Gjest babyfirefly91 Skrevet 2. august 2012 #1261 Del Skrevet 2. august 2012 Elias (minner meg om båten) Roy (ginger i de syv søstre) jens ola ole guri sebastian geir (min fars navn ) rune berit kirsti sander cecilie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. august 2012 #1262 Del Skrevet 2. august 2012 Usj, nå ble jeg nesten litt fornærmet her! Både min kjære og min baby har fått navnet sitt hengt ut, syns dem har flotte navn, jeg.. *riste oppgitt hode* Heldigvis har ikke mitt eget dukket opp enda da, i det minste.. Man må jo ikke ta det personlig, det vil alltids være noen som ikke liker de navnene man selv liker. Personlig liker jeg ingen av mine egne og blir ikke overasket om de er nevnt eller blir nevnt i denne tråden. Så lenge du er fornøyd med ditt barns navn så er jo det det viktigste (selv om jeg er lettere irritert på foreldrene mine). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 7. august 2012 #1263 Del Skrevet 7. august 2012 Maximilian er virkelig helt forferdelig. Jepp.. Samme med Maximus.. Og begge navnene foreslo pappaen til sønnen min da vi prøvde å tenke ut navn.. Jeg nekta.. Spesielt etter han sa at han kom til å få et bra sjekketriks med det ene navnet : Max - i - mus liksom.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeis Skrevet 7. august 2012 #1264 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Var før sommeren i dåpen til STORM DRACO CORNELIUS + to etternavn, eller noe i den duren.. Storm Draco er jeg sikker på, men kan ikke helt huske det tredje fornavnet. Haha, synes det var ganske spesielt! Er heller ikke så veldig fan av slike utenlandske, lange guttenavn som har kommet på moten, synes det blir litt feil, hehe Endret 7. august 2012 av vaniljeis 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1265 Del Skrevet 17. juli 2013 Var før sommeren i dåpen til STORM DRACO CORNELIUS + to etternavn, eller noe i den duren.. Storm Draco er jeg sikker på, men kan ikke helt huske det tredje fornavnet. Haha, synes det var ganske spesielt! Er heller ikke så veldig fan av slike utenlandske, lange guttenavn som har kommet på moten, synes det blir litt feil, hehe Anonymous poster hash: f75c8...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 17. juli 2013 #1266 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Trendnavn: Linnea Leah Leander Vanessa Chrisander Sienna Chanelle Noah Caspian Ellers: Gerd Peder Olaug Asbjørn Audhild Oddlaug Kenneth Kim Marius Andre Marielle Ask Endret 17. juli 2013 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1267 Del Skrevet 17. juli 2013 Møtte ei som hadde kalt sønnen sin Amadeus. Altså, har folk veldig høye ambisjoner for barna sine, eller? Navnet i seg selv er jo pent, men det har assosiasjoner jeg synes et lite barn skal slippe å leve med... Anonymous poster hash: 2ce95...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. juli 2013 #1268 Del Skrevet 17. juli 2013 Marit, olav og andre norske bondenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg! Skrevet 17. juli 2013 #1269 Del Skrevet 17. juli 2013 Constanse er et nydelig navn som likevel ikke kan brukes pga. Constanse Ring. Liker også Albertine, men får assosiasjoner til romanen med samme navn. Rart ingen har nevnt Qvisling enda. Er vel fordi Qvisling var etternavnet. Til Vidkun... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. juli 2013 #1270 Del Skrevet 17. juli 2013 Møtte ei som hadde kalt sønnen sin Amadeus. Altså, har folk veldig høye ambisjoner for barna sine, eller? Navnet i seg selv er jo pent, men det har assosiasjoner jeg synes et lite barn skal slippe å leve med... Anonymous poster hash: 2ce95...a49 Møtte du Carola? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1271 Del Skrevet 17. juli 2013 Møtte du Carola? Nei, en helt vanlig dame. Kjendisnavnene er jo en historie for seg selv. Anonymous poster hash: 2ce95...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1272 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg liker en god blanding av tradisjonelle samt litt mer utradisjonelle navnevalg, men er er noen av de jeg IKKE liker: - Remi... Huff! Dette er faktisk det styggeste navnet jeg vet om. - Andrè.. Egentlig like stygt som Remi. - Linnea.. Nei, nei og nei! - Birk. Tenker automatisk på bark når jeg hører det navnet. - Trym. Bare huff. - Ask. Greit hundenavn, men syns ikke det er fint på et menneske. - Storm. Hotell Cæsar assosiasjoner til tusen. Æsj. - Kombinasjon av to pompøse navn som f.eks: Angelica Cassandra eller Leander Emilian.. Jentene høres ut som strippere og guttene som keisere. Anonymous poster hash: 89543...86a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. juli 2013 #1273 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg vet om noen som kalte sønnen sin for Victor Rex. Altså "seierskonge." Forøvrig synes jeg Ursula er et forferdelig navn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 17. juli 2013 #1274 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeanett er det mest forferdelige navnet jeg vet om. Noen ganger, når jeg er syk og kaster opp hører jeg meg selv helt ubevisst si Shane-ne-ne-hhhhøøtt ned i potta. Så fælt er faktisk det navnet. Beklager til alle som heter Jeanett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1275 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeanett er det mest forferdelige navnet jeg vet om. Noen ganger, når jeg er syk og kaster opp hører jeg meg selv helt ubevisst si Shane-ne-ne-hhhhøøtt ned i potta. Så fælt er faktisk det navnet. Beklager til alle som heter Jeanett. Ingenting å beklage. Jeg tror nemlig ingen heter Jeaneneneøtt Anonymous poster hash: a7611...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1276 Del Skrevet 17. juli 2013 Må bare nevne et brødrepar som levde sammen som ungkarer i bygda der moren min vokste opp. De het Kurt Hubert og Jonny Donald. Det er helt sant, hver gang jeg er der går vi på kirkegården og det står gravstøttene. På den kirkegården ligger også Errol Flynn Olsen. Anonymous poster hash: aa2fa...222 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 17. juli 2013 #1277 Del Skrevet 17. juli 2013 Ingenting å beklage. Jeg tror nemlig ingen heter Jeaneneneøtt Anonymous poster hash: a7611...188 Si ikke det, det finnes barn som heter Seleksander Chrisdaniel Maximus Leandervogge.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1278 Del Skrevet 17. juli 2013 Si ikke det, det finnes barn som heter Seleksander Chrisdaniel Maximus Leandervogge.... Haha, touchè! Skal høre etter neste gang om jeg også spyr mitt eget navn Anonymous poster hash: a7611...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 17. juli 2013 #1279 Del Skrevet 17. juli 2013 Haha, touchè! Skal høre etter neste gang om jeg også spyr mitt eget navn Anonymous poster hash: a7611...188 Nå fikk jeg egentlig litt dårlig samvittighet kjenner jeg. Tror egentlig hatet bunner mest i et menneske jeg kjente med det navnet som virkelig fikk meg til å tenne på alle plugger. Da får man automatisk negative assosiasjoner til evig tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1280 Del Skrevet 17. juli 2013 Vanligvis bryr jeg meg fint lite, men jeg så på TV her om dagen og... Ola Conny? OLA FUCKINGS CONNY?! Hvem pokker kaller ungen sin Ola Conny?!!!!! Anonymous poster hash: 17776...f0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå