Gå til innhold

Always tamponger

Dødspingvinen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Etter min mening er de så små at jeg faktsik kan bruke dem, ob sine må jeg la sitte "et halvt døgn" (selv den minste størreslen), men prøv en størrelse større da dersom du synes de er små.

Jeg har aldri vært plaga emd at de loer, men jeg fatter ikke at dere synes ob loer heller jeg. Det gjør de i svært liten grad for meg. De er bare rett og slett for store. (jaaaada, jeg har en liiiiten p-pillemens jeg, men jeg husker hvordan det var før jeg begynte med piller. Det var dog før jeg "oppdaga" tamponger)

Men hvordan FÅR dere tampongen til å loe? Leker masse med den? Tar nesten ikke i den i det helt tatt jeg, og merker ikke noe til loing (annet en litt "flisete" nederst dersom tråden er "godt gjemt".) Aldri vært noe problem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Fredagsbarn; det lurer jeg også på. Jeg er kjempefornøyd med den nye OB'en jeg selv om dere påstår at den loer.

Har aldri lagt merke til at den gjør det en gang jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker også Always sine, men det er mest på grunn av at de har mindre størrelse. Kjekt når man har gått en stund på p-piller og ikke har så mye blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg pleier å bruke ob, men har testet ut always også. Jeg har forretsen et spørsmål til dere: jeg har nå gått på p-piller i 10 måneder, men jeg merker ikke så mye til mindre mens som mange andre gjør. De to første dagene må jeg faktisk bruke den grønne ob`n, og det er ikke noe kult, for den er så stor :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har du forsøkt å bytte p-pillemerke da?

Nei det har jeg ikke, men jeg er så fornøyd med de at jeg ikke har lyst til å bytte. Mange av de vanlige bivirkningene som er på mange merker, er ikke så vanlige på Loette.

Men jeg klarer meg med slik mengde mens altså, men jeg blir litt misunnelig når dere har så lite mens når dere går på p-piller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg har nå spist piller i 3 år, go har i alle fall MARKERT mindre blødning. Det er direkte deilig. Og da er always sine små gule, et par av de blå/grønne i begynnelsen, nok for meg. Jeg HAR rosa, men trenger dem egentlig ikke. Å måtte bruke den grønne misunner jeg ikke.

Men ikke alle får så reduserte blødning av piller, jeg har vært en av de "heldige" i så måte. Hadde nok trengt grønne før ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan FÅR dere tampongen til å loe? Leker masse med den? Tar nesten ikke i den i det helt tatt jeg, og merker ikke noe til loing (annet en litt "flisete" nederst dersom tråden er "godt gjemt".) Aldri vært noe problem....

Det kan godt hende at det bare er meg som har vært uheldig. Etter at den gamle OB'en gikk ut av produksjon, har jeg bare prøvd å kjøpe OB en gang. Den pakken jeg fikk da var ikke særlig bra. Når jeg tok på tampongen, så satt det igjen lo på fingrene. Syns bare det er litt ubehagelig å tenke på at det kan sitte igjen lo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Du kan ta det helt med ro angående at det "sitter igjen lo", vi er nemlig selvrensende i så måte, det kommer ut dersom det skulle sitte igjen litt.

Men jeg har i alle fall ikke vært plaget med loende tamponger (men jeg tar altså ikke i dem mer enn høyst nødvendig, og vet er strengt tatt bare "under" der som tråden er) og det går fint.

Om jeg altså bare kunne finne en butikk i Bergen som selger de gule fra always, så skulle jeg vært glad. Hittil har jeg funnet dem EN gang, og det var da jeg var på besøk hos mine foreldre i Ålesund. Ser jeg dem igjen skal jeg HAMSTRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zalomine

Finner bare de gule OB på de 4-5 ulike Rema-butikkene jeg har handlet på her i Bergen. Jeg vil ha de SMÅ, de gule fra Always, de er passe for meg. Fant dem på Maxi (trur jeg det var) i Ålesund, for et år siden, men er ikke så ofte der liksom....

Jaja, jakten fortsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loing kan være et problem hvis man har lite mens. Siden den da er litt tørr, kan den sitte litt fast pga. av lo. Og det gjør litt vondt å ta den ut...

Men nå har de jo kommet med en ny type for de med lite mens, OB comfort eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...