Knøttet Skrevet 22. mars 2011 #981 Del Skrevet 22. mars 2011 Svale og Vide?! Jeg leste først Vilde, men altså, Vide?! Jaja... Jeg fikk beskjed om å lese medisinsk leksikon før jeg navnga ungen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 23. mars 2011 #982 Del Skrevet 23. mars 2011 Hehe, hørte om noen som kalte datteren sin Melena, som på medisinsk fagspråk betyr "blodig avføring"! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. mars 2011 #983 Del Skrevet 23. mars 2011 Hehe, hørte om noen som kalte datteren sin Melena, som på medisinsk fagspråk betyr "blodig avføring"! Er ikkje det ein vandrarhistorie, eller har det verkeleg skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 23. mars 2011 #984 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) ..... Endret 9. januar 2012 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #985 Del Skrevet 23. mars 2011 Hva synes dere om navnene Dina, Heidi og Kristiane? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #986 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva synes dere om navnene Dina, Heidi og Kristiane? Mindre pent, kjedelig, fint (selv om jeg synes det er penere med Ch) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. mars 2011 #987 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva synes dere om navnene Dina, Heidi og Kristiane? Dina er dollete/et hundenavn. Heidi er ok, minner om barne-tv-serien da jeg var liten. Kristiane er litt... dollete, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 24. mars 2011 #988 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva synes dere om navnene Dina, Heidi og Kristiane? Jeg liker Dina og Kristiane (med K!). Heidi gir meg litt -70tallsassosiasjoner fordi det var så vanlig på den tiden, men det er egentlig et fint navn som også fungerer internasjonalt (noe jeg har forstått at mange er opptatt av). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 24. mars 2011 #989 Del Skrevet 24. mars 2011 Er ikkje det ein vandrarhistorie, eller har det verkeleg skjedd? Tja, ikke godt å si om det faktisk er sant. På SSB er det 3,2,1 eller 0 som har det navnet i Norge. Men i USA er det 1 for hver 350000 personer som heter det, så med litt enkel matematikk blir det omlag 900 personer med dette navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mars 2011 #990 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva synes dere om navnene Dina, Heidi og Kristiane? Ikkje min type namn, men alle tre er heilt greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #991 Del Skrevet 24. mars 2011 Doris og Boris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #992 Del Skrevet 24. mars 2011 Gottschalk/Gottskalk synes ikke jeg er noe særlig altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #993 Del Skrevet 24. mars 2011 Gottschalk/Gottskalk synes ikke jeg er noe særlig altså.. Og Tørris glemte jeg å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #994 Del Skrevet 24. mars 2011 Tørris? Sikker på at du ikkje meiner Tørres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. mars 2011 #995 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg har sett på "Debatten" på nrk1 nå. Med i programmet var en dame som het Vilrid til fornavn. Det er første gang jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #996 Del Skrevet 24. mars 2011 Ok, jeg må bare..... En jeg kjenner fikk en jente for noen uker siden, og på FB i dag stod navnet på den vesle jenta og jeg grøsset.....Ja grøsset faktisk! Salena skal jenta hete..... Måtte skrive det inn i den navnestatestikk-greia, og det er 3,2,1 eller ingen som heter Salena til fornavn.......Skjønner det godt jeg må jeg bare si...... Så da kan nok dette plusses på listen med sammensatte navn ala Chrisander, Nathaniel osv. vil jeg tro.... Høres mest ut som om man uttaller noe feil spørr du meg.....Som om r-en er borte i Serena Unnskylder virkelig om foreldrene til denne jenta nå er her på KG og leser dette. Dere liker jo sikkert navnet, og muligens dere også har en svært spesiell grunn til akkurat dette navnet... men dette er engang en tråd om sære og mindre pene navn, og dette er min mening.... Velger såklart å skrive dette som anonym, siden muligens ingen andre heter dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #997 Del Skrevet 24. mars 2011 Ok, jeg må bare..... En jeg kjenner fikk en jente for noen uker siden, og på FB i dag stod navnet på den vesle jenta og jeg grøsset.....Ja grøsset faktisk! Salena skal jenta hete..... Måtte skrive det inn i den navnestatestikk-greia, og det er 3,2,1 eller ingen som heter Salena til fornavn.......Skjønner det godt jeg må jeg bare si...... Så da kan nok dette plusses på listen med sammensatte navn ala Chrisander, Nathaniel osv. vil jeg tro.... Høres mest ut som om man uttaller noe feil spørr du meg.....Som om r-en er borte i Serena Unnskylder virkelig om foreldrene til denne jenta nå er her på KG og leser dette. Dere liker jo sikkert navnet, og muligens dere også har en svært spesiell grunn til akkurat dette navnet... men dette er engang en tråd om sære og mindre pene navn, og dette er min mening.... Velger såklart å skrive dette som anonym, siden muligens ingen andre heter dette Grusomt, sa Lena. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 24. mars 2011 #998 Del Skrevet 24. mars 2011 Svale og Vide?!! Helt utrolig hva folk kan finne på av navn. Svale og Vide? Altså... Hva faen? Aner jo ikke om det er guttenavn eller jentenavn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanè Skrevet 25. mars 2011 #999 Del Skrevet 25. mars 2011 Siste jeg hørte var en søskentrio som heter Tias, Dreas og Taniel .. hallo lissom !! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 25. mars 2011 #1000 Del Skrevet 25. mars 2011 Borkhild Olga Emma Tiril Kristín Sara Sigrid Sigrun Sigurd Magne Roger Leif Og alle disse nye, rare navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå