Gå til innhold

Mindre pene navn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe, mitt namn er og nemnt, sjølv om det vel heller er i kategorien "kjedeleg" enn "stygt".

Veldig mange som skulle henge seg opp i at jeg "definerte" de navnene som kjedelig.. Jeg synes selvfølgelig at de navnene er mindre pene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, mitt navn er enda ikke nevnt!

Jeg er veldig i tvil om Molly. Får ikke bestemt meg om det er greit eller mindre greit.

Utenom det så er de fæleste navnene:

-alt som slutter på laug,frid og bjørg

-Hild

-Rita

-Synnøve

-Gerd

-Gunnvor

-Laila

-Linda

-Charlotte er noe av det aller værste...

Jeg synes dog Fride er pent.

Enig med alt som slutter på laug, frid og bjørg!!

Og med guttenavn, alt som slutter på vard, feks håvard, vegard

Og guttenavn som egentlig er jentenavn eks: Audunn, alså Aud og Unn klasket sammen... :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk helt sjokk når jeg kom over dette innlegget! http://tanita.blogg.no/1297865718_mine_2_barn_har_til_s.html#comment

Og hvis man leser i komentarfeltet er det jo bare helt sykt å se hva folk kaller barna sine.. hjelp!

Hahaha! Mye rart der ja!

Likte best den kommentaren fra en dame som er så fruktbar at hun har 5 barn, og gravid med tvillinger nå! Om hun ikke hadde tatt aborter, så hadde hun hatt 10.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Mye rart der ja!

Likte best den kommentaren fra en dame som er så fruktbar at hun har 5 barn, og gravid med tvillinger nå! Om hun ikke hadde tatt aborter, så hadde hun hatt 10.

Ja, men det ene var jo adoptert bort også. Kanskje noen burde fortelle henne hva prevensjon er så hun slipper å ta så mange aborter? :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, der var det mange grusomme namn. For nokre kombinasjonar! Totalt ulik stil på namna, slengt saman til dobbelt- eller trippelnamn. Når enkelte av namna i tillegg rimar, kan eg berre :sukk:

Må innrømme at fordommane mine kom opp då eg las dei dårleg skreve innlegga til mødrene, fulle av skrivefeil og dårleg setningsoppbygging... :sjenert:

Endret av imli
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det ene var jo adoptert bort også. Kanskje noen burde fortelle henne hva prevensjon er så hun slipper å ta så mange aborter? :ler:

:ler:

For å vere ærleg, tvilar eg på at denne mora eksisterar :fnise: Kven greier å ha ein 1-åring, ein unge på 5 mnd OG vere gravid med tvillingar? :overrasket:

Er nok heller ei som har det moro bak anonymiteten på nett...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

For å vere ærleg, tvilar eg på at denne mora eksisterar :fnise: Kven greier å ha ein 1-åring, ein unge på 5 mnd OG vere gravid med tvillingar? :overrasket:

Er nok heller ei som har det moro bak anonymiteten på nett...

Haha, det er sant :ler: Men det er fullt mulig om barnet er 1 år og x-antall mnd....

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, mye styggt ute å går.. Lurer på hvordan det skal bli når disse babyene/barna faktisk bli voksne.. Stakkars sier bare jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane: Tre navn på hver unge?! Herlighet... Ser ikke poenget, jeg...

Haha, den ene der er jo tydelig kødd, da! :P

Forøvrig er jeg litt satt ut av tilfeldigheten om at en slektning av meg er nevnt som venn av denne Tanita.... Liten verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, mye styggt ute å går.. Lurer på hvordan det skal bli når disse babyene/barna faktisk bli voksne.. Stakkars sier bare jeg.

Akkurat dèt tenker jeg også på. For kort tid siden var jeg i dåp til sønnen til en litt perefer slektning, som skulle hete Mons - Theodor, og jeg tok meg i å tenke gjennom hvordan det må bli å vokse opp med et slikt navn. Grøss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..disse navnene finner man helst på barn av rimelig unge mødre. Og unge mødre er som gruppe ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen- dog med en del hederlige unntak. Hva lever de av, mon tro?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk synes chrisander, leander og slike navn er så stygt?

Styggeste navna jeg kan komme på (og som jeg ikke skjønner at noen ville kalt barnet sitt for!) er:

Geir

Alf

Bernard

Stig

Svein

Sveiung

Olav

Petter

Ja, egentlig alle slike "voksen" navn. Halloo?? En søt liten bebigutt som heter Olav feks? Eller PEtter? Nei huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styggeste navna jeg kan komme på (og som jeg ikke skjønner at noen ville kalt barnet sitt for!) er:

Geir

Alf

Bernard

Stig

Svein

Sveiung

Olav

Petter

Ja, egentlig alle slike "voksen" navn. Halloo?? En søt liten bebigutt som heter Olav feks? Eller PEtter? Nei huff..

Om namn er "vaksen-namn" eller "barne-namn" er kun førestillingar me har fordi namn går i mote-bølger. For 30-40 år sida var namna som er poppis no "kjerring/gubbe-namn".

Alle har ulik smak, men akkurat det siste argumentet ditt der er m.a.o berre tull.

For øvrig tykkjer eg Sveinung er eit nydeleg namn :hjerte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Olav er et flott navn :jepp: Sammen med Sverre og Åge. Ikke navn man forbinner med små babyer, men som noen har sagt tidligere i tråden, man er jo baby bare en bitteliten del av livet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styggeste navn:

Rasmus

Torbjørn

Utrolig nok er det navnene på eksene mine. Men de er jo objektivt stygge da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir

Alf

Bernard

Stig

Svein

Sveiung

Olav

Petter

Man er baby i ett år, men man er voksen resten av livet

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

De styggeste navn i jeg hører:

Jonny

Ronny

Rhino

Bjarne

Birger

Jørund

Audun

De to sistnevnte høres ut som jentenavn.

De to øverse høres ikke like ille ut på engelsk, men på norsk passer de perfekt til kriminelle.

Og rhino, betyr ikke det nese?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...