Gå til innhold

Jeg er usikker


Sunita

Anbefalte innlegg

Jeg er en 14 år gammel jente som ''holder'' på med en gutt.

Vi har rota og kysset og sånn, men det som er problemet er at jeg vet ikke helt hva jeg føler for han enda. Jeg vil bli bedre kjent med han og jeg føler meg usikker på meg selv.

Og jeg liker han veldig godt egentlig, men det som skremmer meg litt er at venninnene mine presser meg til å ha et fint forhold, spesielt den ene venninnen min. Jeg vil ikke ha sex enda og det vil han, men han presser meg egentlig ikke og han er kjempe snill og kjekk.

Så jeg vet egentlig ikke hva som er galt med deg, men jeg vil utforske selv og finne ut mer om han. Men venninnen min presser meg hele tiden og sier at jeg må skjerpe meg når det gjelder med sex og andre ting. Og jeg har kjent han lenge, men ikke ordentlig. Jeg har lyst til å vente med å bli sammen med han og finne mer ut om følelsene mine. Men venninnen min sier at jeg er slem for at jeg ikke er sammen med han og fordi at jeg ikke har sex med henne. Og jeg har funnet ut at hun har baksnakket meg til ''kjæresten min'' og sagt masse om at jeg er billig og at jeg bare bruker han for å ha sex. Men det er ikke sant i det hele tatt. Og til meg sier hun at jeg må være mer frampå så han ikke går lei meg.

Jeg skjønner ikke helt hva hun driver med. Virker som hun vil at vi skal være sammen, men samtidig ikke.

Og hun sier til forskjellige folk at vi er sammen, men så sier hun at jeg bare bruker han og han jeg er en ''hore''.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med henne. Og når det gjelder følelsene mine for han er det ikke jeg som bestemmer over dem og ikke HENNE?

Hva skal jeg gjøre? Samtidig som hun har sagt til moren sin at jeg er gravid og at jeg ikke tørr å si det til moren min, derfor må hennes mor kjøpe p-piller og kondomer til meg.

Og dette er absolutt ikke sant i det hele tatt.

Jeg skjønner ikke hva hun vil, hvorfor gjør hun dette?

Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tronder

Hu har lyst på han selv.. Ut fra det du skriver her tolker jeg det i den retningen. Samtidig ønsker hu at du skal være litt "prøvekanin", slik at du kan fortelle henne om hvordan ting er.

Fikk høre fra min første eks at veninnene hennes var veldig nysgjerrige og spurte masse. Ingen liker å være den som går først, og jeg tror dette gjelder spesiellt for yngere kvinner. Det reduserer risikoen for å dumme seg ut.

Det du TS skal gjøre er å si at du ikke aksepterer at hu driver slik, og gjør det helt klart ovenfor gutten du styrer med at sex skjer ikke før du føler deg trygg og klar for det.

Nå skal jeg ikke si for mye, men vi var 16-17 når jeg møtte min første og vi venta vel ett halvt år før vi starta med sex. Nå skal det sies av det var nokk av annen roting, men jeg har ikke tatt noe skade av det, og hun var superglad for at jeg ikke stressa med dette. Tror dette med å fjærne press om sex førte til at vi hadde et godt forhold i flere år, og at jeg i allefall sitter med et godt minne om tiden vi hadde sammen.

Så stå på det du føler er riktig, ting skjer fort nokk i ungdomstiden og du kommer garantert til å gjøre mye rart som du vil angre på, men prøv å ikke gjør dette til noe du angrer på. Tror det vil sitte lengere inn enn andre småflauser som vil skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Distanser deg fra denne "venninnen" din, Hun virker slem og utspekulert!

Skulle nesten tro hun vil date gutten din selv i og med at hun presenterer løgner og motstridende ting. Virker faktisk som hun prøver å splitte dere så hun kan ta han selv.

Hun prøver å få deg til å ha sex med han slik at hun virkelig får "belegg" for å kunne kalle deg hore (dette kan hun spre rundt slik at ryktene går slik at gutten kanskje dumper deg fordi han vil ikke ha en jente med det stempelet på seg) Også kan venninnen din ta ham selv...

Hun vil også at du skal ha sex med han slik at hun kan "bekrefte" for gutten at du bare utnyttet han for sex. Hun håper vel med dette at hun skal klare å manipulere han til å dumpe deg. Så kan hun elge seg inn på han etterpå fordi hun selv er jo så snill som til og med prøvde å advare han mot å bli utnyttet av deg og din "horete" oppførsel...

Må bare få understreke at du er OVERHODET ikke hore, selv om du skulle ligget med han, men det er din venninne som prøver å få på deg dette grusomme stempelet!!

Venninnen din spiller også på flere strenger, itilfelle hennes planer ovenfor skulle slå feil så må hun ha backup å støtte seg på, som for eksempel:

Når hun forteller moren sin at du driver og har sex og trenger hjelp til pervensjon er det nok med baktanke om at moren hennes skal kontakte dine foreldre som igjen vil bli forferdet over hva du driver på med med dine guttevenner, og dermed kanskje nekter deg å se ham.. Så får hun ham for seg selv på den måten...

ELLER så kan det være at hun føler at deres vennskap er truet av han og hun prøver å bli kvitt han for å få DEG for seg selv..

Jeg er iallefall nesten sikker på at det er misunnelse fra hennes side som er årsak til hennes råtne og utspeklulerte spill.

Råd til deg: Ikke gjør noe du ikke vil, vent til du er klar.. Drit i hva andre sier/mener..

Er kjempebra at gutten din ikke presser deg iallefall, men OM han skulle finne på å dumpe deg fordi du ikke følte deg klar og ville ha sex, så skal du bare være glad for at du kan "spare" deg til en mer moden og forståelsesfull gutt senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...