Gjest Chanè Skrevet 10. april 2011 #1121 Del Skrevet 10. april 2011 Vilje er for meg ikke noe navn .. det er et ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1122 Del Skrevet 10. april 2011 Vilje....da tenker jeg på grenselandet vilje vs trass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. april 2011 #1123 Del Skrevet 10. april 2011 Vilje er for meg ikke noe navn .. det er et ord. Tenker du også det som Stein, Bjørn og Siv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 10. april 2011 #1124 Del Skrevet 10. april 2011 Gard syns jeg er fint , men er fortsatt usikker på Eindride... Vilje begynner å bli jaskenavn syns jeg, veldig mange venninner har kalt jentene line Vilje, Lilja, Vilja... hmm.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. april 2011 #1125 Del Skrevet 10. april 2011 Gard er kjempefint! Er ikkje så glad i Eindride. Likar heller ikkje Vilje - ser for meg ein bortskjemt liten "prinsesse" som er van med å få alt ho peikar på... Og det verkar som om den typen namn er litt i vinden no, ja. Eg tykkjer syskennamn bør passe saman. Ikkje for like, men i omtrent same kategori, og alle syskena bør ha same antall fornamn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. april 2011 #1126 Del Skrevet 10. april 2011 Med fare for at barnemor ser dette... Jeg hadde den glede å bli introdusert til en nyfødt jente ved navn *please be seated*... Maud Lykke Minken. Jeg tuller ikke. Den slår nesten hu lille jenta som het Molly My Love. (og foreldrene flytta til utlandet) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tengla Skrevet 10. april 2011 #1127 Del Skrevet 10. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1128 Del Skrevet 11. april 2011 En av mine favorittaktiviteter er å kikke gjennom nyfødt-bildeserier for å se hvilke navn foreldre velger til barna sine. Ofte kikker jeg på foreldrenes navn for å se om barnas navn "matcher" foreldrenes. Nikolai Baldur ser rart ut ved første øyekast, men så tenker jeg liksom "åja" med en gang jeg ser at en av foreldrene har et islandsk fornavn. Men jeg syns det var litt rart da Line og Per fikk datteren Shanika. Mebel visste jeg ikke var et navn en gang (men det er mulig at det er et av disse gamle, gamle navnene som er tatt fem fra glemselen). Så noen hadde kalt ungen sin for Sophia Mariè. I utgangspunktet et OK navn, men kunne de ikke kalt enne for Sofia Marie da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 11. april 2011 #1129 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg hadde den glede å bli introdusert til en nyfødt jente ved navn *please be seated*... Maud Lykke Minken. Har du sett nyfødtannonsen? Den var egentlig ganske tøff! (Google) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. april 2011 #1130 Del Skrevet 11. april 2011 Pierre-Eric... Lurer på om de uttaler Pierre på fransk, eller som "Per"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1131 Del Skrevet 11. april 2011 Har du sett nyfødtannonsen? Den var egentlig ganske tøff! (Google) HKH Sonja hund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diamant Skrevet 11. april 2011 #1132 Del Skrevet 11. april 2011 Vel, her er noen navn som ikke faller i smak hos meg: Felicia Sune Ella Bertina Josefine ( Kaninnavn assisasjoner anyone? ) Sola Nadine Milla Mille Molly Flillipa Clara Aminda Alma Minea Maline Meja Nemine Severine Rina Tindra Anea Hermine Åste Norea Timea Ise Irmelin Aurelia Cornelia Timothea Anine Erle Ariel Og listen min kunne forsatt i det uendelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. april 2011 #1133 Del Skrevet 11. april 2011 Vel, her er noen navn som ikke faller i smak hos meg: (...) Og listen min kunne forsatt i det uendelige Liker du noen navn i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diamant Skrevet 11. april 2011 #1134 Del Skrevet 11. april 2011 Liker du noen navn i det hele tatt? Ja, selfølgelig gjør jeg det. Men denne tråden handler jo om mindre pene navn, Gjør den vel ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 11. april 2011 #1135 Del Skrevet 11. april 2011 Nå har jammen navnet mitt også dukket opp, det var nesten på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanè Skrevet 11. april 2011 #1136 Del Skrevet 11. april 2011 Tenker du også det som Stein, Bjørn og Siv? Ja. Og om Dag og Liv og Ulv og alle orde-navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1137 Del Skrevet 11. april 2011 Kjæresten min har en greie med at om vi får tvillinggutter en gang i fremtiden, så må vi kalle dem hhv. Ulv og Varg. Jeg har sagt at det er fullstendig uaktuelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1138 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg kjenner noen med en liten sønn som heter Albert Blessing Også må jeg nevne Liam Texas (nevnt i en annen tråd også) som er sønnen til en kjendiskvinne. Outch! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. april 2011 #1139 Del Skrevet 11. april 2011 Maud Lykke Minken??? Ein av dei verste kombinasjonane eg har høyrt, er Stephanie Fatima. Begge namna er sikkert greie kvar for seg, men saman? Spesielt, ja... Og foreldra var norsk/thailandske, dermed inga "tilknytning" til nokon av namna (eg tykkjer alltid det er rart når foreldre velgjer totalt ulike namn enn dei har sjølv). Høyrast nesten ut som om dei berre tok to tilfeldige namn frå ei namneliste og klappa saman... Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. april 2011 #1140 Del Skrevet 19. april 2011 Værmelder på Tv2 heter Desta... Leste nylig om et par som ville kalle datteren sin Ronia Røverdatter. Heldigvis fikk de avslag... De andre barna deres hadde spesielle navn de også, spesielt Arwen Therese... Ronia Røverdatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå