Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ring tilbake når han (noen på top model) har vært publisert i Vogue, Harpers, Numero mfl.

Vi har fakisk internasjonale, kvinnelige, toppmodeller som har tonnevis erfaring fra det man betegner som eliten mht fashion, både i blader og på catwalken.

De holder seg klokelig nok unna dette amatørPJESKET som top model faktisk er.

Det kan jo hende de ikke ville være gjest på Top model eller hadde tid.

Skrevet

Denne bloggen anbefales varmt :sjarmor:

:hoho: :hoho:

Fantastisk!

Skrevet

Brita Møystad Engseth kan sine saker :-) herlig!!

Skrevet

Haha, den bloggen var awesome :hoho:

Skrevet

Ikke sant?! :ler:

Jeg eeeelsker hennes spissfindige digitale penn og etsesyrligdryppende kommentarer!! Gi dama en Oscar sier jeg bare!!!

Skrevet

Brita Møystad Engseth kan sine saker :-) herlig!!

Veldig bra. Denne bloggen må jeg følge med på.....herlig skråblikk.

For å pirke litt så er det feil når hun skriver at seks stykker har vunnet siden 2006.

Første og andre vinner var faktisk begge i 2005.

"Lillemor"

Skrevet
-Da Storm ba oss ta med bikiniene våre tenkte jeg bikinishoot. - sier en av jentene.

Norske toppmodeller er kjent for sin deduseringsevne.

ler meg ihjel :skratte: Fin blogg!

Skrevet

Fantastisk bra skrevet av Brita. Hun satte virkelig ord på det meste.

Look to Playboy, som redaktøren i Vogue bruker å si... LOL

Skrevet

Klippet kommentar fra bloggen, ikke om Top Model, men en annen "modellserie"; "Model på 1 dag" (og like godt beskrevet av Brita. Les og nyt :lol:)

"(....)

- Men vi blir kjempefornøyd hvis dere bare finner en fra Ghana, altså, sier den andre Synsam-damen.

- Hva med kurdisk? spør Vendela og Synsam-damene jubler.

- Kinesisk, foreslår Jan Thomas .

- Meksikansk! roper Ingeborg.

- Indisk! hoier Bjørn.

- Hvorfor maser dere sånn om mat? spør Christopher ©."

Gjest Passing by
Skrevet

Herlig, denne bloggen ligger nå på favoritter. :ler:

Skrevet

Og programmet fortsetter, ikke særlig overraskende, i samme stil. Hva i all verden har Triana med fashion å gjøre? Har de endret konseptet til norges neste glamourmodell?

Uansett, neste episode ser lovende ut. Får vi ikke fashion kan vi kose oss med Christer Falck, drama og surving!

Bloggen til Brita var forøvrig helt genial!

• Liker 1
Skrevet

Og programmet fortsetter, ikke særlig overraskende, i samme stil. Hva i all verden har Triana med fashion å gjøre? Har de endret konseptet til norges neste glamourmodell?

Uansett, neste episode ser lovende ut. Får vi ikke fashion kan vi kose oss med Christer Falck, drama og surving!

Bloggen til Brita var forøvrig helt genial!

Enig. Triana har jo kun vært med i manneblader som FHM, playboy osv. Hvert fall som jeg vet om. Det er jo forskjell på å være en glamourmodell og en fashionmodell.

Skrevet

Enig. Triana har jo kun vært med i manneblader som FHM, playboy osv. Hvert fall som jeg vet om. Det er jo forskjell på å være en glamourmodell og en fashionmodell.

Ja, det er to vidt forskjellige ting!

Annonse
Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Greit nok at den kommentaren til Christer var litt på kanten, men slike kommentarer (eller enda verre kommentarer) må du bare regne med å få. Den virkelige modellbransjen i New York, Paris osv er tøff. Hvis du ikke takler slike kommentarer så har du ingen ting i en modellbransje å gjøre! Å hvis du får en slik kommentar kan du bare ikke storme ut av rommet heller. Da hadde du nok fått sparken. Mona er alt for snill og slike damer som henne kommer du ikke til å møte så ofte i den virkelige verden. Heller det helt motsatte.

Endret av Jente1990:)
  • Liker 1
Skrevet

Det er helt legitimt å snu seg rundt å gå om "sjefen" kommer med sjikanerende og nedsettende kommentarer.

Det er da for faen ikke riktig at bare fordi man jobber i modellbransjen at man skal være et undermenneske som skal stå å ta i mot dritt fra selvopptatte tåper?

Nei, denne industrien har en lang vei å gå mht arbeidsmiljø og menneskesyn.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Det er helt legitimt å snu seg rundt å gå om "sjefen" kommer med sjikanerende og nedsettende kommentarer.

Det er da for faen ikke riktig at bare fordi man jobber i modellbransjen at man skal være et undermenneske som skal stå å ta i mot dritt fra selvopptatte tåper?

Nei, denne industrien har en lang vei å gå mht arbeidsmiljø og menneskesyn.

Vel det er sånn modellbransjen er. Tåler man ikke slike kommenatarer (ja for slike kommentarer kommer man garantert til å få) så har man ingen ting i en slik bransje å gjøre. Sad but true.

Skrevet

Litt off topic:

Noen som vet hva den sangen de spilte helt sist i dagens program heter? Og hvem som synger?

Teksten: "The fire in your eyes, could burn me a thousand times.." Eller noe sånt.

Dette lurer jeg også på. Har prøvd å google, men finner ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...