la være å legge deg opp i hvordan han trener. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. februar 2011 #13 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Er i forhold (nyetablert) med en mann på 45 som kun trener kondisjon og aldri styrke. Han nekter å trene styrke...og er bare tynn som en bønnestengel. Har nevn det for han, men han vil ikke trene styrke. Kan han rett og slett ha anorexia?! Jeg hadde slik kropp når jeg var 16. Lett og bevegelig, kunne suse opp bakker med kraft og glede. Jeg gikk på ski fra Stampesletta til Sjusjøen, en mil med oppoverbakker på en time. Det er fantastisk deilig å ha slik velfungerende kropp. Han har kanskje ikke imponerende størrelse på sine senesterke muskler, men jeg skal love deg at det er krefter der. Jeg forsøker nå å trene for å oppnå noe i retning av din mann. Jeg savner det å kunne gi full pinne i lange oppoverbakker. Og som andre sier- styrketrening er kjedelig, og hva er vitsen? Jeg har nok styrke til å gjøre akkurat hva jeg vil, men ikke nok kondisjon, og lav nok vekt til å nyte den gode fartsfølelsen over lengre distanser i lange oppoverbakker. Vitsen med muskler er jo bare å pynte seg. Det er ikke alle som bryr seg om sånt. Og de veier. 10kg muskler for mye er tungt å drasse på i de verste motbakkene. En annen sak er at det er lurt å passe litt på kostholdet, slik at han får i seg nok mat. Endret 9. februar 2011 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. februar 2011 #14 Del Skrevet 9. februar 2011 En annen sak er at det er lurt å passe litt på kostholdet, slik at han får i seg nok mat. Han spiser bare fisk, grønnsaker, frukt, nøtter, fullkornsbrød, en sjelden gang kjøtt, også drikker han ikke øl, kun vin eller en konjakk. Er fornøyd med ham! Var bare det med styrken jeg lurte på. Her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. februar 2011 #15 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg leker forresten med tanken på morsom styrketrening. Få tak i et par gym-madrasser og nakenbryte litt, herje med hverandre og trene styrke med min nakne partner som motstand. Er det noen som har god erfaring med slik styrketrening? Funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 9. februar 2011 #16 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg leker forresten med tanken på morsom styrketrening. Få tak i et par gym-madrasser og nakenbryte litt, herje med hverandre og trene styrke med min nakne partner som motstand. Er det noen som har god erfaring med slik styrketrening? Funker det? Det kallas sex. Nej, men det här med att träna med partnern har jag erfarenhet av! Fast det är ju inget seriöst, men det genererar en hel del träningsvärk. Min sambo brukar bära runt mig på olika måter i huset medan vi gör hushållsarbete/lagar mat och liknande. Sedan brukar vi leka akrobater också och det är kjempekul! Typ att han svingar mig runt sin midja, håller mig upp och ner och hjälper mig att göra kullerbyttor i luften typ. Låter jättemärkligt, men vi leker mest, haha. "Flygplanet" är en favorit och väldigt morsom naken! Lägg dig på rygg och sträck upp benen i luften och låt honom luta sig med magen mot dina fötter och sedan lyfter du upp honom i luften och balanserar honom på fötterna. Väldigt bra balansträning för båda två! Och stryketräning. När du börjar vänja dig böjer du på benen så mycket du kan och repeterar lyftet så många gånger du orkar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. februar 2011 #17 Del Skrevet 9. februar 2011 Merkelig hva noen bekymrer seg for og greier å lage en sak ut av det til og med..... Hadde han kun bodd i sofaen med øl og potetgull kunne jeg skjønt det......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #18 Del Skrevet 10. februar 2011 Merkelig hva noen bekymrer seg for og greier å lage en sak ut av det til og med..... Hadde han kun bodd i sofaen med øl og potetgull kunne jeg skjønt det......... Det er vel noe som stadig slår deg, generelt sett på KG? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmm Skrevet 10. februar 2011 #19 Del Skrevet 10. februar 2011 Nei. Han vil berre ikkje trene styrke. Get over it. Tror du traff spikeren på hodet der ja. Vil hun ha han så må hun bare akseptere at han ikke ønsker å trene styrke. Hva var det som gjorde at hun falt for han, for han så vel like tynn ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #20 Del Skrevet 10. februar 2011 Tror du traff spikeren på hodet der ja. Vil hun ha han så må hun bare akseptere at han ikke ønsker å trene styrke. Hva var det som gjorde at hun falt for han, for han så vel like tynn ut da? Hans humor, sjarme og varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå