Gå til innhold

Jeg er blitt Mamma..*ler*

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Chriselia

...Til en liksom baby,på ca. 2 kg.

Dette er et prosjekt på skolen som vi skal skrive oppgave om. (går Gk helse og sosial)

Babyen skal passes på hele tiden,og hvis jeg skal bort noe sted må jeg skaffe barnevakt til henne. Men hun er veldig stille og rolig da :wink:

Dette prosjektet går over tre uker,og skal få oss til å tenke på hvor mye i livet vårt vi må forandre på hvis vi hadde fått barn nå..

Selv synes jeg det er et spennende prosjekt..

Hva synes dere om slike prosjekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

jeg hadde ikke sånn prosjekt når jeg i gikk på skolen, men jeg tror det kan være en bra ting jeg. at det gjør jenter, og gutter for den saks skyld, mer oppmerksom på hvor landet ligger og hva som krever. syntes kanskje 3 uker er litt lite, men det er jo bare meg :ler:

men uansett, babydukke og en ordentlig baby er to vidt forkjellige ting.. :blunke: hun lille av min er også snilll av seg, men hun kan jo ha noen skikkelige kuler innimellom,heheh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

jeg syntes det burde være i begynnelsen av ungdomskolen jeg.. vet om altfor mange som har blitt foreldre når de er 14-16 år.... tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chriselia
Har du fått en fysisk babydukke a la slik vi har sett det fex på Ricki Lake? En som gråter når den er sulten og slikt?

Nei,hun gråter ikke.

Vi skulle egentlig ha slike dukker,men lærerne mente vi kom til å bli helt utslitt hvis vi fikk slike,siden de gråter om natten. Men det gjør jo Babyer! Prosjektet hadde kanskje hatt større hensikt om vi fikk sånne babyer,som holdt oss våkne på natten av og til..

Da hadde vi jo fått litt mer ansvar på oss!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

viss den ikke griner og sånne ting, så ser jeg ikke hensikten i de.. rett og slett.. som læreren deres sier, så hadde dere blitt utslitt. men ja?? det skulle vel kanskje være litt av poenget, at dere skal se hvordan det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er et helt fantastisk prosjekt, og burde være obligatorisk enten man gikk på HM eller en hvilken som helst annen linje.

Kanskje man fikk ned både abort-tallene og antall unge, enslige tenåringsmødre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja jeg er enig i at det er ett fantastisk prosjekt, men jeg stusser bare litt på det med at babyen ikke gjør noe av seg liksom.. lydene er jo en god del av en baby da.. bare det jeg skal frem til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chriselia
ja jeg er enig i at det er ett fantastisk prosjekt' date= men jeg stusser bare litt på det med at babyen ikke gjør noe av seg liksom.. lydene er jo en god del av en baby da.. bare det jeg skal frem til..

Det er jeg VELDIG enig med deg i!

Det er noe med det at det ikke blir like "ekte".. Dette har vi også diskutert med lærerne..

Er liksom ikke så vanskelig å gå fra de og bare "late" som de sover.. Mens med de data-babyene blir det registrert hvor godt du passer på de,hvor mye de gråter før du tar de opp..osv..

Men jeg for min del er blitt glad i Mathea (det er babyen min :ler: ),så det er ikke hvem som helst som får passe henne :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t
Men jeg for min del er blitt glad i Mathea (det er babyen min :ler: )' date='så det er ikke hvem som helst som får passe henne :blunke:[/quote']

ja det er bra du tar prosjektet seriøst :blunke: fint navn foressten!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syntes jeg var et bra tiltak. Enig med at gråtene dukker hadde vært litt mer effektive. Men uansett det er et bra proskjekt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chriselia

*hehe* hadde tenkt meg en tur på trening,men har ikke barnevakt..

Lurer på hvordan de hadde reagert hvis jeg leverte henne inne på mini-S.A.T.S ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chriselia
hehh!! ja si det!! hadde jo vært en morsom ting å skrive i rapporten!!! :ler:

Ja,ikke sant :ler:

Men om jeg hadde turt å vist meg på S.A.T.S etter det,er vel en annen sak :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

heheh!! ja ikke sant!!! :ler: skulle nesten hatt noe til å filme med skjult kamera eller noe når du hadde levert mathea til passerene :ler::ler: filmet reaksjonen deres..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chriselia
heheh!! ja ikke sant!!! :ler: skulle nesten hatt noe til å filme med skjult kamera eller noe når du hadde levert mathea til passerene :ler::ler: filmet reaksjonen deres..hehe!!

:ler::ler::ler:

Hadde vel fått en del skeptiske blikk :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...