Gå til innhold

Senter for sykelig overvekt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på Senter for sykelig overvekt i Tromsø (UNN), evnt. på liknende steder?

Jeg er henvist der, og har fått beskjed om at det er en del ventetid. Er det noen som kan fortelle litt hva som skjer der, hvilken hjelp man får?

Kan legge til at jeg har en BMI på rett over 40, og legen min henviste meg dit fordi jeg ville ned i vekt - og trenger hjelp til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært i tønsberg på sykehuset der avd senter for sykelig overvekt .jeg ble utredert å anbefalt opperasjon , jeg hadde bmi på 46 . det tok ca 2 år den prosennen til jeg ble opperert .er lang vente tid på sånne ting men det er en prosess enn må gjennom , er veldig god oppfølging der i hvertfall . lykke til

Skrevet

Så bra at det gikk bra for deg!

Gjest annonym
Skrevet

det gjør det nok for deg også , men det kan føles som en lang vei å gå . men er verdt det :-)

Skrevet

Hva er kravene for å få hjelp på sånne steder?

Skrevet

Hva er kravene for å få hjelp på sånne steder?

TS her

Jeg vet ikke helt hva kravene er, de varierer sikkert fra sted til sted. Min fastlege henviste meg, så jeg antar at det har med BMI å gjøre, og sikkert også om man har tilleggssykdommer, f.eks. diabetes.

Skrevet

det gjør det nok for deg også , men det kan føles som en lang vei å gå . men er verdt det :-)

Takk for det! :)

Jeg gleder meg til å få orden på livet. Jeg skulle gjerne ha tatt i skikkelig nå, men etter flere år som overvektig vet jeg at jeg trenger hjelp. Og jeg er litt stolt over å ha tatt første skritt mot en livsstilsendring.

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...